eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOCHRONA FIZYCZNĄ WSPARTĄ PATROLEM INTERWENCYJNYM W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ PRZY UL. PILECKIEGO 122 W WARSZAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-01-07

Warszawa: OCHRONA FIZYCZNĄ WSPARTĄ PATROLEM INTERWENCYJNYM W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ PRZY UL. PILECKIEGO 122 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 4212 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 252838 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ursynowskie Centrum Sportu i Rekreacji, ul. Hirszfelda, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3346212, fax 022 3346217.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA FIZYCZNĄ WSPARTĄ PATROLEM INTERWENCYJNYM W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ PRZY UL. PILECKIEGO 122 W WARSZAWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez pracownika firmy ochroniarskiej /bez broni/ usług w zakresie ochrony fizycznej wspartej patrolem interwencyjnym w obiekcie hali widowiskowo-sportowej przy ul. Pileckiego 122 w Warszawie 1. Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej będzie polegało na: ochronie pracowników i osób korzystających z obiektu; ochronie mienia znajdującego się wewnątrz hali i niedopuszczeniu do dewastacji mienia i zakłócania spokoju i porządku w obiekcie; ochronie mienia znajdującego się na zewnątrz w bezpośrednim otoczeniu hali i niedopuszczeniu do jego dewastacji oraz zakłócania porządku w najbliższym otoczeniu; niedopuszczeniu do przebywania osób będących w stanie nietrzeźwym oraz niedopuszczeniu do spożywania alkoholu, środków odurzających oraz paleniu tytoniu na terenie obiektu; kontroli systemu monitoringu wizyjnego stanowiącego własność Zamawiającego, w godzinach ochrony fizycznej; egzekwowaniu postanowień Regulaminu porządkowego hali widowiskowo-sportowej; wykonywaniu obchodów obiektu, przez pracowników Wykonawcy świadczących usługę ochrony fizycznej. Obchody obiektu będą rejestrowane przy pomocy urządzenia elektronicznego służącego do kontrolowania obchodów -zamontowanego przez Wykonawcę na własny koszt; informowaniu Zamawiającego o istniejących zagrożeniach, w tym o awariach na terenie obiektu. W przypadku awarii pracownicy Wykonawcy mają obowiązek niezwłocznego powiadomienia, w zależności od sytuacji właściwe służby porządkowe, służby ratownictwa medycznego lub technicznego. niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, stosowaniu działań dozwolonych prawem w celu przywrócenia spokoju i porządku publicznego poprzez interwencję bezpośrednią lub wezwaniu patrolu interwencyjnego Wykonawcy; 2. Usługa będzie wykonywana przez umundurowanego pracownika posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej co najmniej I stopnia. 3. Świadczenie usługi w zakresie patrolu interwencyjnego będzie polegało na: odbieraniu sygnału przekazywanego z nadajnika radiowego /pilot napadowy/- Zamawiający nie ponosi dodatkowych opłat związanych z działaniem nadajnika; interwencji na każdy sygnał ; przyjeździe grupy interwencyjnej do obiektu i podjęcie interwencji. Przyjazd grupy interwencyjnej w godz. 20.00-7.00 w max. czasie do 5 minut w godz. 7.00-20.00 w max. czasie do 10 minut 4. Interwencja w przypadku fałszywego alarmu, odwołanego przez Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy; 5. Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego przekazania Zamawiającemu co najmniej 2 pilotów napadowych. 6. W przypadku interwencji w godzinach 20.00-8.00 wymagana jest obecność dwóch umundurowanych pracowników Wykonawcy; 7. W przypadku interwencji Wykonawca ma obowiązek: a) zabezpieczyć obiekt i niedopuścić do dewastacji mienia i zakłócania spokoju i porządku; b) podjąć działania w stosunku do osób będących w stanie nietrzeźwym lub pod wpływem środków odurzających przebywających na terenie obiektu; c) egzekwować postanowienia regulaminu porządkowego obiektu; d) stosować działania dozwolone prawem w celu przywrócenia spokoju i porządku publicznego przez interwencję bezpośrednią lub wezwaniu patrolu interwencyjnego Wykonawcy; e) niezwłocznie powiadomić Zamawiającego o podjęciu interwencji. 8. Patrol interwencyjny ma obowiązek posługiwania się samochodem oznakowanym; 9. W przypadku szkody - Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć mienie i skutecznie go ochraniać do czasu przejęcia obiektu przez Zamawiającego; 10. Usługa ochrony fizycznej wsparta patrolem interwencyjnym będzie świadczona w terminie od 01.02.2008 r. do 31.12.2008 r. w sposób następujący: Poniedziałek - niedziela (z wyłączeniem dni świątecznych*) ochrona fizyczna w godz. 20,00 do 8,00 przez 2(dwie) osoby; patrol interwencyjny - 8.00 do 20.00 Dni świąteczne* (10 dni: 23,24 marca, 1, 3, 22 maja, 15 sierpnia, 1,11 listopada, 25, 26 grudnia 2008 r.) ochrona fizyczna w godz. 20,00 do 8,00 - przez 2 (dwie) osoby w godz. 8,00 - 20,00 - przez 1 (jedną) osobę patrol interwencyjny - 24 godziny

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 73296 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.D. SECURITY I Sp. z o.o., Pieńkowskiego 2a, 02-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 73296
  • Oferta z najniższą ceną: 73296 / oferta z najwyższą ceną: 73296
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.