Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Płock: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz osób niepełnosprawnych - 48 osób
Numer ogłoszenia: 252870 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 0-24 262 28 79, 262 80 81, faks 0-24 267 68 34.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.plock.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz osób niepełnosprawnych - 48 osób.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz osób niepełnosprawnych. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część I - Prawo jazdy kat. B - 10 osób. Część II - Prawo jazdy kat. C - 4 osoby. Część III - Spawanie metodą MAG - 135 moduł I, moduł II i moduł III - 2 osoby. Część IV - Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym - 4 osoby. Część V - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera - 5 osób. Część VI - Księgowość z obsługą komputera - 1 osoba. Część VII - Pracownik remontowo-budowlany - 1 osoba. Część VIII - Podstawy obsługi komputera - 3 osoby. Część IX - Bukieciarz - Florysta - 1 osoba. Część X - Przewoźnik drogowy towarów niebezpiecznych - 1 osoba. Część XI - Grafika komputerowa - 2 osoby. Część XII - Tworzenie i publikowanie witryn internetowych - 2 osoby. Część XIII - Kosmetyczka - 2 osoby. Część XIV - Język angielski - poziom podstawowy - 2 osoby. Część XV - Język angielski - poziom średniozaawansowany - 8 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j. t. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) skrót - Pzp i nie podlegający wykluczeniu z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 wyżej wymienionej ustawy. Wzór oświadczenia Wykonawcy w tej sprawie zawarty jest w treści załącznika nr 2 do SIWZ. W świetle art. 22 ust 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o załączone do oferty oświadczenia lub dokumenty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenie lub oświadczenie podpisane przez Wykonawcę bądź osobę upoważnioną do podpisywania potwierdzające wpis Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w zakresie poszczególnych kategorii prawa jazdy tj. kat. B i C, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub oświadczenie podpisane przez Wykonawcę bądź osobę upoważnioną do podpisywania potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236 poz. 2365). Ponadto, Wykonawca powinien złożyć oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy, jest aktualne w roku bieżącym, tj. 2009, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową. 6) Wykaz osób, które będą realizować przedmiot zamówienia (tj. wykładowców, trenerów, instruktorów itp.) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Wykaz szkoleń grupowych (co najmniej 1 nie więcej niż 3 dla każdej części zamówienia) o tematyce tożsamej ze składaną ofertą, wykonanych w okresie 3 ostatnich lat przez dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 1 usługę szkoleniową, o wartości zbliżonej do składanej przez Wykonawcę części zamówienia, o przedmiocie jak składana przez Wykonawcę część zamówienia z podaniem dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. (Załącznik nr 5 do SIWZ)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3 - Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4 - Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.plock.pl, www.pcpr.plock.pl/efs.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, pok. 520 sekretariat (V piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, pok. 520 sekretariat (V piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w ramach projektu systemowego pt.: Aktywna integracja w powiecie płockim.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kat. B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kat. B dla 10 osób ( w tym 9 pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz 1 osoba niepełnosprawna). Termin szkolenia sierpień-październik.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowo jazdy kat. C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Prawo jazdy kat. C dla 4 osób ( w tym 3 pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz 1 osoba niepełnosprawna). Termin szkolenia wrzesień - październik 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawanie metodą MAG-153 moduł I, moduł II i moduł III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Spawanie metodą MAG-153 moduł I, moduł II i moduł III dla 2 pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki. Termin realizacji zamówienia sierpień-listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym dla 4 pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki. Termin szkolenia wrzesień - październik 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Spzredawca z obsugą kasy fiskalnej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Spzredawca z obsugą kasy fiskalnej dla 5 osób (w tym 4 pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz 1 osoba niepełnosprawna). Termin szkolenia wrzesień - listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Księgowość z obsługą komputera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Księgowość z obsługą komputera dla 1 pełnoletniego wychowanka zastępczej formy opieki. Termin szkolenia sierpień - listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pracownik remontowo-budowlany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Pracownik remontowo-budowlany dla 1 osoby niepełnosprawnej. Termin szkolenia sierpień - listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Podstawy obsługi komputera.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Podstawy obsługi komputera dla 3 osób niepełnosprawnych. Termin szkolenia wrzesień-październik 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Bukieciarz-Florysta.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Bukieciarz-Florysta dla 1 pełnoletniego wychowanka zastępczej formy opieki. Termin szkolenia wrzesień-październik 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przewóz drogowy towarów niebezpiecznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Przewóz drogowy towarów niebezpiecznych dla 1 pełnoletniego wychowanka zastępczej formy opieki. Termin szkolenia wrzesień 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grafika komputerowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Grafika komputerowa dla 2 osób (w tym 1 pełnoletni wychowanek zastępczej formy opieki oraz 1 osoba niepełnosprawna). Termin szkolenia wrzesień-październik 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Tworzenie i publikowanie witryn internetowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Tworzenie i publikowanie witryn internetowych dla 2 osób (w tym 1 pełnoletni wychowanek zastępczej formy opieki oraz 1 osoba niepełnosprawna). Termin szkolenia październik-listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kosmetyczka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Kosmetyczka dla 2 pełnoletnich wychowanek zastępczej formy opieki. Termin szkolenia sierpień-listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Język angielski poziom podstawowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn.Język angielski poziom podstawowy dla 2 osób niepełnosprawnych. Termin szkolenia wrzesień-listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Język angielski poziom średniozaawansowany.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część obejmująca przeprowadzenie szkolenia pn. Język angielski poziom średniozaawansowany dla 8 osób (w tym 6 pełnoletnich wychowanków zastępczych form opieki oraz 2 osoby niepełnosprawne). Termin szkolenia wrzesień-listopad 2009 r.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
- 3. Baza lokalowa (przystosowanie ośrodka szkoleniowego oraz sprzętu dla osób niepełnosprawnych) - 15
- 4. Wyposażenie ośrodka szkoleniowego (dostępna baza szkoleniowa, tj. komputery, materiały dydaktyczne oraz sprzęt do praktycznej nauki zawodu) - 15
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Dostawa oleju opałowego dla Szkoły Podstawowej nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Płocku do kotłownia od ul. Krakówka w roku 2025.
- Prace techniczne i porządkowe w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15 oraz w siedzibie POKiS im. F. i S. Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2025 r.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.