eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoProwadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-05

Mrągowo: Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 252895 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo , ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie : Powierzchnia terenu objętego zamówieniem wynosi : I obiekt - boisko sportowe ORLIK 2012, przy ul. Żołnierskiej 6 w Mrągowie : 1/ boisko do piłki nożnej o powierzchni z nawierzchnią ze sztucznej trawy - 1962,44 m2, 2/ boisko do koszykówki i siatkówki z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 598,69 m2 3/ budynek kontenerowy o powierzchni 83 m2 4/ ciąg komunikacyjny z Polbruku - 169,785 m2 5/ pozostałe tereny : tereny zielone, bieżnia wokół ogrodzenia. II obiekt - boisko sportowe Orlik 2012, przy os. Mazurskim 12 w Mrągowie 1/ boisko do piłki nożnej o powierzchni z nawierzchnią ze sztucznej trawy - 1949,85 m2, 2/ boisko wielofunkcyjne (do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej i tenisa) z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 598,69 m2 3/ budynek kontenerowy o powierzchni 85 m2 4/ ciąg komunikacyjny z Polbruku - 501,22 m2 5/ pozostałe tereny : tereny zielone. Zakres : 1. Utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno - technicznym budynków kontenerowych wraz z urządzeniami instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej, tj. : 1/ zapewnienie przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2/ rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3/ zapewnienie zabezpieczenia ppoż. - instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 4/ sprzątanie pomieszczeń budynków - minimum 2 raz w tygodniu 5/ codzienne sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (wc z natryskiem o powierzchni 5,82 m2 x 4 szt. oraz wc o pow. 5,82 m2 x 4). 6/ bieżąca naprawa usterek, wynikających z korzystania z budynków w obiektach. 2. Utrzymanie w bieżącej czystości całego terenu ORLIKÓW, poprzez codzienne usuwanie zanieczyszczeń stałych (butelek, puszek, papierów, gałęzi, itp.), zamiatanie nawierzchni polbrukowej - 2 razy w tygodniu, odśnieżanie - 2 razy w tygodniu, odchwaszczanie terenów zielonych - 1 raz w tygodniu, pielenie - 1 raz na miesiąc. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 4. Zawarcie umów i ponoszenie kosztów dostaw mediów do obiektów: wody (śr. zużycie wody - 84 m3 w każdym obiekcie), energii elektrycznej (śr. roczne zużycie - I obiekt - 14 kWh, II obiekt - 21 000 kWh). 5. Zawarcie umowy i opłacanie wywozu nieczystości stałych (1 raz w tygodniu). 6. Zawarcie umów oraz opłacanie ubezpieczenia OC, NW, od ognia i innych zdarzeń losowych, 7. Dozór obiektów boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną : a/ w okresie od 1 stycznia 2015 r. - 31 marca 2015 r. - zgodnie z harmonogramem ustalonym na podstawie wcześniejszych zgłoszeń do trenera środowiskowego, b/ w okresie od 1 kwietnia 2015 r. - 31 sierpnia 2015 r. w godzinach od 14:00 do 21:00. c/ w okresie od 1 września 2015 r. - 31 października 2015 r. w godz. od 14:00 do 19:00. d/ w okresie od 1 listopada 2015 r. - 31 grudnia 2015 r. zgodnie z harmonogramem ustalonym na podstawie wcześniejszych zgłoszeń do trenera środowiskowego. 8. Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzeń zewnętrznych (I - 246,64 mb-4 m wys., II-314,9 mb-4 m wys.) oraz piłkochwytów (212,4 m2), poprzez łatanie ubytków - raz w miesiącu. 9. Utrzymanie bieżni wokół boiska sportowego oraz terenu przyległego do 2 m od bieżni, przy ul. Żołnierskiej 6, poprzez pielenie -1 raz w miesiącu, wyrównywanie - nie częściej niż 1 raz w miesiącu, odśnieżanie - 1 raz w tygodniu). 10. Utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń sportowych, znajdujących się na obiektach: 1/ I obiekt - bramki do piłki nożnej z siatką - 2 kpl., kosze do koszykówki - 2 kpl., zestaw do siatkówki - 1 kpl. 2/ II obiekt - bramki do piłki nożnej z siatką - 2 szt., kosze do koszykówki - 2 kpl., bramki do piłki ręcznej z siatką - 2 szt., słupki wielofunkcyjne (do siatkówki i tenisa) - 4 szt., siatka do siatkówki - 2 szt., poprzez codzienne rozwieszanie siatek i 1 w roku opalanie i malowanie bramek farbą olejną. 11. Bieżąca konserwacja oświetlenia obiektów (19 słupów, 56 opraw oświetleniowych), poprzez wymianę uszkodzonych opraw świetlnych (do 20 opraw rocznie). 12. dozór i bieżąca konserwacja odwodnienia liniowego płyt boisk oraz odcinków przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego (sanitarnego i deszczowego) do pierwszej studni za budynkiem - 24 godziny na dobę. 13. Nadzór nad właściwym wykorzystaniem boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, zgodnie z regulaminem określającym zasady i tryb korzystania z obiektów. 14. Ustalanie i przestrzeganie harmonogramu zajęć, rozgrywek sportowych, meczy, imprez rekreacyjno - sportowych oraz innych imprez organizowanych na terenie obiektów - 1 raz na kwartał. 15. Zatrudnienie minimum dwóch trenerów środowiskowych w celu prawidłowego wykorzystania obiektów stanowiących przedmiot zamówienia na okres trwania umowy. a/ Do obowiązków każdego z trenerów należy zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 160 godzin miesięcznie (w okresie marzec - listopad 2015 r.) zajęć sportowo -rekreacyjnych w postaci gier i zabaw ruchowych, pokazów, zawodów i konkursów sportowych. Ponadto w tym okresie, trenerzy organizują i przeprowadzają inne czynności, uzgodnione i zatwierdzone przez Wykonawcę. b/ W pozostałym okresie, trenerzy wykonują czynności - uzgodnione i zatwierdzone przez Wykonawcę. 16. Zabiegi pielęgnacyjne sztucznej nawierzchni przeprowadzać zgodnie z Ogólną instrukcją użytkowania zewnętrznych nawierzchni sportowych poliuretanowych. Zarządca będzie zobowiązany do systematycznego prowadzenia przekazanej książki serwisowej sztucznej nawierzchni.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - spełnieniem tego warunku będzie utrzymanie terenów sportowych (w tym prowadzenie i utrzymanie przynajmniej jednego ORLIKA) na kwotę min. 140 000,00 zł brutto. Dowody o których mowa wyżej muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie: 1. Oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych dokumentów. Z treści złożonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunki wykonawca spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Kryterium społeczne - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT, - wykonanie prac zamiennych - o wartość tych prac, - rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych prac. 2. Inne zmiany: a) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części prac niż wskazana w ofercie Wykonawcy o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. 3. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mrągowie, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.