eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoProwadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Mrągowo: Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie
Numer ogłoszenia: 418726 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252895 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Prowadzenie i utrzymanie boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną przy ul. Żołnierskiej 6 i os. Mazurskim 12 w Mrągowie : Powierzchnia terenu objętego zamówieniem wynosi : I obiekt - boisko sportowe ORLIK 2012, przy ul. Żołnierskiej 6 w Mrągowie : 1/ boisko do piłki nożnej o powierzchni z nawierzchnią ze sztucznej trawy - 1962,44 m2, 2/ boisko do koszykówki i siatkówki z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 598,69 m2 3/ budynek kontenerowy o powierzchni 83 m2 4/ ciąg komunikacyjny z Polbruku - 169,785 m2 5/ pozostałe tereny : tereny zielone, bieżnia wokół ogrodzenia. II obiekt - boisko sportowe Orlik 2012, przy os. Mazurskim 12 w Mrągowie 1/ boisko do piłki nożnej o powierzchni z nawierzchnią ze sztucznej trawy - 1949,85 m2, 2/ boisko wielofunkcyjne (do koszykówki, siatkówki, piłki ręcznej i tenisa) z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni 598,69 m2 3/ budynek kontenerowy o powierzchni 85 m2 4/ ciąg komunikacyjny z Polbruku - 501,22 m2 5/ pozostałe tereny : tereny zielone. Zakres : 1. Utrzymanie we właściwym stanie eksploatacyjno - technicznym budynków kontenerowych wraz z urządzeniami instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej, tj. : 1/ zapewnienie przeglądów budynków i urządzeń przez odpowiednie służby, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2/ rezystancja urządzeń elektrycznych i całej instalacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 3/ zapewnienie zabezpieczenia ppoż. - instrukcja przeciwpożarowa, legalizacja gaśnic, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 4/ sprzątanie pomieszczeń budynków - minimum 2 raz w tygodniu 5/ codzienne sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń sanitarnych (wc z natryskiem o powierzchni 5,82 m2 x 4 szt. oraz wc o pow. 5,82 m2 x 4). 6/ bieżąca naprawa usterek, wynikających z korzystania z budynków w obiektach. 2. Utrzymanie w bieżącej czystości całego terenu ORLIKÓW, poprzez codzienne usuwanie zanieczyszczeń stałych (butelek, puszek, papierów, gałęzi, itp.), zamiatanie nawierzchni polbrukowej - 2 razy w tygodniu, odśnieżanie - 2 razy w tygodniu, odchwaszczanie terenów zielonych - 1 raz w tygodniu, pielenie - 1 raz na miesiąc. 3. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 4. Zawarcie umów i ponoszenie kosztów dostaw mediów do obiektów: wody (śr. zużycie wody - 84 m3 w każdym obiekcie), energii elektrycznej (śr. roczne zużycie - I obiekt - 14 kWh, II obiekt - 21 000 kWh). 5. Zawarcie umowy i opłacanie wywozu nieczystości stałych (1 raz w tygodniu). 6. Zawarcie umów oraz opłacanie ubezpieczenia OC, NW, od ognia i innych zdarzeń losowych, 7. Dozór obiektów boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną : a/ w okresie od 1 stycznia 2015 r. - 31 marca 2015 r. - zgodnie z harmonogramem ustalonym na podstawie wcześniejszych zgłoszeń do trenera środowiskowego, b/ w okresie od 1 kwietnia 2015 r. - 31 sierpnia 2015 r. w godzinach od 14:00 do 21:00. c/ w okresie od 1 września 2015 r. - 31 października 2015 r. w godz. od 14:00 do 19:00. d/ w okresie od 1 listopada 2015 r. - 31 grudnia 2015 r. zgodnie z harmonogramem ustalonym na podstawie wcześniejszych zgłoszeń do trenera środowiskowego. 8. Utrzymanie i bieżąca konserwacja ogrodzeń zewnętrznych (I - 246,64 mb-4 m wys., II-314,9 mb-4 m wys.) oraz piłkochwytów (212,4 m2), poprzez łatanie ubytków - raz w miesiącu. 9. Utrzymanie bieżni wokół boiska sportowego oraz terenu przyległego do 2 m od bieżni, przy ul. Żołnierskiej 6, poprzez pielenie -1 raz w miesiącu, wyrównywanie - nie częściej niż 1 raz w miesiącu, odśnieżanie - 1 raz w tygodniu). 10. Utrzymanie w ciągłej sprawności urządzeń sportowych, znajdujących się na obiektach: 1/ I obiekt - bramki do piłki nożnej z siatką - 2 kpl., kosze do koszykówki - 2 kpl., zestaw do siatkówki - 1 kpl. 2/ II obiekt - bramki do piłki nożnej z siatką - 2 szt., kosze do koszykówki - 2 kpl., bramki do piłki ręcznej z siatką - 2 szt., słupki wielofunkcyjne (do siatkówki i tenisa) - 4 szt., siatka do siatkówki - 2 szt., poprzez codzienne rozwieszanie siatek i 1 w roku opalanie i malowanie bramek farbą olejną. 11. Bieżąca konserwacja oświetlenia obiektów (19 słupów, 56 opraw oświetleniowych), poprzez wymianę uszkodzonych opraw świetlnych (do 20 opraw rocznie). 12. dozór i bieżąca konserwacja odwodnienia liniowego płyt boisk oraz odcinków przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego (sanitarnego i deszczowego) do pierwszej studni za budynkiem - 24 godziny na dobę. 13. Nadzór nad właściwym wykorzystaniem boisk sportowych ORLIK 2012 wraz z zapleczem socjalnym i infrastrukturą techniczną, zgodnie z regulaminem określającym zasady i tryb korzystania z obiektów. 14. Ustalanie i przestrzeganie harmonogramu zajęć, rozgrywek sportowych, meczy, imprez rekreacyjno - sportowych oraz innych imprez organizowanych na terenie obiektów - 1 raz na kwartał. 15. Zatrudnienie minimum dwóch trenerów środowiskowych w celu prawidłowego wykorzystania obiektów stanowiących przedmiot zamówienia na okres trwania umowy. a/ Do obowiązków każdego z trenerów należy zorganizowanie i przeprowadzenie minimum 160 godzin miesięcznie (w okresie marzec - listopad 2015 r.) zajęć sportowo -rekreacyjnych w postaci gier i zabaw ruchowych, pokazów, zawodów i konkursów sportowych. Ponadto w tym okresie, trenerzy organizują i przeprowadzają inne czynności, uzgodnione i zatwierdzone przez Wykonawcę. b/ W pozostałym okresie, trenerzy wykonują czynności - uzgodnione i zatwierdzone przez Wykonawcę. 16. Zabiegi pielęgnacyjne sztucznej nawierzchni przeprowadzać zgodnie z Ogólną instrukcją użytkowania zewnętrznych nawierzchni sportowych poliuretanowych. Zarządca będzie zobowiązany do systematycznego prowadzenia przekazanej książki serwisowej sztucznej nawierzchni.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kultury i Turystyki, ul. Warszawska 26, 11-700 Mrągowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 150000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 150000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.