To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-28
Kraków: Dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.58.2015
Numer ogłoszenia: 253382 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214916 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.58.2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Przedmiot zamówienia obejmuje 7 części i został szczegółowo opisany w załączniku nr 3 do SIWZ, który stanowi jednocześnie formularz kalkulacji ceny oferty. Wykaz jednostek UJ CM, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia, został załączony do wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa odczynników stanowiących przedmiot zamówienia: 1) na pisemne zamówienia (faks, droga elektroniczna) składane przez Dział Zaopatrzenia UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków; 2) realizacja dostawy pod adres danej jednostki Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie (wyszczególnionej w wykazie załączonym do wzoru umowy - zał. nr 4 do SIWZ), wskazany w zamówieniu, w razie konieczności - innej jednostki organizacyjnej UJ CM, mającej siedzibę na terenie Krakowa, 3) wniesienie dostarczonych odczynników do pomieszczenia wskazanego przez Użytkownika; 4) dostarczanie faktur do Działu Zaopatrzenia UJ CM, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków; 5) realizacja każdej partii zamówienia w zależności od zapotrzebowania w terminie: maksymalnie do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia (dzień złożenia zamówienia), z zastrzeżeniem pkt 12 SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo potwierdzić odbiór zamówienia, odpowiednio: faksem lub mailem. (Za dni robocze Zamawiający uznaje dni od poniedziałku do piątku). 6) oznakowanie w sposób czytelny nazwą, warunkami przechowywania oraz terminem ważności na każdym opakowaniu odczynników lub pisemną deklaracją producenta o terminie ważności odczynników pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy przez Zamawiającego, 7) dostarczenie każdego z odczynników z terminem ważności (przydatności) w dacie dostawy do Zamawiającego nie krótszym niż ? terminu ważności określonego przez producenta. Zamawiającemu przysługuje prawo do dokonywania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy brutto. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do niewykorzystania całego asortymentu oraz niewykorzystania całej kwoty umownej brutto, a Wykonawca nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń z tego tytułu. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 do SIWZ) podał nazwy handlowe, numery katalogowe i producentów odczynników. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na odczynniki równoważne. W przypadku zaoferowania odczynnika równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego, wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. W tym celu Wykonawca dołączy do oferty kartę charakterystyki lub kartę katalogową lub dokumenty równoważne (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski). Wykonawca w celu potwierdzenia jakości produktów równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty, z których w sposób nie budzący wątpliwości będzie wynikać, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach jakościowych jak produkt wzorcowy. Zamówienie należy wykonać sukcesywnie do 12 miesięcy licząc od dat wskazanych poniżej lub do wyczerpania wartości umowy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Terminy rozpoczęcia realizacji umów dla poszczególnych części: Część 1 od dnia 27.09.2015r. Część 2 od dnia 31.10.2015r. Część 3 od dnia 06.03.2016r. Część 4 od dnia 02.10.2015r. Część 5 od dnia 08.10.2015r. Część 6 od dnia 18.09.2015r. Część 7 od dnia 07.11.2015r.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa odczynników do działalności dydaktycznej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie. Sprawa znak: 141.2711.58.2015. Część 6
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Sigma-Aldrich Sp. z o. o., ul. Szelągowska 30, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35285,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32758,18
Oferta z najniższą ceną: 31460,61 / Oferta z najwyższą ceną: 43597,35
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sporządzenie dokumentacji na potrzeby opracowania projektów planów ochrony dla rezerwatów przyrody ( ...) wraz z przygotowaniem projektów planów ochrony dla tych rezerwatów.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- 430.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania podwójnej korekty utworów, książek lub czasopism opatrzonych numerami ISBN lub ISSN, zleconej przez Wydawnictwo UJ, w podziale na 2 części
- KR-01/29/24, Utrzymanie czystości budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- DOSTARCZENIE WÓZKÓW DO PRZEWOŻENIA CHORYCH W ILOŚCI 3 SZT.
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Dostawa podłoży bakteriologicznych i mikologicznych dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej
- ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ CYTOMETRU PRZEPŁYWOWEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW DO CYTOMETRU FACSLyric-własność Zamawiającego
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i materiałów zużywalnych na potrzeby Zakładu Patomorfologii.
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.