Ogłoszenie z dnia 2009-12-28
Szczecin: kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42 (II piętro), oraz ul. Piotra Skargi 19
Numer ogłoszenia: 253589 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Szczecinie, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4480002, faks 091 4489915.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42 (II piętro), oraz ul. Piotra Skargi 19.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42 (II piętro), oraz ul. Piotra Skargi 19 Powierzchnia do sprzątania w budynkach (dotyczy: powierzchni biurowej, korytarzy, klatek schodowych i toalet) 1. ul. Kaszubska 42, II piętro Rodzaj powierzchni m2 1. Powierzchnia kamienna 581,45 2. Parkiet 1332,7 3. Wykładzina dywanowa 17,87 4. Terrakota 19,05 5. WC - powierzchnia z terrakoty 44,17 6. Klatki schodowe powierzchnia kamienna szt. 3 223,91 CAŁKOWITA POWIERZCHNIA BUDYNKU DO SPRZĄTANIA - 2219,15 m2. CAŁKOWITA POWIERZCHNIA OKIEN - 487,20 m2. ILOŚĆ NISZCZAREK - 36 SZTUK. ILOŚĆ KOSZY- 109 SZTUK. 2. ul. Piotra Skargi 19 Piwnica Rodzaj powierzchni m2 1.Gres 203,79 2.Terakota 58,26 3.Tarket 196,87 4. Posadzka techniczna 6,61 Parter 1. Gres 457,60 2. Terakota 28,22 I Piętro 1.Gres 117,91 2.Tarket 355,13 3.Terakota 27,33 II Piętro 1.Gres 126,88 2.Terakota 27,66 3.Tarket 315,61 III Piętro 1.Gres 43,82 2.Terakota 32 3.Panele 157,30 4.Wykładzina dywanowa 190,79 CAŁKOWITA POWIERZCHNIA BUDYNKU DO SPRZĄTANIA - 2345,24 m2. CAŁKOWITA POWIERZCHNIA OKIEN - 311,00 m2. ILOŚĆ NISZCZAREK - 41 SZTUK. ILOŚĆ KOSZY - 72 SZTUK. 3. Częstotliwość sprzątania przedstawia tabela: Wymagana częstotliwość sprzątania 1. Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sal rozpraw Zakres prac Częstotliwość wykonywania 1. Odkurzanie wykładzin dywanowych codziennie 2. Mycie na mokro twardych powierzchni podłóg codziennie 3. Przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchnie mebli codziennie 4. Wycieranie na wilgotno drzwi i parapetów codziennie 5. Opróżnianie i mycie popielniczek codziennie 6. Opróżnianie koszy i wymiana worków foliowych codziennie 7.Wycieranie i odtłuszczanie słuchawek telefonicznych codziennie 8. Wycieranie i odtłuszczanie klamek drzwi codziennie 9. Odkurzanie mebli tapicerskich 1 raz w tygodniu 10. Przecieranie na wilgotno nóg krzeseł i stołów 1 raz w tygodniu 11. Mycie pionowych powierzchni mebli biurowych 1 raz w tygodniu 12. Mycie drzwi 1 raz w tygodniu 13. Pranie wykładziny dywanowej 2 razy w roku 14. Mycie kaloryferów 2 razy w roku 15. Mycie okien i ram okiennych 2 razy w roku 16. Usuwanie pajęczyn w razie potrzeby 17. Czyszczenie ścian i drzwi wind 1 raz w tygodniu 18. Opróżnianie niszczarek codziennie 2. Sprzątanie traktów komunikacyjnych, wejść i innych dużych powierzchni (sale konferencyjne, powierzchnie magazynowe, inne powierzchnie przeznaczone do mycia maszynowego) Zakres prac Częstotliwość wykonywania 1. Mycie na mokro twardych powierzchni podłóg codziennie 2. Mycie na mokro powierzchni schodów codziennie 3. Wycieranie na wilgotno drzwi i parapetów codziennie 4. Opróżnianie i mycie popielniczek codziennie 5. Wycieranie i odtłuszczanie klamek drzwi codziennie 6. Mycie drzwi 1 raz w tygodniu 7. Mycie barierek i poręczy i pozostałego wyposażenia 1 raz w tygodniu 8. Mycie mechaniczne powierzchni, zgodnie z technologią 1 raz w tygodniu 9. Pastowanie i polerowanie podłóg 1 raz w tygodniu 10. Mycie ręczne w miejscach niedostępnych dla maszyn 1 raz w tygodniu 11. Ręczne mycie cokolików oraz innych powierzchni związanych z posadzka 1 raz w tygodniu 12. Mycie kaloryferów 2 razy w roku 13. Mycie okien i ram okiennych 2 razy w roku 14. Usuwanie pajęczyn w razie potrzeby 3. Sprzątanie pomieszczeń sanitarnych Zakres prac Częstotliwość wykonywania 1. Mycie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, biała armatura, wyposażenie sanitariatów, kosze na śmieci, deski sedesowe, parapety codziennie 2. Mycie podłóg codziennie 3. Opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków foliowych codziennie 4. Mycie luster, mycie półek przy lustrach, mydelniczek, szczotek do muszli klozetowych, pojemników na szczotki, i innego drobnego sprzętu przynależnego do sanitariatów codziennie 5. Mycie ścian pokrytych płytkami ceramicznymi 1 raz w tygodniu 6. Dezynfekcja lub mycie preparatem dezynfekcyjnym powierzchni i urządzeń w sanitariatach 1 raz na tydzień 7. Mycie okien i ram okiennych 2 razy w roku 4. System sprzątania - system popołudniowy w godzinach 15.30 - 21.00. 5. Sprzątanie powierzchni stanowi usługę kompleksową i obejmuje m.in.: a. Czyszczenie i konserwację podłóg: - Codzienne zamiatanie, mycie podłóg i posadzek zmywalnych - Codzienne odkurzanie wykładzin, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie - Pokrywanie powłoką akrylową podłóg i posadzek zmywalnych (częstotliwość zapewniająca nienaganną czystość i wygląd posadzek i podłóg) b. Czyszczenie i konserwacja mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenia pomieszczeń (drzwi, grzejników, wyłączników światła, gniazd elektrycznych, urządzeń oświetleniowych, urządzeń biurowych, itp.) - Odkurzanie mebli tapicerowanych, a w przypadku zabrudzenia ich czyszczenie. c. Usuwanie pajęczyn d. Codzienne opróżnianie koszy na śmieci w pomieszczeniach biurowych oraz wymiana plastikowych worków (zakup worków leży po stronie Wykonawcy) e. Bieżące opróżnianie popielniczek w palarniach. f. Utrzymanie czystości toalet: - Codzienne mycie i dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych oraz armatury - Mycie glazury, powierzchni luster, wyposażenia ruchomego: pojemniki na ręczniki, papier toaletowy, dozowniki do mydła, suszarki do rąk itp.) - Bieżące uzupełnianie papieru toaletowego, mydła; g. Utrzymanie w czystości wejść do budynków w tym: - Poręczy drewnianych i metalowych konstrukcji balustrad i krat; - Drzwi oraz znajdujących się przy wejściach tablic informacyjnych; - Wycieraczek; h. Utrzymanie w stałej czystości ścian, podłóg, sufitów i drzwi znajdujących się w budynku i. Mycie okien - 2 razy do roku na całej powierzchni objętej sprzątaniem j. Codzienne opróżnianie niszczarek w pomieszczeniach biurowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 55685.55 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jantar Sp. z o.o., ul. Zygmunta Augusta 71, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 45643.89
- Oferta z najniższą ceną: 45643.89 oferta z najwyższą ceną: 45643.89
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wraz z noclegiem i wyżywieniem dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia pn. "Kodeks postępowania administracyjnego (KPA)
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- "Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego drogowych obiektów inżynierskich zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych na terenie województwa zachodniopomorskiego w 2025 r." z podziałem na 7 części
- Komp. konc pop komf odwodn w zlewni Osówki w Szcz. Wykonanie PFU dla konc techniczno-kosztowej zagosp wód opad i roztop w Szcz dla Jednostek Odwod 03 Centrum-Północ, 06 Potoki Wzgórza, 07 Warszewiec
- Dostawa oleju napędowego do OT Nowe Linie
- Dostawa samochodu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami wraz z windą do transportu osób na wózkach inwalidzkich
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
- "Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o."
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach użytkowanych przez MPGK Sp. z o.o. w Jeleniej Górze.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.