Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-25
Zakopane: BZP.271.8.2015 roboty budowlane na zadaniu 168-2011 Wykonanie zabudowy tarasu budynku SzP nr 5
Numer ogłoszenia: 25389 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.8.2015 roboty budowlane na zadaniu 168-2011 Wykonanie zabudowy tarasu budynku SzP nr 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu nr 168-2011 Wykonanie zabudowy tarasu budynku SzP Nr 5 w Zakopanem przy ul. Chramcówki 27 Zakres zamówienia obejmuje; -rozbiórkę i wywiezienie gruzu ze stopnia i ścian działowych przeznaczonych do wyburzenia, -rozbiórkę i wywiezienie istniejącego zadaszenia (nad schodami i tarasem), -demontaż i wywiezienie starej stolarki okiennej i drzwiowej, -demontaż i wywiezienie starych i zużytych elementów posadzki, -demontaż i wywiezienie starych i zużytych elementów instalacji c.o. i elektrycznej, -demontaż balustrady, -rozbiórkę i wywiezienie gruzu ze schodów zewnętrznych, -rozbiórkę stropu i wywiezienie gruzu, -wykonanie nowego stropu, -wykonanie schodów, -wykonanie ścian zabudowy tarasu, -wykonanie konstrukcji dachu i położenie nowego pokrycia dachu, -montaż platformy przychodowej, -wykonanie nowych ścian działowych, -poszerzenie lub zabudowę otworów drzwiowych, -wykonanie tynków na nowo murowanych ścianach i zamurowaniach, -wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych w toalecie, -remont ścian - skucie odpadającego tynku, osuszanie, odgrzybianie, tynkowanie, wykonanie gładzi gipsowych, tapetowanie tapetą z włókna szklanego, malowanie farbą emulsyjną, -tynkowanie, szpachlowanie gładzią i malowanie stropów, -montaż stolarki drzwiowej (w tym ppoż.) i okiennej (witryna stała) oraz przeszklenia zabudowy (wg rysunku zestawienia stolarki), -montaż żaluzji elewacyjnych, -wykonanie wylewek, -wykonanie posadzek z wykładziny PCV, terakoty i desek, -wymiana krat w piwnicy, -montaż urządzeń sanitarnych, uchwytów dla osoby niepełnosprawnej, -wykonanie instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej, -wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wymiana okablowania, osprzętu, -wymiana istniejących grzejników, -wykonanie instalacji ppoż. - hydranty wewnętrzne, -montaż wycieraczki systemowej przy wejściu do zabudowy, -ustanowienie i opłacenie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym oraz decyzją pozwolenia na budowę, -ustanowienie i opłacenie kierowników robot budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym przyjętej do zasobu geodezyjnego mapy powykonawczej, -uzyskanie w imieniu inwestora ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie objętego umową obiektu. Uwaga: Wykonawca wykonując wszelkie roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót na terenie częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem użytkowników terenu i takie zorganizowanie robót, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie części budynku i terenu niepodlegającej wyłączeniu. Przedmiot zamówienia opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się : -Projekt budowlany (PB) -Projekt wykonawczy(PW,) -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PB+PW) bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem, Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych opisie przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.26.27.00 - 42.26.27.00 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 Wadium ma znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 16 marca 2015 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj.16 marca 2015 r. do godz. 12:00 w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN każda, obejmujących przebudowę lub budowę budynku mieszkalnego, zamieszkania zbiorowego lub użyteczności publicznej-potwierdzone dowodami określającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym zapewnią objęcie funkcji kierownika budowy przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta we własnym zakresie zapewni kierowanie robotami budowlanymi niezbędnymi dla realizacji zamówienia przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w specjalnościach, w których kierownik budowy nie posiada uprawnień. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca ma przedłożyć Zamawiającemu jako załącznik do oferty wyceniony przedmiar robót, który stanowi tabelę elementów rozliczeniowych robót (TER) sporządzony wg załączonego wzoru do niniejszej siwz- załącznik nr 11
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-Zmiany osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie na inne legitymujące się, co najmniej równoważonymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. -Zmian podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy. -Rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy. -Zmiany osoby osób wskazanych w umowie, jako nadzorujących roboty - na wniosek Zamawiającego. -Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: -Zawieszenia robót przez Zamawiającego. -Szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z STWiOR. -Zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego, -Opóźnienia przekazania terenu realizacji robót, -Zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie, -Protestów mieszkańców, -Odmiennych od przyjętych warunków konstrukcyjnych obiektu w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych elementów budowlanych, -Siły wyższej, -Zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: -Konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia. -Konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. -Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z: -Wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane. -Wad dokumentacji projektowej. -Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tą cześć w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju lokalnego i Współpracy Europejskiej
Urząd Miasta Zakopane
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia Wymagany termin wykonania zamówienia: rozpoczęcie robot nie wcześniej niż po 26 czerwca 2015 r. a zakończenie nie później niż 30 września 2015 r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Remont pomieszczeń w przyziemiu budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
- Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Rabiańskiej 10/9.
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.