To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-16
Zakopane: BZP.271.8.2015 roboty budowlane na zadaniu 168-2011 Wykonanie zabudowy tarasu budynku SzP nr 5
Numer ogłoszenia: 86746 - 2015; data zamieszczenia: 16.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25389 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.8.2015 roboty budowlane na zadaniu 168-2011 Wykonanie zabudowy tarasu budynku SzP nr 5.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu nr 168-2011 Wykonanie zabudowy tarasu budynku SzP Nr 5 w Zakopanem przy ul. Chramcówki 27 Zakres zamówienia obejmuje; -rozbiórkę i wywiezienie gruzu ze stopnia i ścian działowych przeznaczonych do wyburzenia, -rozbiórkę i wywiezienie istniejącego zadaszenia (nad schodami i tarasem), -demontaż i wywiezienie starej stolarki okiennej i drzwiowej, -demontaż i wywiezienie starych i zużytych elementów posadzki, -demontaż i wywiezienie starych i zużytych elementów instalacji c.o. i elektrycznej, -demontaż balustrady, -rozbiórkę i wywiezienie gruzu ze schodów zewnętrznych, -rozbiórkę stropu i wywiezienie gruzu, -wykonanie nowego stropu, -wykonanie schodów, -wykonanie ścian zabudowy tarasu, -wykonanie konstrukcji dachu i położenie nowego pokrycia dachu, -montaż platformy przychodowej, -wykonanie nowych ścian działowych, -poszerzenie lub zabudowę otworów drzwiowych, -wykonanie tynków na nowo murowanych ścianach i zamurowaniach, -wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych w toalecie, -remont ścian - skucie odpadającego tynku, osuszanie, odgrzybianie, tynkowanie, wykonanie gładzi gipsowych, tapetowanie tapetą z włókna szklanego, malowanie farbą emulsyjną, -tynkowanie, szpachlowanie gładzią i malowanie stropów, -montaż stolarki drzwiowej (w tym ppoż.) i okiennej (witryna stała) oraz przeszklenia zabudowy (wg rysunku zestawienia stolarki), -montaż żaluzji elewacyjnych, -wykonanie wylewek, -wykonanie posadzek z wykładziny PCV, terakoty i desek, -wymiana krat w piwnicy, -montaż urządzeń sanitarnych, uchwytów dla osoby niepełnosprawnej, -wykonanie instalacji wod.-kan., c.o., wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej, -wykonanie nowej instalacji elektrycznej - wymiana okablowania, osprzętu, -wymiana istniejących grzejników, -wykonanie instalacji ppoż. - hydranty wewnętrzne, -montaż wycieraczki systemowej przy wejściu do zabudowy, -ustanowienie i opłacenie kierownika budowy odpowiadającego za całość budowy objętej projektem budowlanym oraz decyzją pozwolenia na budowę, -ustanowienie i opłacenie kierowników robot budowlanych, do których kierowania niezbędne jest posiadanie uprawnień innych niż posiada kierownik budowy, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym przyjętej do zasobu geodezyjnego mapy powykonawczej, -uzyskanie w imieniu inwestora ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie objętego umową obiektu. Uwaga: Wykonawca wykonując wszelkie roboty budowlane powinien uwzględnić fakt prowadzenia robót na terenie częściowo podlegającym wyłączeniu z użytkowania na czas robót. Do zadań Wykonawcy należeć będzie poinformowanie z odpowiednim wyprzedzeniem użytkowników terenu i takie zorganizowanie robót, aby umożliwić bezpieczne użytkowanie części budynku i terenu niepodlegającej wyłączeniu. Przedmiot zamówienia opisuje załącznik nr 1 do siwz na który składają się : -Projekt budowlany (PB) -Projekt wykonawczy(PW,) -Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej (PB+PW) bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotowym zamówieniem, Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych opisie przedmiotu zamówienia materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.26.27.00 - 42.26.27.00 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRANICA ADAM , PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "PRANICA"
jakie przetargi wygrała firma
PRANICA ADAM , PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-USŁUGOWE "PRANICA"
- P.B.U. Pranica Adam Pranica, Klikuszowa 72, 34-404 Klikuszowa, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347541,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 355923,01
Oferta z najniższą ceną: 355923,01 / Oferta z najwyższą ceną: 474784,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Dostawa Zestawu umożliwiającego przezskórne, przeznasadowe uzupełnienie ubytku masy kostnej trzonu kręgowego w przypadkach nowotworów i naczyniaków, Zestawu umożliwiającego przezskórne,
- dostawa samochodu typu SUV na potrzeby GOPR
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Kasprowicza w Zakopanem
- Sukcesywne świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc "Odrodzenie" w Zakopanem.
- Dostawa fabrycznie nowych gadżetów do dalszej odsprzedaży - ETAP II
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
- Remont pomieszczeń w przyziemiu budynku Centrum Kultury przy ul. Kościuszki 4 w Kamiennej Górze
- Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Rabiańskiej 10/9.
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.