Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-14
Ogłoszenie nr 25391 - 2017 z dnia 2017-02-14 r.
Częstochowa: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
DRUŻYNA POWIATU
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Częstochowie, krajowy numer identyfikacyjny
15140614000000, ul.
ul. Jana III Sobieskiego
9,
42200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
34 322 92 06, e-mail
sekretariat@pcprczwa.pl, faks
34 322 92 07.
Adres strony internetowej (URL): http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://www.czestochowa.powiat.pl/pcpr/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu pozakonkursowego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej: IX. Włączenie społeczne, Działanie: 9.1. Aktywna integracja, Poddziałanie: 9.1.6. Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020.
Numer referencyjny: ZDP.260.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
21
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi przeprowadzenia kursów zawodowych związanych z realizacją indywidualnej ścieżki reintegracji społeczno-zawodowej uczestników projektu pozakonkursowego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego na terenie Miasta Częstochowa, oprócz części XI, XIII, XXI (w ramach których Zamawiający dopuszcza realizację poza terenem Miasta Częstochowy, jednak nie dalej niż w odległości 180km od jego granic). Adresatami usługi są klienci instytucji pomocy społecznych z terenu powiatu częstochowskiego. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164) [zwana dalej ustawą PzP) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 cytowanej ustawy (tj. mniejsza niż kwota 209 000 euro w przypadku usług).
II.5) Główny kod CPV: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Termin wykonania zamówienia - od daty podpisania umowy do 30.11.2017r., z zastrzeżeniem, że termin zakończenia kursów może ulec zmianie pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 15.12.2017r. 2. Termin rozpoczęcia realizacji usługi: w ciągu 14 dni kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Dotyczy wszystkich części zamówienia: Wykonawca spełni wskazany warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada aktualny na dzień składania ofert wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowej (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 781, z późn. zm.), (Zamawiający dokona sprawdzenia na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca posiada aktualny na 2017r. wpis do rejestru instytucji szkoleniowych).
W przypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia upłynie termin ważności wpisu
w rejestrze instytucji szkoleniowych Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać wpis
na dalszy okres, w przeciwnym razie Zamawiający będzie mógł rozwiązać umowę
z przyczyn zależnych od Wykonawcy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania zdolności
technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) Wykonawca w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał:
Część I - Kurs kucharza
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kucharza o wartości minimum 9.000,00 zł
brutto (dziewięć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część II - kurs spawania podstawowego (metoda TIG, MAG, MIG) (do wyboru 2
metody z 3 w/w)
co najmniej 1 usługę grupowego kursu spawania o wartości minimum 15.000,00 zł
brutto (piętnaście tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część III - Bukieciarstwo, florystyka z elementami decoupage
co najmniej 1 usługę grupowego kursu bukieciarstwa lub florystyki z elementami
decoupage o wartości minimum 7.000,00 zł brutto (siedem tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część IV - Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III
(do wyboru 1 z 3 w/w)
co najmniej 1 usługę grupowego kursu operatora koparko - ładowarki lub koparki
lub ładowarki o wartości minimum 10.000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część V - Kurs ABC Przedsiębiorczości
co najmniej 1 usługę grupowego kursu ABC przedsiębiorczości o wartości minimum
5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część VI - Fryzjerstwo
co najmniej 1 usługę grupowego kursu fryzjera o wartości minimum 10.000,00 zł
brutto (dziesięć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część VII - Kurs profesjonalnego sprzątania
co najmniej 1 usługę grupowego kursu profesjonalnego sprzątania o wartości
minimum 6.000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część VIII - Kurs obsługi komputera Pakiet Office
co najmniej 1 usługę grupowego kursu obsługi komputera o wartości minimum
3.000,00 zł brutto (trzy tysiące złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część IX - Kurs masażu
co najmniej 1 usługę grupowego kursu masażu o wartości minimum 5.000,00 zł
brutto (pięć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część X - Kurs konserwator terenów zielonych - ogrodnik
co najmniej 1 usługę grupowego kursu konserwatora terenów zielonych -
ogrodnika o wartości minimum 10.000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5- osobowej;
Część XI - Kurs pilarza
co najmniej 1 usługę grupowego kursu pilarza o wartości minimum 4.000,00 zł
brutto (cztery tysiące złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XII - Kurs przedstawiciela handlowego
co najmniej 1 usługę grupowego kursu przedstawiciela handlowego o wartości
minimum 6.000,00 zł brutto (sześć tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XIII - Kurs 3dsMax-projektowanie wnętrz - I stopień
co najmniej 1 usługę grupowego kursu projektowania wnętrz o wartości minimum
3.000,00 zł brutto (trzy tysiące złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XIV - Kurs kadrowo - płacowy
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kadrowego lub płacowego o wartości
minimum 5.000,00 zł brutto (pięć tysięcy złotych złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumienie kurs dla grupy co najmniej 5-
osobowej;
Część XV - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
co najmniej 1 usługę grupowego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej o
wartości minimum 500,00 zł brutto (pięćset złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XVI - Kurs języka migowego
co najmniej 1 usługę grupowego kursu języka migowego o wartości minimum
700,00 zł brutto (siedemset złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XVII - Kurs kwalifikowanego pracownika ochrony
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kwalifikowanego pracownika ochrony o
wartości minimum 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XVIII - Kurs fotografii
co najmniej 1 usługę grupowego kursu fotografii o wartości minimum 2.000,00 zł
brutto (dwa tysiące złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XIX -Kurs kelner/barman
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kelnera lub barmana o wartości minimum
2.000,00 zł brutto (dwa tysiące złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XX - Kurs podstawowy instruktora fitness
co najmniej 1 usługę grupowego kursu instruktora fitness o wartości minimum
2.000,00 zł brutto (dwa tysiące złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XXI - Kurs interwencji kryzysowej
co najmniej 1 usługę grupowego kursu interwencji kryzysowej o wartości minimum
2.400,00 zł brutto (dwa tysiące czterysta złotych);
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
W przypadku, gdy dany kurs (w ramach poszczególnych części) składa się z kilku
modułów, Zamawiający uzna wykazane doświadczenie Wykonawcy, jeśli będzie
ono dotyczyło wiodącego (podstawowego) modułu, bądź co najmniej dwóch
modułów w danej części zamówienia.
b) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną
(1) osobę, która posiada kwalifikacje i doświadczenie do przeprowadzenia danego
kursu, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert
przeprowadziła (rozpoczęła i zakończyła):
Część I - Kurs kucharza
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kucharza;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część II - kurs spawania podstawowego (metoda TIG, MAG, MIG) (do wyboru 2
metody z 3 w/w)
co najmniej 1 usługę grupowego kursu spawania;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część III - Bukieciarstwo, florystyka z elementami decoupage
co najmniej 1 usługę grupowego kursu bukieciarstwa lub florystyki z elementami
decoupage ;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część IV - Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III
(do wyboru 1 z 3 w/w)
co najmniej 1 usługę grupowego kursu operatora koparko - ładowarki lub koparki
lub ładowarki;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część V - Kurs ABC Przedsiębiorczości
co najmniej 1 usługę grupowego kursu ABC przedsiębiorczości;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część VI - Fryzjerstwo
co najmniej 1 usługę grupowego kursu fryzjera;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część VII - Kurs profesjonalnego sprzątania
co najmniej 1 usługę grupowego kursu profesjonalnego sprzątania;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część VIII - Kurs obsługi komputera Pakiet Office
co najmniej 1 usługę grupowego kursu obsługi komputera;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część IX - Kurs masażu
co najmniej 1 usługę grupowego kursu masażu;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część X - Kurs konserwator terenów zielonych - ogrodnik
co najmniej 1 usługę grupowego kursu konserwatora terenów zielonych -
ogrodnika;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5- osobowej;
Część XI - Kurs pilarza
co najmniej 1 usługę grupowego kursu pilarza;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XII - Kurs przedstawiciela handlowego
co najmniej 1 usługę grupowego kursu przedstawiciela handlowego;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XIII - Kurs 3dsMax-projektowanie wnętrz - I stopień
co najmniej 1 usługę grupowego kursu projektowania wnętrz;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XIV - Kurs kadrowo - płacowy
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kadrowego lub płacowego;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumienie kurs dla grupy co najmniej 5-
osobowej;
Część XV - Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
co najmniej 1 usługę grupowego kursu pierwszej pomocy przedmedycznej;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XVI - Kurs języka migowego
co najmniej 1 usługę grupowego kursu języka migowego;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XVII - Kurs kwalifikowanego pracownika ochrony
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kwalifikowanego pracownika ochrony;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XVIII - Kurs fotografii
co najmniej 1 usługę grupowego kursu fotografii;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XIX -Kurs kelner/barman
co najmniej 1 usługę grupowego kursu kelnera lub barmana;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XX - Kurs podstawowy instruktora fitness
co najmniej 1 usługę grupowego kursu instruktora fitness;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
Część XXI - Kurs interwencji kryzysowej
co najmniej 1 usługę grupowego kursu interwencji kryzysowej;
Przez kurs grupowy Zamawiający rozumie kurs dla grupy co najmniej 5-osobowej;
c) Wykonawca będzie dysponował dla każdej części zamówienia wyposażeniem
dydaktycznym i pomieszczeniem dostosowanym do potrzeb danego kursu,
z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji kursu,
z zachowaniem przepisów dotyczących ochrony środowiska oraz koniecznym
sprzętem - niezbędnymi do prawidłowego wykonania poszczególnych części
zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do Części III SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zmawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
a) wykazu (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do Części III SIWZ) usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź,
- inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub
usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane,
- a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy,
- w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
b) wykazu (sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do Części III SIWZ) osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) o ile dotyczy - pisemnego zobowiązania innego podmiotu(ów) do udostępnienia
Wykonawcy, do dyspozycji - niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do Części III SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń w tym zakresie.
Zamawiający nie przewiduje składania oświadczeń w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Pełnomocnictwo wymagane jest w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest inna osoba niż wskazana w aktualnym odpisie z właściwego dla formy organizacyjnej wykonawcy rejestrze przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Handlowym lub innym dokumencie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany miejsca przeprowadzenia kursu, pod warunkiem, że będą one spełniać wymogi określone w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, oraz w warunkach udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, 2) zmiany osób wyznaczonych do przeprowadzania kursu, posiadających uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do należytego wykonania zamówienia z zastrzeżeniem § 1 ust. 5-6 niniejszej umowy, 3) zmiany terminu zakończenia realizacji usługi pod warunkiem, że zakończenie nastąpi nie później niż 15.12.2017r.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 23/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Kurs kucharza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 22 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kurs kucharza.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Kurs spawania podstawowego metodą TIG, MAG, MIG (2 spośród 3 metod wybierane przez uczestnika kursu po skierowaniu na kurs).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 11 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" na następującym kierunku: kurs spawania podstawowego (metoda TIG, MAG, MIG) (do wyboru 2 metody z 3 w/w).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 3
Nazwa: Kurs bukieciarstwa, florystyki z elementami decoupage
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 20 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Bukieciarstwo, florystyka z elementami decoupage.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 4
Nazwa: Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wyboru 1 z 3 w/w)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 19 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kurs operatora koparko - ładowarki kl. III, ładowarki kl. III, koparki kl. III (do wyboru 1 z 3 w/w).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 5
Nazwa: Kurs ABC Przedsiębiorczości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 6 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Kurs ABC Przedsiębiorczości
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 6
Nazwa: Kurs fryzjerski
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 7 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" w następującym kierunku: Fryzjerstwo
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 7
Nazwa: Kurs profesjonalnego sprzątania
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 7 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs profesjonalnego sprzątania
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 8
Nazwa: Kurs obsługi komputera Pakiet Office
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 11 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs obsługi komputera Pakiet Office
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 9
Nazwa: Kurs masażu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 3 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs masażu
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 10
Nazwa: Kurs konserwator terenów zielonych - ogrodnik
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla
6 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs konserwator terenów zielonych - ogrodnik
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 11
Nazwa: Kurs pilarza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla
2 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs pilarza
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 12
Nazwa: Kurs przedstawiciela handlowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla
5 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs przedstawiciela handlowego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 13
Nazwa: Kurs 3dsMax-projektowanie wnętrz - I stopień
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla
2 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs 3dsMax-projektowanie wnętrz - I stopień
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 14
Nazwa: Kurs kadrowo - płacowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla
3 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs kadrowo - płacowy
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 15
Nazwa: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla
1 uczestnika Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 16
Nazwa: Kurs języka migowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 1
uczestnika Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs języka migowego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 17
Nazwa: Kurs kwalifikowanego pracownika ochrony
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla
3 uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs kwalifikowanego pracownika ochrony
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 18
Nazwa: Kurs fotografii
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 3
uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs fotografii
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 19
Nazwa: Kurs kelner/barman
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 2
uczestników Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs kelner/barman
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 20
Nazwa: Podstawowy kurs instruktora fitness
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 1
uczestnika Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Podstawowy kurs
instruktora fitness
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
Część nr: 21
Nazwa: Kurs interwencji kryzysowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu zawodowego dla 1
uczestnika Projektu Partnerskiego "Drużyna Powiatu" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Kurs interwencji kryzysowej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena zamówienia | 60 |
Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia | 40 |
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.