eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego PCPR Radom pod nazwą Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Radom: Zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego PCPR Radom pod nazwą Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu
Numer ogłoszenia: 253936 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3815070, faks 48 3815070.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprradom.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń zawodowych dla uczestników projektu systemowego PCPR Radom pod nazwą Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik od nr 1 do 10 do wzoru umowy -opis przedmiotu zamówienia- dołączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 80.53.31.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwie usługi główne odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie dla każdej części zamówienia, której dotyczy oferta Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum dwóch usług głównych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów/szkoleń zawodowych tożsamych rodzajowo ze szkoleniami wymienionymi w poszczególnych częściach zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami a także złożenie oświadczenia, że osoby wskazane do wykonywania zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a)W Części 1 - zapewnienie co najmniej jednej osoby prowadzącej zajęcia teoretyczne i praktyczne w ramach kursu dla kandydatów na instruktorów nauki jazdy kat. B zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz.U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. Nr 0, poz. 1019). b)W Części 2: 1. Zapewnienie co najmniej jednej osoby prowadzącej zajęcia teoretyczne, praktyczne i zajęcia z kursu pierwszej pomocy w zakresie udzielania pomocy przed lekarskiej w ramach kursów nauki jazdy kat. B i C zgodnie z przepisami ustawy z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (Dz.U. Nr 30, poz. 151 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 roku w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz.U. Nr 0, poz. 1019). 2.Zapewnienie co najmniej jednej osoby prowadzącej zajęcia teoretyczne, praktyczne w ramach kursu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie przewozu rzeczy do kat. C prawa jazdy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2012 roku Nr 0, poz. 1265 z późn. zm.) i rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz.U. z 2010 roku Nr 53, poz. 314 z późn. zm.). c)W części 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 - zapewnienie w zakresie każdego kursu/szkolenia co najmniej 1 osoby do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, która: - posiada wiedzę z zakresu prowadzonych zajęć, - posiada doświadczenie zawodowe w obszarze związanym z prowadzonymi zajęciami; - posiada świadectwo lub/i zaświadczenie ukończenia szkoły lub/i kursów o specjalności prowadzonych zajęć lub dyplom mistrza w zawodzie; - posiada odpowiednie uprawnienia, jeżeli obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - nie była karana za przestępstwa popełnione umyślnie i posiada pełną zdolność do czynności prawnych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Wypełniony i podpisany na każdej zapisanej stronie załącznik nr 1 do 10 do wzoru umowy -Opis przedmiotu zamówienia- w częściach, w których Wykonawca składa ofertę. 2.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców i poświadczenia o spełnieniu wymagań dodatkowych - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ - dotyczy części 1 zamówienia. 3.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ - dotyczy części 2 zamówienia . 4.Oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ - dotyczy części 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 zamówienia.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony i podpisany oraz opieczętowanej pieczęcią imienną na każdej zapisanej stronie przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wzór umowy wraz z załącznikami stanowi załącznik nr 11. 2.Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej umowy. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a)zmiany terminu realizacji usługi (szkoleń/kursów zawodowych) określonego w § 3 pkt a), b), c), d), e), f), g), h), i) i j) wyłącznie z ważnych, obiektywnych i udokumentowanych przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że nie spowoduje to podwyższenia wartości brutto określonej w § 5 ust. 3. b)zmiany liczby osób uczestniczących w poszczególnych szkoleniach i kursach zawodowych (zmniejszenie nie więcej niż 2 osoby na poszczególne szkolenia i kursy). c)zwiększenia świadczeń określonych w SIWZ i ofercie Wykonawcy w trakcie trwania szkoleń/kursów zawodowych bez dokonania zmiany ceny. d)przesunięcia terminu szkoleń/kursów zawodowych w przypadku, gdyby to było konieczne z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, a dotyczących uczestników szkolenia; e)możliwości zmiany osób nadzorujących realizację zadania z każdej ze stron Umowy w przypadkach losowych takich jak np.: rezygnacja z pracy, śmierć osoby, choroba, wypadki losowe, urlop, inne okoliczności, których nie można było przewidzieć. f)osób prowadzących kurs/szkolenie z wybranego zakresu. Warunkiem takiej zmiany jest wystąpienie sytuacji związanych z działaniem siły wyższej, tj. wyjątkowych zdarzeń, zdarzeń losowych, np. rezygnacji z pracy, śmierć osoby, choroby lub innych niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, uniemożliwiających przeprowadzenie szkolenia przez osobę zaproponowaną w ofercie. W powyższym przypadku, Wykonawca zobowiązany jest zaproponować inną, nie wymienioną w ofercie osobę, posiadającą uprawnienia, wiedzę i kwalifikację nie gorsze niż opisane w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprradom.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie 26-600 Radom, ul. Domagalskiego 7 budynek B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu, ul. Domagalskiego 7, budynek B, pokój nr 012.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby projektu systemowego pn. Dajmy szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Kurs dla kandydatów na instruktorów nauki jazdy kat. B) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 1 dołączonego do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Kurs nauki jazdy kat. B, Kurs nauki jazdy kat. C, Kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej w zakresie przewozu rzeczy do kat. C) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 2 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 2 dołączonego do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Operator koparko ładowarki kl. III, Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 3 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 3 dołączonego do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Nowoczesne techniki wykończeniowe) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 4 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 4 dołączonego do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Spawanie metodą MAG i TIG) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 5 dołączonego do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Kosmetyczka, Fryzjer, Stylizacja paznokci) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 6 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 6 dołączonego do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Wychowawca kolonii i obozów, Bukieciarstwo) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 7 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Masaż klasyczny, Masaż segmentacyjny i limfatyczny, Masaż antycellulitowy I i II stopnia) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 8 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Kucharz, Kelner-barman) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 9 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10 przedmiotu zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 przedmiotu zamówienia obejmuje zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu PCPR w Radomiu (Pracownik administracyjno-biurowy, Podstawy obsługi komputera, Księgowość komputerowa, Obsługa kasy fiskalnej, Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej) przy zachowaniu wymagań określonych szczegółowo w załączniku nr 10 do wzoru umowy - opis przedmiotu zamówienia - Część 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.