Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Poddębice: Dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 253953 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. , ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 43 678 20 21, faks 43 678 20 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego dla Poddębickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o., w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Kod CPV: 33.14.00.00-3; 18.14.10.00-9; 39.51.21.00-5; 33.92.20.00-9; 33.72.11.00-1; 33.14.11.20-7; 33.14.11.21.4; 33.10.00.00-1; 2. Oferowany towar winien spełniać warunki szczegółowo określone w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U., Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 4. Przedmiot dostawy musi odpowiadać wymaganiom polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane lub też - w przypadku ich braku - europejskich aprobat technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych, polskich norm przenoszących normy europejskie, polskich norm wprowadzających normy międzynarodowe, polskich norm, polskich aprobat technicznych (art.30 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe wskutek nie spełnienia przez przedmiot zamówienia wymogów określonych stosownymi przepisami. 6. Realizacja dostaw będzie się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez upoważnionego pracownika Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej (dotyczy Pakietów nr 1 - 34, 38 - 52), pracownika Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 35-37), za pośrednictwem faxu, za potwierdzeniem transmisji. 7. Wykonawca zamówiony przedmiot umowy dostarczy Zamawiającemu w ciągu: a) 3 dni roboczych (dla Pakietów nr 1-13, 18-52), b) 30 dni roboczych (dla Pakietu nr 14-17), od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu. 8. Dostawa przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do: a) Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej - poziom - 1 w budynku G (dotyczy Pakietów nr 1 - 34, 38 - 52) - oraz b) Apteki Szpitalnej (dotyczy Pakietu nr 35-37), mieszczących się w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Mickiewicza 16 w Poddębicach w godz. 8:00 - 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zamówionego towaru w miejscu wskazanym przez pracownika Działu Zaopatrzenia i Gospodarki Magazynowej, Apteki Szpitalnej (w zależności od pakietu). 9. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określonego w Pakietach nr 1-52 zawarto we wzorze umowy - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 10. Przedmiot zamówienia określony w Pakiecie nr 53 musi być fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany w 2013 roku, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po zainstalowaniu gotowy do pracy, bez dodatkowych kosztów oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, sprzętu medycznego w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określonego w Pakiecie nr 53 zawarto we wzorze umowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 12. Jeżeli w czasie wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zlecał czynności związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia innym podmiotom tj. podwykonawcom, zobowiązany jest wpisać zakres tych czynności w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ. 13. Faktyczna ilość zamawianego przedmiotu zamówienia określonego w Pakietach nr 1-52 zależna będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ ilości asortymentu są ilościami maksymalnymi i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do ich zakupienia u Wykonawcy i nie mogą być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. 14. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ Wykonawca musi dostarczyć katalogi, opisy, foldery potwierdzające zgodność oferowanego materiału jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 14, 15, 16, 17, 21, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 53 w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą. 15. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne próbki w ilościach podanych w w/w załączniku - dotyczy asortymentu określonego w Pakiecie nr 12. Zamawiający sprawdzi czy załączone do oferty próbki spełniają wymagania opisane w poszczególnych pakietach w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca wymaga zwrotu próbek, bez względu na ich stan -dołączy do oferty odpowiednie zastrzeżenie, że są one zwrotne po zakończeniu postępowania przetargowego, z zastrzeżeniem, iż w przypadku podpisania umowy z Wykonawcą - próbki dotyczące wygranych pakietów zostają, u Zamawiającego zgodnie z art.97 ust 1 ustawy Pzp. Zwrot próbek odbywa się na koszt Wykonawcy. W przypadku gdy podczas oceny próbek osoby odpowiedzialne za ocenę zgodności parametrów oferowanych materiałów stwierdzą, że parametry zaoferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia określonym w załączniku nr 2 do SIWZ, to oferta Wykonawcy w tym pakiecie zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 18.14.10.00-9, 39.51.21.00-5, 33.92.20.00-9, 33.72.11.00-1, 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4, 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 53.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży: - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży: - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży: - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży: - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że w/w warunek Wykonawca spełnił jeżeli Wykonawca złoży: - oświadczenie, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument metodą warunku granicznego spełnia/nie spełnia. W ogólnym zakresie spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobligowany jest do złożenia oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 8 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie o zgodności oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z ustawą o wyrobach medycznych - załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku, gdy opisany w załączniku nr 2 do SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia. 2. Katalogi, opisy, foldery potwierdzające zgodność oferowanego materiału jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 14, 15, 16, 17, 21, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 53 w Formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów i pozycji dotyczą. 3. Celem oceny zgodności parametrów oferowanych materiałów jednorazowego użytku oraz drobnego sprzętu medycznego z wymaganymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu bezpłatne próbki w ilościach podanych w w/w załączniku - dotyczy asortymentu określonego w Pakiecie nr 12. 4. Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Informacja o zawartości oferty: Ofertę stanowi: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dokumenty składane z ofertą: - Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8.1-8.7 SIWZ. - Formularz cenowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dotyczy wzoru umowy dla Pakietów nr 1-52 - Załącznik Nr 3 do SIWZ: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika. 2. Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej przedmiotu umowy np. w przypadku okresowych promocji cenowych towaru, stosowanych przez producentów. Strony uzgadniają że w tym okresie dostawy towarów wyszczególnionych w załączniku nr 1 do umowy będą realizowane przez Wykonawcę po cenach niższych, uwzględniających promocję cenową, po wcześniejszym poinformowaniu Zamawiającego w formie pisemnej. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany przez producenta zaoferowanego wyrobu numeru katalogowego, nazwy lub sposobu konfekcjonowania z zachowaniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia dla danego wyrobu. 4. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami, w tej sytuacji cena jednostkowa netto nie ulega zmianie. Dotyczy wzoru umowy dla Pakietu nr 53 - Załącznik Nr 4 do SIWZ: 1. Dopuszcza się zmiany stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami, w tej sytuacji cena jednostkowa netto nie ulega zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16, Zamówienia Publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., 99-200 Poddębice ul. Mickiewicza 16 Budynek Administracji, I piętro - Sekretariat Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jałowy dren do odsysania z łącznikiem regulującym moc ssania, 8x5,6 dł. 3m, szt. 900; 2. Jałowy dren do odsysania z łącznikiem regulującym moc ssania, 9x6,6 dł.3m, szt. 900;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw infuzyjny do pompy żywieniowej Alaris, z filtrem usuwającym powietrze, zestawów 60;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Folia operacyjna poliuretanowa, sterylna, samoprzylepna, elastyczna, cienka, zapewniająca sterylność wokół pola operacyjnego, posiadająca margines do mocowania, min. powierzchnia przylepna 10x15, szt. 50; 2. Folia operacyjna poliuretanowa, sterylna, samoprzylepna, elastyczna, cienka, zapewniająca sterylność wokół pola operacyjnego, posiadająca margines do mocowania, min. powierzchnia przylepna 20x30 szt., 120; 3. Folia operacyjna poliuretanowa, sterylna, samoprzylepna, elastyczna, cienka, zapewniająca sterylność wokół pola operacyjnego, posiadająca margines do mocowania, min. powierzchnia przylepna 40x65 szt., 120;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda żołądkowa silikonowa typu Salem, dł. 120cm. CH 14, 16, 18, szt. 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik typu Foleya bezlateksowy Ch 14, 16, 18, 20, 22, szt. 1000;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik typu PEZZER bez lateksu Ch 22-34, szt. 110;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dren typu Kehra CH 12-16 bezlateksowy, szt 35;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do wlewów żywieniowych. Filtr 15 ?m jednorazowy do karmienia, kompatybilny z pompą ALARIS, szt. 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adapter do pomiaru kaptografii dla monitorów typu NIKON (linia mierząca CO2 dla dorosłych), szt 50;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik dopępowinowy, rozmiar S, szt. 20;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły z polimetakrylanu do testów skórnych punktowych, do diagnostyki chorób alergicznych opakowanie 1000 szt., opak. 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, komora kroplowa dwuczęściowa dolna część miękka, górna twarda o dł. min. 7cm, dren dł. min.150 cm, filtr infuzyjny min. 15 ?m, odpowietrznik z klapką, rolkowy regulator przepływu, komora kroplowa i dren bez zawartości ftalanów, nazwa producenta na aparacie. W zacisku rolkowym miejsce na podwieszenie końcówki drenu i osłona na kolec aparatu po użyciu. szt 47000;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Cewnik Couvlair (jednorazowy) latex jednodrożny, CH 20, szt. 20;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dreny do urodynamiki, jednorazowe, ciśnieniowe z kranikiem. szt. 25;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwukanałowy jednorazowy cewnik do cystometrii, długość 400mm 8F, szt. 120;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET NR 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trójkanałowy jednorazowy cewnik do profilometrii i cystometrii, długość 400mm 7F, szt. 120;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET NR 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwukanałowy jednorazowy cewnik rektalny z balonem (45 cm) długość 400mm, 10F (latex) lub 9F, szt. 120;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET NR 18.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadnice do ureterorenoskopii z PTFE 3,5 Fr, dł. 150 cm, szt. 20;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET NR 19.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy filtr antybakteryjny mały (średnica 2-3 cm) do urządzenia ssąco - płuczącego, z końcówką luer lock (żeńska - męska), szt. 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET NR 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jednorazowy zestaw do szynowania moczowodów z cewnikiem podwójnym Pigtail Ch 4,8, dł. 26 cm, długość popychacza 90 cm, szt. 2;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET NR 21.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielorazowy dren sylikonowy - przedłużka do igły Veressa, długość 40 cm, zakończony końcówką luer lock (żeńsko - męska), szt. 4;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET NR 22.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wielofunkcyjny zestaw do drenażu klatki piersiowej z mechaniczną kontrolą ssania z jednym drenem wyskalowanym do objętości 2150 ml - 2200 ml szt. 30;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET NR 23.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czapki do CAPAP, rozmiar 26-28, niebieska szt. 20; 2. Czapki do CAPAP, rozmiar 30-32, zielona szt. 20;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET NR 24.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sześciogumkowy posiadający nasadkę o powiększonym polu widzenia pasujący na endoskopy od 9,5 mm łącznie do 13 mm, magazynek spustowy działający w dwóch pozycjach, sznurek spustowy dł. 122 cm, szt. 2;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET NR 25.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stent polietylenowy 10 Fr, dwuwarstwowy, minimalna średnica kanału roboczego 3,7 mm odległość między listkami 90 mm, prosty szt. 3; 2. Stent polietylenowy 10 Fr, dwuwarstwowy, minimalna średnica kanału roboczego 3,7 mm odległość między listkami 120 mm, prosty szt. 3;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET NR 26.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze. Nr 8-M para par 80; 2. Rękawice gospodarcze. Nr 9-L para par 80; 3. Rękawice gospodarcze. Nr 7-S 1para par 80;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.14.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET NR 27.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do cystoskopii min. 2 warstwowy. Pakiet opakowany w co najmniej jedną warstwę papier/ folia, oznaczony z metryczkami. Pakiet musi mieć min.: 1) pokrowce na kończyny 60 x 110 cm; 2) serwetę ginekologiczną 75x 175cm z otworem na krocze 9 cm x 15 cm; 3) serwetę na stolik instrumentariuszki 150 x 70-190 cm. Tolerancja wymiarów elementów obłożenia + 20% zestawów 30;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET NR 28.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do cięcia cesarskiego jednorazowy 3 warstwowe. Pakiet opakowany w co najmniej jedną warstwę papier/ folia, oznaczony z metryczkami. Pakiet musi zawierać min.: 1) serwetę operacyjną o wymiarach 250x 310cm z przylepcami i otworem, ze zbiornikiem na płyn - 1 szt lub serwetę operacyjną o wymiarach 175x250x300 cm - 1 szt. ; 2) serwetę na stół instrumentalny 150cm x 200cm - 1 szt.; 3) serweta na stolik Mayo wymiary 80cm x 140cm - 1 szt.; 4) serweta operacyjna lub podkład o wymiarach 60-82 x 90-120 cm - 1 szt. ; Tolerancja podanych wymiarów +/- 10%. zestawów 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET NR 29.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do operacji urologicznych TUR 3 warstwowy z torbą. Pakiet pakowany w co najmniej jedną warstwę papier/ folia, oznaczony z metryczkami. Pakiet musi zawierać min.: 1) serwetę na stolik instrumentariuszki 140 cm x 180 cm, 2) serwetę chirurgiczną do przezcewkowych zabiegów urologicznych 170 cm / 260 cm / 180 cm z otworem na prącie 5 cm oraz otworem nadłonowym O8 cm ze zintegrowanymi nogawicami. Tolerancja wymiarów poszczególnych elementów obłożenia +20%. zestawów 20;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET NR 30.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw ginekologiczny sterylny, jednorazowy do operacji ginekologicznych 3 warstwowy. Pakiet opakowany w co najmniej jedną warstwę papier/ folia, oznaczony z metryczkami. Pakiet musi zawierać min.: 1) serwetę na stół Mayo 2) serwetę operacyjną o wymiarach 240x 180-250cm z przylepcami i otworem - 1 szt.; 3) serweta operacyjna o wymiarach 90cm x 75cm pod pośladki - 1 szt.; 4) pokrowce na nogi pacjenta lub wbudowane w serwetę operacyjną osłony na nogi. Tolerancja podanych wymiarów +/- 10%. zestawów 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET NR 31.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do artroskopii kolana. W skład zestawu wchodzi min.: 1 serweta stołu Mayo wzmocniona 78 x 145 cm; 2 taśmy op. 9 x 50cm; 1 serweta na stół do instrumentarium składana 150 x 190 cm; 1 serweta do artroskopii z torebką na płyny. Laminat trzywarstwowy foliowany, nieprzemakalny, w części chłonnej polipropylen. Na opakowaniu dwie odklejane etykiety z numerem serii, datą ważności produktu. Tolerancja wymiarów poszczególnych elementów obłożenia +/-20%. zestawów 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET NR 32.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do operacji stawu biodrowego. W skład zestawu wchodzi min.: 1 serweta do nakrycia stołu instrumentariuszki rozm. 140cmx190cm, 1 serweta do nakrycia stolika Mayo rozm. 80cm x 145 cm, 1 serweta operacyjna 75cm x 90 cm, 1 serweta operacyjna 150cm x 200 cm, 1 osłona na kończynę 35cm x 120 cm, 1 serweta samoprzylepna z wycięciem U (6,5x95cm) 200 cm x 260 cm, 2 taśmy samoprzylepne 10cm x 50cm, 1 serweta samoprzylepna 170cm x 300 cm. Laminat min 3 warstwowy, foliowany, nieprzemakalny. Na opakowaniu dwie odklejane etykiety z numerem serii, datą ważności produktu. Tolerancja wymiarów poszczególnych elementów obłożenia +/-20%. zestawów 60;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PAKIET NR 33.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Pokrowiec na przewody 8 x 120cm. Prosta końcówka. Wykonany z folii (polietylenu), z tasiemką mocującą wykonaną z poliestru. szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: PAKIET NR 34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ubrania jednorazowe. Koszula operacyjna - wykonana z włókniny przepuszczającej powietrze. Trzy kieszenie (jedna na klatcepiersiowej, dwie u dołu koszuli). Kolor niebieski. Wycięcie V pod szyją. Obwód klatki piersiowej w cm: S-54, M-57, L-60, XL-66. Spodnie operacyjne - wykonane z włókniny przepuszczającej powietrze. Wiązane na troki, nogawki bez ściągaczy. Kolor niebieski. Długość nogawek w cm: S-104, M-106, L-110, XL-115. szt. 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: PAKIET NR 35.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 5 cm x 5 cm x 3 szt opak 1 500; 2 Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 7,5 cm x 7,5 cm x 3 szt opak 1 500; 3 Kompresy jałowe 13 nitkowe 8 warstwowe 10 cm x 10 cm x 3szt opak 2 000;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: PAKIET NR 36.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 10 x 12 cm szt 30; 2 Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 12 x 24 cm szt 30; 3 Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 25 x 25 cm na twarz szt 20; 4 Opatrunek hydrożelowy utrzymujący poziom wilgoci na powierzchni rany, przyspieszający procesy ziarninowania rozmiar 20 x 40 cm szt 20;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: PAKIET NR 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Osłona na skopię 100x125 cm szt. 300;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: PAKIET NR 38.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taśma barwiąca do zgrzewarki sterylizacyjnej Hawo-med. szt. 12; 2. Taśma barwiąca do myjni Getinge S-46 szt. 6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: PAKIET NR 39.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Prześcieradło jednorazowe. Wymiar 130-160x210-230 kolor zielony lub niebieski, włóknina o gramatura min. 35g/m2, niejałowe szt. 1 000; 2 Pościel jednorazowa włókninowa gramatura min. 35g/m2, kolor zielony lub niebieski, niejałowe szt. 50;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: PAKIET NR 40.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Prześcieradło w rolce, papierowe jednowarstwowe lub dwuwarstwowe 50cmx50m rolek 500; 2 Prześcieradło w rolce, papierowe jednowarstwowe lub dwuwarstwowe 35-40 cm x 50m rolek 150;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: PAKIET NR 41.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Worki na zwłoki wykonane z trwałej folii, kolor czarny szt. 100;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.92.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: PAKIET NR 42.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Żyletki, op. = 5 szt. op. 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.72.11.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: PAKIET NR 43.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustniki papierowe do spirometru BTL-08 SPIRO PRO szt. 1500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: PAKIET NR 44.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ustniki papierowe do spirometru Microlab 3500 szt. 1500;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: PAKIET NR 45.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do glucometru typu Accu Check Aktive lub Accu Check Plus. Op. = 50 szt. op. 10;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: PAKIET NR 46.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Paski do glucometru typu Glucosense. Op. = 50 szt. op. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: PAKIET NR 47.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier światłoczuły do printera Sony UP 960, 210 mm x 25 m do ramienia C firmy Ziehn szt. 6;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: PAKIET NR 48.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier termoczuły do myjni Getinge S-46 (57 mm) szt. 12; 2. Papier termoczuły do sterylizatora HS33 (57 mm) szt. 30;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: PAKIET NR 49.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rolki kasowe termoczułe do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG, szerokość 55 mm x dł. 15 m szt. 15;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 50 NAZWA: PAKIET NR 50.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtry do wody do myjni automatycznej CYW 501 CHOYANG szt. 12;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 51 NAZWA: PAKIET NR 51.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler okrężny jednorazowy o średnicy 28 mm, zakrzywiony z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału dla zwiększonego bezpieczeństwa podczas wyciągania staplera przez nowo utworzone zespolenie, z automatyczną regulacją docisku zaszywek szt. 2; 2. Stapler okrężny jednorazowy o średnicy 31 mm, zakrzywiony z łamanym kowadełkiem po oddaniu strzału dla zwiększonego bezpieczeństwa podczas wyciągania staplera przez nowo utworzone zespolenie, z automatyczną regulacją docisku zaszywek szt. 2;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 52 NAZWA: PAKIET NR 52.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przylegające szwy skórne typu Proxi- Strip. Rozmiar 6-7 mm (80-85 mm), saszetki (po 3 paski w saszetce) saszetek 50; 2. Przylegające szwy skórne typu Proxi- Strip. Rozmiar 6-7 mm (30-40 mm), saszetki (po 6 pasków w saszetce) saszetek 50;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 53 NAZWA: PAKIET NR 53.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Laryngoskop w zestawie z czterema łyżkami. Rozmiary łyżek: 9.2-9.5 cm; 11-11.5 cm; 13-13.5 cm; 14.8-15.8 cm. Oświetlenie klasyczne za pomocą wymiennej żarówki umieszczonej w łyżce. Laryngoskop wykonany z trwałej stali nierdzewnej. Możliwość sterylizacji laryngoskopu. Zasilanie - 2 baterie R14 zestawy 3; Wymagane parametry techniczne dla laryngoskopu: Laryngoskop fabrycznie nowy, niepowystawowy, nieregenerowany, rok produkcji 2013; Gwarancja na laryngoskop min. 12 m-cy (nie dotyczy żarówki); Nazwa, adres, tel, fax podmiotu świadczącego serwis gwarancyjny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Zarządzanie budynkami i lokalami stanowiącymi własność Gminy.
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Rafała w Czerwonej Górze w specjalistyczny sprzęt medyczny - cz. V
- Zakup łóżek szpitalnych wraz z szafkami przyłóżkowymi dla Oddziału Neurologii
- Zakup ambulansu sanitarnego, samochodów osobowych i krzesła transportowego dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
więcej: Rękawice robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.