eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPreparaty do dezynfekcji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Koszalin: Preparaty do dezynfekcji
Numer ogłoszenia: 253961 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Preparaty do dezynfekcji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - Dezynfekcja wstępna wyrobów medycznych wielokrotnego użycia (metalowych, z tworzyw sztucznych, szkła) i sprzętu anestezjologicznego - 400 litrów gotowego preparatu; 2) Zadanie nr 2 - Dezynfekcja wyrobów medycznych i sprzętu anestezjologicznego (metalowych, z tworzyw sztucznych, gumy, szkła) - 89 400 litrów roztworu roboczego + 15 000 litrów roztworu roboczego; 3) Zadanie nr 3 - Mycie i dezynfekcja termolabilnych wyrobów medycznych w tym endoskopów - 2 040 litrów gotowego preparatu + 52 000 litrów roztworu roboczego; 4) Zadanie nr 4 - Dezynfekcja powierzchni i wyposażenia, w tym wyrobów medycznych (metalowych, z tworzyw sztucznych) w tym zanieczyszczonych substancjami organicznymi - zastosowanie w Oddziałach Dziecięcych i Neonatologicznych - 10 200 litrów roztworu roboczego; 5) Zadanie nr 5 - Dezynfekcja powierzchni pomieszczeń i wyposażenia, w tym wyrobów medycznych (ceramicznych, ze stali nierdzewnej, chromowanej, metalu, tworzyw sztucznych, szklanych) w tym zanieczyszczonych substancjami organicznymi - 600 000 litrów roztworu roboczego; 6) Zadanie nr 6 - Dezynfekcja powierzchni i wyposażenia (wrażliwego na działanie alkoholi) - 510 000 litrów roztworu roboczego; 7) Zadanie nr 7 - Dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych (metalowych, z tworzyw sztucznych, gumy, szkła) - 300 litrów roztworu roboczego; 8) Zadanie nr 8 - Dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych zanieczyszczonych substancjami organicznymi - 6 000 litrów roztworu roboczego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) próbki - po jednym opakowaniu handlowym wskazanym w ofercie, w celu porównania ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (dotyczy wszystkich zadań); 5) w przypadku środków dezynfekcyjnych i detergentu do mycia zarejestrowanych jako wyrób medyczny: a) deklaracja zgodności wraz z załącznikami, b) potwierdzenie jednostki notyfikowanej; 6) w przypadku środków dezynfekcyjnych zarejestrowanych jako produkt biobójczy - aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru produktu biobójczego i pozwolenie na obrót produktem wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (lub Ministra Zdrowia); 7) dokument potwierdzający informacje zgodne z treścią etykiety, ulotki informacyjnej i instrukcji stosowania środka dezynfekcyjnego lub detergentu do mycia, będącymi integralną częścią dokumentacji zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego, produktu biobójczego - w celu porównania z wymogami SIWZ (również w przypadku wymaganego działania bójczego na powierzchnie zanieczyszczone substancjami organicznymi) - dotyczy wszystkich zadań; 8) aktualna karta charakterystyki produktu biobójczego (w przypadku sklasyfikowania produktu jako preparat lub substancja niebezpieczna) do oferty należy załączyć również kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub substancji niebezpiecznej; 9) dokumenty potwierdzające zgodność w zakresie spektrum działania dla środków dezynfekcyjnych dla obszaru medycznego - w celu potwierdzenia skuteczności działania bójczego środka dezynfekcyjnego do narzędzi i powierzchni (wymaga się, aby był to wyrób medyczny lub produkt biobójczy) należy załączyć dokumenty potwierdzające skuteczność bójczą na podstawie wykonanych badań (Faza 2, etap 1 i 2) oznaczających, iż przedmiot zamówienia został przebadany na organizmach testowych w zakresie działania: B, Tbc, F, V, S i odpowiada Normom Europejskim dotyczącym obszaru medycznego lub Normom Polskim obszaru medycznego lub dokumenty potwierdzające wymaganą w SIWZ skuteczność bójczą w obszarze medycznym popartą wykonanymi badaniami w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, reprezentatywnych dla obszaru medycznego. Zastosowane w SIWZ skróty spektrum działania oznaczają: B - działanie bakteriobójcze, Tbc - działanie prątkobójcze, F - działanie grzybobójcze, V - działanie wirusobójcze, S - działanie sporobójcze

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na produkty sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dezynfekcja wstępna wyrobów medycznych wielokrotnego użycia (metalowych, z tworzyw sztucznych, szkła) i sprzętu anestezjologicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja wstępna wyrobów medycznych wielokrotnego użycia (metalowych, z tworzyw sztucznych, szkła) i sprzętu anestezjologicznego - 400 litrów gotowego preparatu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wielkość opakowania jednostkowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dezynfekcja wyrobów medycznych i sprzętu anestezjologicznego (metalowych, z tworzyw sztucznych, gumy, szkła)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja wyrobów medycznych i sprzętu anestezjologicznego (metalowych, z tworzyw sztucznych, gumy, szkła) -89 400 litrów roztworu roboczego + 15 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wielkość opakowania - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mycie i dezynfekcja termolabilnych wyrobów medycznych w tym endoskopów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie i dezynfekcja termolabilnych wyrobów medycznych w tym endoskopów - 2 040 litrów gotowego preparatu + 52 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas działania - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni i wyposażenia, w tym wyrobów medycznych (metalowych, z tworzyw sztucznych) w tym zanieczyszczonych substancjami organicznymi - zastosowanie w Oddziałach Dziecięcych i Neonatologicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni i wyposażenia, w tym wyrobów medycznych (metalowych, z tworzyw sztucznych) w tym zanieczyszczonych substancjami organicznymi - zastosowanie w Oddziałach Dziecięcych i Neonatologicznych - 10 200 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Procedura jednoetapowa - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni pomieszczeń i wyposażenia, w tym wyrobów medycznych (ceramicznych, ze stali nierdzewnej, chromowanej, metalu, tworzyw sztucznych, szklanych) w tym zanieczyszczonych substancjami organicznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni pomieszczeń i wyposażenia, w tym wyrobów medycznych (ceramicznych, ze stali nierdzewnej, chromowanej, metalu, tworzyw sztucznych, szklanych) w tym zanieczyszczonych substancjami organicznymi - 600 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas utrzymywania się aktywności roztworu roboczego (w zamkniętym pojemniku) - 2.5
    • 3. Procedura jednoetapowa - 2.5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni i wyposażenia (wrażliwego na działanie alkoholi)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni i wyposażenia (wrażliwego na działanie alkoholi) - 510 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wielkość opakowania jednostkowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych (metalowych, z tworzyw sztucznych, gumy, szkła)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych (metalowych, z tworzyw sztucznych, gumy, szkła) - 300 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas działania - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych zanieczyszczonych substancjami organicznymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dezynfekcja powierzchni i wyrobów medycznych zanieczyszczonych substancjami organicznymi - 6 000 litrów roztworu roboczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 23.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odbiór opakowań - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.