Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-28
Dębica: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2015-2016
Numer ogłoszenia: 253998 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy w Dębicy , ul. Batorego 13, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 6803342, 6803310, faks 14 6803336.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2015-2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2015-2016. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przez okres jednego sezonu zimowego tj. 2015-2016 (od daty zawarcia umowy do 30 kwietnia 2016 r.) z zakresu zimowego utrzymania dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Dębica w sezonie zimowym 2015-2016. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ilość części 15. 1) Opis odpowiednich części zamówienia: Część 1: Usługa pojazdem Wykonawcy wyposażonym w rozsypywarkę o ładowności min 4 m3 i pług uniwersalny z napędem 4x4 - obejmująca teren całej Gminy Dębica. Część 2: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług wirnikowy o mocy min. 150KM, szer. pługa min. 2,5 m - obejmująca teren całej Gminy Dębica. Część 3: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy wraz z rozsypywarką i materiałem własnym - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. Część 4: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. Część 5: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów. Część 6: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów. Część 7: Usługa ładowarką Wykonawcy o pojemności łyżki > 2-3m3 - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie. Część 8: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie. Część 9: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 10: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka. Część 11: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada. Część 12: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych wraz z posypywaniem piaskiem - północna część Gminy. Część 13: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych wraz z posypywaniem piaskiem - południowa część Gminy. Część 14: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych bez posypywania - północna część Gminy. Część 15: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych bez posypywania - południowa część Gminy. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie jedną lub kilka z 15 części zamówienia. , USŁUGI WYKONYWANE BĘDĄ NA SIECI DRÓG ADMINISTROWANYCH PRZEZ URZĄD GMINY W DĘBICY 1. W przypadku wydłużenia się okresu zimowego Zamawiający wydłuży czas obowiązywania umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy za 1 tygodniowym wypowiedzeniem w przypadku jednoznacznie negatywnej oceny jakości świadczonych usług. 3. Zleceniobiorca świadczyć będzie usługi na wezwanie do pracy przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy z 2 godzinnym wyprzedzeniem. 4. Zamawiający po rozstrzygnięciu procedury przetargowej dokona technicznego przeglądu sprzętu na zimowe utrzymanie dróg i chodników. 5. Od Wykonawcy oczekuje się gwarancji prowadzenia usług w niekorzystnych warunkach zimowych (śliskość, opady śniegu), w sposób zapewniający utrzymanie przejezdności na drogach dla ich użytkowników, - jakość robót musi być zapewniona stosownie do postawionych wymagań dla poszczególnych kolejności ustalonych przez administratora drogi, - Wykonawca zapewnia dyspozycyjność w okresach powstawania śliskości bądź opadów śniegu, - Wykonawca wyposaży obsługę sprzętu oraz transportu w środek łączności , -telefon komórkowy-, celem pozostawania w kontakcie z pracownikiem ,-bądź przedstawicielem- Zamawiającego, - Usługodawca zapewni do prac sprzęt sprawny zapewniający uzyskiwanie pożądanych efektów, - Oferent zobowiązuje się do terminowej realizacji zamówień, w przypadku zwłoki w podstawieniu jednostki Wykonawca zapłaci Zamawiającemu: - przy opóźnieniu do 1 godziny w stosunku do ustalonego czasu podstawienia ,-rozpoczęcia pracy-, - wynagrodzenie za 2 godz. pracy jednostki, - przy opóźnieniu powyżej 1 godziny - wynagrodzenie za 4 godz. pracy jednostki, - w przypadku nie podstawienia jednostki w zadanym dniu z winy Wykonawcy, Zamawiający może rozwiązać umowę bez wypowiedzenia. 6. W przypadku powstania szkody osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zdarzenia powstałe na drodze spowodowane niezgodnym z umową wykonaniem usług i jest zobowiązany jest do pokrycia szkody wyrządzonej. 7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy i na jedną bądź kilka jednostek sprzętowych lub transportowych. Od Wykonawcy żąda się, aby dysponował sprzętem lub jednostkami transportowymi o wysokim stopniu sprawności technicznej i dyspozycyjną obsługą (kierowca lub operator sprzętu). 8. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie materiały uszorstniające do likwidacji śliskości. 9. Po zakończeniu sezonu zimowego na wszystkich chodnikach Wykonawca dokona własnym kosztem i staraniem usunięcia zanieczyszczeń pozostałych po rozsypywaniu materiałów uszorstniających w terminie 7 dni - (po porozumieniu się z Zamawiającym). 10. 10. W części 1-11 Wykonawcy muszą podać w ofercie stawkę za 1 godz. pracy sprzętu wraz z obsługą operatorską oraz termin płatności faktury. W części 12-15 Wykonawcy muszą podać stawkę 1 km odśnieżonego chodnika oraz termin płatności faktury. 11. Oceniana będzie: a) w części od 1 do 11 cena za godzinę pracy sprzętu na usługi odśnieżania i posypywania na drogach wraz z obsługą operatorską oraz termin płatności faktury, b) w części od 12 do 15 cena za 1 km usługi odśnieżania i posypywania na chodnikach (z posypywaniem lub bez posypywania) oraz termin płatności faktury. Przy wycenie kosztu utrzymania zimowego chodników (w 1 km) należy uwzględnić również koszt ręcznego odśnieżania miejsc przy przejściach dla pieszych i sprzątania chodników po zimowym utrzymaniu (wg zapisu w pkt. 8)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp - (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp- (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży wraz z ofertą Oświadczenie w zakresie art.22 ust.1 ustawy Pzp- (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Zgodnie z art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych , wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. 2. Wymagania zamawiającego dotyczące zobowiązania -innego podmiotu- :Zgodnie z art. 26 ust.2b ustawy Pzp, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku złożenia wraz z ofertą przez Wykonawców w-w zobowiązania, Zamawiający powołując się na przepis art.26. ust 2b ustawy Pzp, przepisy art. 78 § 1 Kodeksu Cywilnego, oraz orzecznictwo KIO, stwierdza iż wymaganie formy pisemnej zobowiązania zostanie spełnione jedynie poprzez złożenie oryginału dokumentu zawierającego własnoręczny podpis osoby pod treścią oświadczenia - zobowiązania innego podmiotu, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, których opis sposobu dokonywania oceny Zamawiający określił w Rozdziale V SIWZ , polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów , żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. (Podstawa prawna: § 1 ust. 6 - Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane- Dz.U. z 2013 r. poz. 231) Ponieważ ustawodawca użył w w-w przepisie sformułowania -w szczególności- żądanie powyższych dokumentów (punkty a - d), ma charakter przykładowy i nie jest wyczerpujące. W zależności od rodzaju przedłożonych dokumentów i sposobu sformułowania ich treści, zamawiający może żądać innych dokumentów, które w sposób jednoznaczny i wyczerpujący udowodnią zamawiającemu, że wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia i pozwolą dokonać: oceny czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia - podstawa prawna art. 36 b ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku składania oferty przez pełnomocnika, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. 4. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - art.23 ust.2 ustawy Pzp (np. Konsorcjum , spółki cywilne) do oferty muszą być dołączone indywidualne oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust.2 SIWZ i w Sekcji III.4.2) ogłoszenia o zamówieniu, dotyczące każdego z uczestników konsorcjum- wspólnika spółki cywilnej. W przypadku spółek cywilnych, Zamawiający wymaga również złożenia dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ust.2 pkt 2) i Sekcji III.4.2) tiret 2 ogłoszenia o zamówieniu. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Pzp) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wydłużenia się okresu zimowego Zamawiający wydłuży czas obowiązywania umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębica 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - pokój 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Dębica 39-200 Dębica, ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa pojazdem Wykonawcy wyposażonym w rozsypywarkę o ładowności min. 4 m3 i pług uniwersalny z napędem 4x4 - obejmująca teren całej Gminy Dębica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa pojazdem Wykonawcy wyposażonym w rozsypywarkę o ładowności min. 4 m3 i pług uniwersalny z napędem 4x4 - obejmująca teren całej Gminy Dębica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług wirnikowy o mocy min. 150KM, szer. pługa min. 2,5 m - obejmująca teren całej Gminy Dębica.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług wirnikowy o mocy min. 150KM, szer. pługa min. 2,5 m - obejmująca teren całej Gminy Dębica.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy wraz z rozsypywarką i materiałem własnym - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy wraz z rozsypywarką i materiałem własnym - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dwustronny uniwersalny - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - obejmująca miejscowości: Pustynia, Kędzierz, Kozłów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługa ładowarką Wykonawcy o pojemności łyżki > 2-3m3 - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ładowarką Wykonawcy o pojemności łyżki > 2-3m3 - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Braciejowa, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Podgrodzie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków- Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ładowarką Wykonawcy z pługiem uniwersalnym, rozsypywarką i materiałem własnym - 1 szt. - obejmująca miejscowości: Paszczyna, Pustków, Pustków-Osiedle, Pustków Krownice, Brzeźnica, Brzeźnica Wola, Kochanówka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa ciągnikiem rolniczym Wykonawcy wyposażonym w pług dziobowy - 2 szt. - obejmująca miejscowości: Nagawczyna, Stasiówka, Stobierna, Zawada.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych wraz z posypywaniem piaskiem - północna część Gminy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych wraz z posypywaniem piaskiem - północna część Gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych wraz z posypywaniem piaskiem - południowa część Gminy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych wraz z posypywaniem piaskiem - południowa część Gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych bez posypywania - północna część Gminy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych bez posypywania - północna część Gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych bez posypywania - południowa część Gminy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzętem mechanicznym przy zimowym utrzymaniu chodników gminnych bez posypywania - południowa część Gminy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności faktury częściowej - w dniach - 5
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Usługa ochrony osób i mienia dla potrzeb Sądu Rejonowego w Dębicy
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Dębicy (3)
- USŁUGI SPOŁECZNE - UDZIELENIE SCHRONIENIA
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.