eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa rozszerzenia umowy serwisowej, sprzętu sieci komputerowej i oprogramowania edukacyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Warszawa: Dostawa rozszerzenia umowy serwisowej, sprzętu sieci komputerowej i oprogramowania edukacyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 254056 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska Wydział Architektury , ul. Koszykowa 55, 00-659 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-226282887, 6284162, faks 0-22 6283236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arch.pw.edu.pl, www.bip.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rozszerzenia umowy serwisowej, sprzętu sieci komputerowej i oprogramowania edukacyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa rozszerzenia umowy serwisowej, sprzętu sieci komputerowej i oprogramowania edukacyjnego dla Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Szczegółowy opis zamówienia i parametry wymagane przez Zamawiającego: Zadanie 1: 1 szt - Umowa serwisowa na rok 2012 do urządzenia Juniper IDP 50 (SVC-ND-IDP50 Juniper Care Next Day Support for IDP50) - numer seryjny urządzenia: 0145112007000005 Zadanie 2: 3 szt - Punkt dostępowy sieci WiFi - HP ProCurve MSM310 WW Access Point PN: J9379B Zadanie 3: FileMaker PRO 11 EDU Box WIN/MAC Polish Version - pakiet 10 licencji Zadanie 4: FileMaker PRO 11 ADV Education Box WIN/MAC Polish Version - pakiet 5 licencji Dopuszcza się zaoferowanie produktów równoważnych do określonych w ppkt. 3.2. SIWZ. Równoważność oznacza, że: produkty równoważne muszą być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać z oprogramowaniem/sprzętem funkcjonującym u Zamawiającego produkty równoważne muszą zapewniać pełną funkcjonalną zamienność z produktem objętym przedmiotem zamówienia, posiadać co najmniej takie same parametry techniczne i funkcjonalne, W przypadku zaoferowania produktów równoważnych do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że funkcjonalność oferowanego oprogramowania jest równoważna w stosunku do sprzętu opisanego w SIWZ przez Zamawiającego. Wykonawca, który zaoferuje produkt równoważny musi udowodnić spełnienie wszystkich warunków określonych powyżej. W tym celu: załączy do oferty opisy zawierające szczegółowe dane oferowanego oprogramowania równoważnego, Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę towarów fabrycznie nowych, nieużywanych, w opakowaniach producenta, posiadających wymagane dopuszczenia do stosowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 72.59.10.00-4, 48.61.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia - w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22. ust.1 ustawy; 2 w przypadku osób fizycznych zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty; 3. w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 4. w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosowanie do art. 23 ust. 2 ustawy;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arch.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Architektury PW ul. Koszykowa55; 00-659 Warszawa pok. 3b ( sekretariat parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Wydział Architektury PW ul. Koszykowa55; 00-659 Warszawa; pok. 3b (sekretariat parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umowa serwisowa na rok 2012 do urządzenia Juniper IDP 50 (SVC-ND-IDP50 Juniper Care Next Day Support for IDP50) - numer seryjny urządzenia: 0145112007000005.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 szt - Umowa serwisowa na rok 2012 do urządzenia Juniper IDP 50 (SVC-ND-IDP50 Juniper Care Next Day Support for IDP50) - numer seryjny urządzenia: 0145112007000005.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Punkt dostępowy sieci WiFi - HP ProCurve MSM310 WW Access Point PN: J9379B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 szt - Punkt dostępowy sieci WiFi - HP ProCurve MSM310 WW Access Point PN: J9379B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: FileMaker PRO 11 EDU Box WIN/MAC Polish Version -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FileMaker PRO 11 EDU Box WIN/MAC Polish Version - pakiet 10 licencji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FileMaker PRO 11 ADV Education Box WIN/MAC Polish Version.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FileMaker PRO 11 ADV Education Box WIN/MAC Polish Version - pakiet 5 licencji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.