eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRozbudowa narzędzia do obsługi bazy danych obszarów Natura 2000 - 28/GDOŚ/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Warszawa: Rozbudowa narzędzia do obsługi bazy danych obszarów Natura 2000 - 28/GDOŚ/2015
Numer ogłoszenia: 254124 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa narzędzia do obsługi bazy danych obszarów Natura 2000 - 28/GDOŚ/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa narzędzia do obsługi bazy danych Natura 2000 (zwanego dalej: narzędziem), świadczenie asysty technicznej oraz przeprowadzenie szkoleń. Narzędzie jest aplikacją działającą pod adresem sdfm.gdos.gov.pl/natura/. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) rozbudowę narzędzia; 2) aktualizację dokumentacji technicznej narzędzia; 3) przeprowadzenie szkoleń pracowników Zamawiającego; 4) zapewnienie gwarancji na nowy moduł/moduły narzędzia; 5) świadczenie usługi asysty technicznej dla całego narzędzia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia określony został w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w następujących okolicznościach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, o czas trwania tej przerwy; 3) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy lub poszczególnych jej prac, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1-5 Umowy, w przypadku wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Stron skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania Umowy, o czas trwania tych przyczyn; 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy wynikających z wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 5) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z późn. zm.), c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli będą one miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. W takiej sytuacji wynagrodzenie, o którym mowa w § 3 ust. 1 i 3 Umowy, może ulec odpowiedniemu zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od skali wpływu powyższych zmian na koszty realizacji przedmiotu Umowy; 6) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1 pkt 1 Umowy, zgodnie z zastrzeżeniem określonym w § 3 ust. 4 Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 11:00, miejsce: GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54 IV piętro, pok. 486 /kancelaria ogólna/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Szacowana wartość zamówienia wynosi 68 500,00 zł netto (słownie: sześćdziesiąt osiem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 30 listopada 2016 r. z tym, że: 1) dla prac, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 1-3 SIWZ - od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 16 listopada 2015 r.; 2) dla zadania, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 4 SIWZ - od dnia podpisania protokołu odbioru prac, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 4 SIWZ, przez okres wskazany w ofercie Wykonawcy; 3) dla zadania, o którym mowa w Rozdziale III ust. 1 pkt 5 SIWZ - od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego do dnia 30 listopada 2016 r. 3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną pod adresem e-mail: zampub@gdos.gov.pl lub za pomocą faksu pod numerem +48 22 579 21 12. 4. Forma faksu lub elektroniczna jest niedopuszczalna do następujących czynności wymagających pod rygorem nieważności formy pisemnej: 1) złożenia oferty; 2) zmiany oferty; 3) powiadomienia Zamawiającego o wycofaniu złożonej przez Wykonawcę oferty; 4) uzupełnienia pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, w odpowiedzi na wezwanie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ na zasadach określonych w art. 38 ustawy Pzp, w takiej sytuacji, Zamawiający dopuszcza formę pisemną lub za pomocą faksu na numer +48 22 579 21 12 lub drogą elektroniczną na adres: zampub@gdos.gov.pl. 6. Wyjaśnienia treści SIWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego www.gdos.gov.pl w zakładce http://bip.gdos.gov.pl/zamowienia-publiczne..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.