Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Mirosławiec: Remont osady lesnej-78-650 Mirosławiec, Kolonia Kalinówka 8
Numer ogłoszenia: 254155 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595094, fax 067 2596331.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont osady lesnej-78-650 Mirosławiec, Kolonia Kalinówka 8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana pokrycia dachowego wraz z ołaceniem połaci dachowej. Wymiana krokwi zmurszałych w ramach potrzeb. Wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej na rury i rynny z PCV. Wymiana instalacji elektrycznej wraz z montażem tablicy rozdzielczej. Wymiana okien szt.10. Montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych. Odnowienie stolarki wewnętrznej drzwiowej i podłogowej drewnianej. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z ościeżnicami szt. 2. Wymiana posadzek terakoty w łazienkach. Wymiana i ułożenie płytek glazurowanych na ścianach w łazienkach. Wymiana urządzeń sanitarnych oraz baterii łazienkowych i kuchennych, wraz z montażem kabiny natryskowej, Przemurowanie kominów ponad dachem. Wykonanie gładzi gipsowych i malowanie ścian i sufitów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.91 - 45.44.21.91 Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 3500,00 zł należy wnieść do dnia 11 stycznia 2008 r. do godz. 12 00. Wadium można wnosić we wszystkich formach przewidzianych w ustawie..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807 ), 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ad. 1) Posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą zgodnie z z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej Ad. 2) 1.Wykażą i udokumentują w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, doświadczenie w realizacji robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 80.000 zł w roku działalności lub 200.000 zł za ostatnie trzy(2005-2007) lata łącznie. Ad. 3) 1.znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia w ustalonym terminie, w tym względzie posiadają własne lub udokumentują dostęp do kredytu w wysokości nie mniejszej niż 60.000 zł. 2.posiadają ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej przynajmniej w zakresie podstawowym na sumę nie mniejsza niż 20% całkowitej ceny oferty, ale nie mniejszą niż 50.000 zł i zobowiążą się do odnawiania polisy ubezpieczeniowej przez cały okres realizacji zamówienia. 3.Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 30 dni licząc od dnia złożenia faktury. 4.Udzielą rękojmi za wady wykonanych robót - min. 36 miesięcy, 5.Udzielą gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia - min. 36 miesięcy, Ad. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania warunków dokona Komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie : spełnia / nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, 2)Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego przedmiaru robót i wizji lokalnej. 3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 4)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, 5)Spółki cywilne - umowa spółki. 6)Konsorcja - umowa konsorcjum 7) Oświadczenia o : -sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców - Załącznik nr 5, -okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót - min. 36 miesięcy, -okresie gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia - min. 36 miesięcy, -uporządkowaniu terenu (usunięcie materiałów z rozbiórki ) po zakończeniu robót, -ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, -terminie wykonania zamówienia do 30.05.2008 r. -wyrażeniu zgody na odroczony okres płatności min. 30 dni licząc od dnia złożenia faktury, -przedstawieniu inspektorowi nadzoru przed rozpoczęciem robót najpóźniej 3 dni po zawarciu umowy, programu realizacji robót wraz z opisem sposobu zabezpieczenia jakości ich wykonania. Program będzie zaakceptowany przez Nadleśniczego, -wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126) -dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem ( tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej ) 8) Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami, a dla kierownika budowy sprawującego samodzielnie funkcję w budownictwie kopie wpisu na OLIB i do rejestru GINB ( jeżeli taki jest konieczny ). 9) Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy (lub związku firm) składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Wykaz wykonanych bądź wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat zadań odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu przedmiotu, terminu wykonywania i odbiorców usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 2)Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z określeniem zakresu rzeczowego i procentowego udziału finansowego w realizacji zadania oraz nazwą i adresem podwykonawcy - Załącznik 6 do niniejszej specyfikacji lub oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie samodzielnie bez zlecania wykonywania zamówienia podwykonawcy. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)Informacja banku w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia w zakresie przynajmniej podstawowym nie mniejsza niż 20% całkowitej ceny oferty, ale nie mniejszą niż 50.000 zł. 3)Oświadczenie o zobowiązaniu się do przedłużania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na cały okres świadczenia zamówienia. 5. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do oferty : a.pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, c.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Podmioty wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a następnie składać ofertę muszą wykazać, że : każdy z osobna : 1.nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2.posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, 3.posiadają ubezpieczoną OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, natomiast wspólnie muszą wykazać, że : 1.posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia. przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/miroslawiec
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Mirosławiec ul. Wolności 30 Sekretariat..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Mirosławiec ul. Wolności 30 Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI MIROSŁAWIEC
więcej: przetargi MIROSŁAWIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.