Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-22
Wrocław: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 25426 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna , ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1.Zadanie nr 1 obejmuje 1 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX rejestracja czynności i zdarzeń, poszukiwanie majątków zobowiązanych, korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, archiwizacja akt egzekucyjnych, komputerowe maszynopisanie, dodatkowe usługi biurowe w tym obsługa programów pakietu Ms Office. Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1144 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 05 lutego 2014 r. do 31 sierpnia 2014r. 2.Zadanie nr 2 obejmuje 4 części: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wprowadzanie wszystkich zeznań, deklaracji i informacji podatkowych do systemów komputerowych, zatwierdzanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, pakowanie dokumentów w paczki wg rodzaju formularza, nadawanie numerów paczkom, posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość systemu POLTAX, BIBLIOTEKI AKT Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca. W tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 496 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 marca 2014 r. do 31 maja 2014 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 3128,00 godzin zadanie nr 1, 2. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o znajomości n/w programów komputerowych - Załącznik nr 7 do SIWZ - doświadczenie w zakresie obsługi programów: EGAPOLTAX, Biblioteka Akt, POLTAX, oraz załączy dowody (np. kserokopie umów) potwierdzające wykonanie lub wykonywanie przedmiotowych usług niniejszego zamówienia publicznego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią - należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 8 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli w dniu składania oferty osoby będą miały ukończone 18 lat i ukończoną szkołę średnią - należy wypełnić oświadczenie Załącznik nr 8 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy, Załącznik Nr 2 - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, Załącznik Nr 3 - Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Załącznik Nr 3A - Oświadczenie dla osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Załącznik nr 4 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, Załącznik Nr 5 - Umowa - projekt, Załącznik Nr 6 - Umowa - projekt, Załącznik Nr 7- Oświadczenie o znajomości programów komputerowych, Załącznik Nr 8- Oświadczenie o ukończeniu szkoły średniej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-fabryczna.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Wrocław - Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 08:00, miejsce: Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, pok. 327 III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna Zadanie nr 1 obejmuje 1 część:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX rejestracja czynności i zdarzeń, poszukiwanie majątków zobowiązanych, korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, archiwizacja akt egzekucyjnych, komputerowe maszynopisanie, dodatkowe usługi biurowe w tym obsługa programów pakietu Ms Office. Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna Zadanie nr 2 obejmuje 4 części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wprowadzanie wszystkich zeznań, deklaracji i informacji podatkowych do systemów komputerowych, zatwierdzanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, pakowanie dokumentów w paczki wg rodzaju formularza, nadawanie numerów paczkom, posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość systemu POLTAX, BIBLIOTEKI AKT;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna Zadanie nr 2 obejmuje 4 części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wprowadzanie wszystkich zeznań, deklaracji i informacji podatkowych do systemów komputerowych, zatwierdzanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, pakowanie dokumentów w paczki wg rodzaju formularza, nadawanie numerów paczkom, posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość systemu POLTAX, BIBLIOTEKI AKT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna Zadanie nr 2 obejmuje 4 części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wprowadzanie wszystkich zeznań, deklaracji i informacji podatkowych do systemów komputerowych, zatwierdzanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, pakowanie dokumentów w paczki wg rodzaju formularza, nadawanie numerów paczkom, posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość systemu POLTAX, BIBLIOTEKI AKT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna Zadanie nr 2 obejmuje 4 części.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wprowadzanie wszystkich zeznań, deklaracji i informacji podatkowych do systemów komputerowych, zatwierdzanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, pakowanie dokumentów w paczki wg rodzaju formularza, nadawanie numerów paczkom, posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość systemu POLTAX, BIBLIOTEKI AKT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00-5, 79.50.00.00-9, 79.55.10.00-1, 79.55.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE - 50
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi nagrania audiodeskrypcji na podstawie otrzymanego skryptu, (...) do 9 filmów pełnometrażowych, w ramach projektu "Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
- Obsługa w zakresie programów dotacyjnych realizowanych w Narodowym Centrum Kultury w 2025r.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.