To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-03-05
Wrocław: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 73094 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25426 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1.Zadanie nr 1 obejmuje 1 części: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX rejestracja czynności i zdarzeń, poszukiwanie majątków zobowiązanych, korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, obsługa Egapoltaxu w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, archiwizacja akt egzekucyjnych, komputerowe maszynopisanie, dodatkowe usługi biurowe w tym obsługa programów pakietu Ms Office. Znajomość systemu POLTAX, EGAPOLTAX, Biblioteki Akt Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 1144 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 05 lutego 2014 r. do 31 sierpnia 2014r. 2.Zadanie nr 2 obejmuje 4 części: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: wprowadzanie wszystkich zeznań, deklaracji i informacji podatkowych do systemów komputerowych, zatwierdzanie wskazanych przez Zamawiającego dokumentów, pakowanie dokumentów w paczki wg rodzaju formularza, nadawanie numerów paczkom, posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu prawa podatkowego, umiejętność pracy w aplikacji POLTAX, BIBLIOTEKA AKT, terminowa realizacja zadań, w tym obsługa dokumentów w AKCJI PIT oraz zachowanie terminów do zwrotu nadpłat w podatku dochodowym od osób fizycznych. Znajomość systemu POLTAX, BIBLIOTEKI AKT Każda z części obejmuje ten sam zakres usług czynności, jedna część równa się jeden Wykonawca. W tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 496 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 marca 2014 r. do 31 maja 2014 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 3128,00 godzin zadanie nr 1, 2. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wymagana jest bardzo dobra znajomość obsługi komputera, wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności, co do uzyskanych informacji i dokumentacji dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia oraz do przestrzegania tajemnicy skarbowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania 79.55.20.00 - Usługi przetwarzania tekstu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Hajdas, Damrota 42/4, 50-306 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15370,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15158,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15158,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anna Adamusiak , Grabiszyńska 108/66, 53-437 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Anna Przybyła , Skoczylasa 11/11, 54-071 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Kamila Muskała , Krynicka 37/5, 50-555 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Natalia Wójtowicz, Św.Jerzego 25/8, 50-518 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21824,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5406,40
Oferta z najniższą ceną: 5406,40 / Oferta z najwyższą ceną: 5406,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowlane usługi doradcze dotyczące nieruchomości ZWRSP we właściwości KOWR OT w Olsztynie, woj. warmińsko-mazurskie, w zakresie opiniowania i uzgadniania lokalizacji i przebiegu inwestycji obcych.
- Opracowanie cyfrowych transkrypcji i edycji nutowych dla źródeł muzyki polskiej - 10 części
- Przetworzenie zasobu geodezyjnego do postaci cyfrowej dotyczącego baz danych BDOT 500 i GESUT I
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi wprowadzania danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.