Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Kraków: Dostawa środków czystości - powtórzenie
Numer ogłoszenia: 254270 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, ul. Wielicka 265/4H-04, 30-663 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6582011, fax 012 6581081.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzdrowia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości - powtórzenie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.30.00 - Środki czyszczące Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.00.00 - Środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym b) posiadają uprawnienia do wykonania niniejszego zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonali minimum 1 dostawę produktów będących przedmiotem postępowania o wartości składanej oferty d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, f) zaoferują produkty będące przedmiotem postępowania dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP i UE; g) dostarczą towar na swój koszt i ryzyko do magazynów Zamawiającego 2. Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1 ppkt. a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 ustawy. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty nie dopuszczone do obrotu na terenie RP i UE zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy jako niezgodna ze specyfikacją. 3. Ocena spełniania warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdz. V. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/ niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; 2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie wykonawcy, że akceptuje warunki postawione w SIWZ DOKUMENTY 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie 2. Kserokopię wymaganych przepisami atestów ( potwierdzenia przyjęcia formularza przekazania danych do krajowego systemu informowania o kosmetykach, karta charakterystyki ) 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie 4. Ulotka informacyjna ( opis działania ) o oferowanym produkcie 5. W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdrowia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowa szpitala lub w siedzibie Zamawiającego pok. 4H-19, 4H-20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:45, miejsce: siedziba Zamawiajacego, pok. 4H-19, 4H-20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane obejmujące zadanie inwestycyjne pn. "Przebudowa obiektu stanowiącego siedzibę Małopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Krakowie przy ul. Pachońskiego 3 w Krakowie
- Realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej dla ul. Skalica i ul. Wzgórze w ramach zadania program budowy chodników.
- Opracowanie koncepcji przebudowy ul. Wieniawy Długoszowskiego wraz z odwodnieniem, chodnikami oraz oświetleniem na długości około 350 m.
- Przebudowa ul. Chałubińskiego na odcinku od ul. Szybisko do skrzyżowania z ul. Rymanowską - opracowanie dokumentacji projektowej
- Modernizacja dźwigu osobowego w budynku Delegatury Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Tarnowie przy Al. Solidarności 5 - 9
- Sukcesywna dostawa materiałów ogrodniczych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości wraz z dzierżawą dozowników do ręczników papierowych i dozowników do papieru toaletowego dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie, Tarnowie i Nowym Sączu
- Dostawa środków czystości wraz z rozładunkiem do magazynu 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz wyposażenia niezbędnego do utrzymania czystości w obiektach administrowanych przez Mareckie Inwestycje Miejskie
- Dostawy środków czystości, antybakteryjnego proszku do prania, worków foliowych, ręczników z włókniny oraz środków higienicznych dla potrzeb WOLOiZOL w Gorzycach.
- "Dostawa środków i artykułów czystościowych dla SZPZLO Warszawa Praga-Północ"
- Sukcesywna dostawa środków higieny i chemii profesjonalnej do utrzymania czystości
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.