eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpocznoPojazd dostawczo- osobowy do 3,5 t.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-19

Opoczno: Pojazd dostawczo- osobowy do 3,5 t.
Numer ogłoszenia: 254330 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7547611, fax 044 7547611.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pojazd dostawczo- osobowy do 3,5 t..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa p.n.: Pojazd dostawczo- osobowy do 3,5 t. 2.Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowego pojazdu dostawczo- osobowego do 3,5 t., przeznaczonego do transportu od 7 do 8 osób + kierowca i przewozu towarów. 3.Zamawiający stawia następujące minimalne wymagania techniczno - eksploatacyjne: 1) podwozie: samochód dostawczo- osobowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t., na kołach o rozmiarze felgi minimum 16 cali. 2) Pojazd wyposażony w co najmniej 7 miejsc pasażerskich + kierowca, z możliwością szybkiego demontażu (bez narzędzi) siedzeń rzędu drugiego i trzeciego. 3) jednostka napędowa - silnik wysokoprężny (turbodiesel) o mocy minimum 100 KM, spełniająca normę emisyjną euro 4. 4) Minimalne wyposażenie dodatkowe: a) Klimatyzacja, b) ABS + korektor siły hamowania, c) poduszka powietrzna dla kierowcy, d) centralny zamek zdalnie sterowany oraz instalacja alarmowa, e) pojemność przedziału ładunkowego minimum 6m³, f) ładowność użytkowa minimum 1000 kg, g) wspomaganie kierownicy , h) komputer pokładowy z funkcjami minimum: temperatura zewnętrzna, zużycie paliwa (moment i średnie), i) szyby przednie elektrycznie sterowane + lusterka boczne podgrzewane i elektrycznie sterowane. j) Radio CD z systemem nagłośnienia minimum 4 głośniki (w tym dwa w części tylnej pasażerskiej), 4. Zamawiający wymaga ponadto: 1) zapewnienia serwisu gwarancyjnego w miejscu użytkowania i serwisu pogwarancyjnego pojazdu, 2) udzielenia Zamawiającemu gwarancji jakości na cały pojazd na warunkach nie mniej korzystnych niż określone w SIWZ, przez okres minimum 24 miesiące, od daty wydania pojazdu Zamawiającemu, 3) dołączenia do dostarczonego pojazdu wszystkich wymaganych prawem dokumentów, koniecznych do prawidłowego korzystania, w szczególności instrukcję obsługi w języku polskim. 5. Miejsce realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga aby dostawa została zrealizowana w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana obowiązany będzie dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie i na swój koszt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.61.00 - Lekkie samochody półciężarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: 1) spełniają warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wg oświadczenia wykonawcy oraz wypisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- wg oświadczenia wykonawcy, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia-Nie zalegają z podatkami i opłatami publicznoprawnymi oraz składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub uzyskali stosowne zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty powołanych świadczeń. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia- wg oświadczenia wykonawcy, 2) spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ- wg oświadczenia wykonawcy 3) złożą oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego, 4) akceptują istotne warunki umowy, wskazane w projekcie umowy (załącznik do SIWZ)- wg oświadczenia wykonawcy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz Oferty,(wzór: załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór -załącznik nr 2 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto i w jaki sposób jest uprawniony do reprezentacji wykonawcy- w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz wskazać sposób reprezentacji. -Jeżeli ofertę składa spółka z o.o. a cena oferty przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego należy dołączyć także uchwałę wspólników lub umowę spółki wyrażające zgodę na zaciągnięcie takiego zobowiązania (zarówno uchwała jak i umowa spółki uważana będzie za aktualną jeżeli wystawiona lub potwierdzona zostanie przez organ wystawiający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Pełnomocnictwo, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, Na potwierdzenie spełnienia przez oferowany przedmiot dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6) opisu oferowanego pojazdu wraz ze zdjęciem. Opis winien zawierać co najmniej informacje określone w załączniku nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. termin realizacji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.opoczno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgk.opoczno.pl ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, ul. Krótka 1, 26-300 Opoczno, woj. Łódzkie w sekretariacie Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.