eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceWykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Poddębice: Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
Numer ogłoszenia: 254337 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196543 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. 043 678 36 22, faks 043 678 20 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy, na warunkach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Kod CPV - 50421000-2. 3.2 Przegląd techniczny winien być wykonany zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia, dokumentacją techniczną i warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów BHP. 3.3 W zakres przedmiotu umowy wchodzi przeprowadzenie przeglądów okresowych zgodnie z częstotliwością i terminem wykonania podanymi przez Zamawiającego, z uwzględnieniem: - kontroli zużycia części mechanicznych, - sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, - sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia, - wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu eksploatacyjnemu typu żarówka, bateria, bezpiecznik, - sprawdzenie i regulacja parametrów pracy aparatu zgodnie z danymi podanymi przez producenta, - konserwacja części mechanicznych polegająca na oczyszczeniu i przesmarowaniu zgodnie z zaleceniami producenta, - ocena stanu technicznego urządzenia pod kątem ewentualnych napraw i remontów z podaniem szczegółowej kalkulacji części zamiennych i robocizny, - sporządzenie dokumentu będącego podstawą dopuszczenia urządzenia do eksploatacji bądź wycofania z eksploatacji (typu Orzeczenie Techniczne, Certyfikat Zgodności, Świadectwo Dopuszczenia itp.), - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie kwalifikujących się do naprawy. Po wykonaniu powyższych czynności Wykonawca ma obowiązek sporządzić Raport Serwisowy lub inny równoważny dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności wraz z wyszczególnieniem części zamiennych oraz określeniem czy sprzęt jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu technicznego aparatury medycznej, na zasadach określonych we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ i w terminie 7 dni od daty złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3.5 Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.6 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej za wykonaną usługę. 3.7 Zamawiający może, w przypadku wycofania aparatu z eksploatacji z przyczyn technicznych, zmniejszyć zakres przedmiotowy zamówienia. 3.8 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.9 Opłata za dojazd do Zamawiającego powinna być wliczona w cenę usługi. Podana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę z tytułu wykonania usługi Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 10   

Nazwa: PAKIET NR 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAMEDALL Serwis Aparatury Medycznej Marek Kwiatkowski, Ul. Piaseczna 14/3, 93-015 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60,00

  • Oferta z najniższą ceną: 60,00 / Oferta z najwyższą ceną: 60,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: PAKIET NR 11

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAMEDALL Serwis Aparatury Medycznej Marek Kwiatkowski, Ul. Piaseczna 14/3, 93-015 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 690,00

  • Oferta z najniższą ceną: 690,00 / Oferta z najwyższą ceną: 690,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: PAKIET NR 12

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Aesculap Chifa Sp. z o.o., ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1599,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1897,50

  • Oferta z najniższą ceną: 1897,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1897,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 13   

Nazwa: PAKIET NR 13

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOR - POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 14   

Nazwa: PAKIET NR 14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., Ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 819,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 840,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 15   

Nazwa: PAKIET NR 15

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMED T. Jakubik, R. Mazurek Sp. J., ul. Ryżowa 69A, 05-816 Opacz, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 21   

Nazwa: PAKIET NR 21

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VARIMED Sp. z o.o., Ul. Powstańców Śląskich 5, 53-332 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 858,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1628,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1628,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1628,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 22   

Nazwa: PAKIET NR 22

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 540,00

  • Oferta z najniższą ceną: 540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 540,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 23   

Nazwa: PAKIET NR 23

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NAMEDALL Serwis Aparatury Medycznej Marek Kwiatkowski, Ul. Piaseczna 14/3, 93-015 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3510,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1220,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 25   

Nazwa: PAKIET NR 25

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., Ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 585,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 28   

Nazwa: PAKIET NR 28

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., Ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 30   

Nazwa: PAKIET NR 30

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., Ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80,00

  • Oferta z najniższą ceną: 80,00 / Oferta z najwyższą ceną: 80,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 35   

Nazwa: PAKIET NR 35

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MEDICOR-POL Zakład Techniki Medycznej Sp. z o.o., Ul. Kilińskiego 233, 93-133 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 140,00

  • Oferta z najniższą ceną: 140,00 / Oferta z najwyższą ceną: 140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 44   

Nazwa: PAKIET NR 44

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Paramedica Polska Sp. z o.o., Ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 780,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 850,00

  • Oferta z najniższą ceną: 850,00 / Oferta z najwyższą ceną: 850,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.