Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Świdnica: Zadanie nr 1: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W 2008 ROKU W SPECJALNOŚCI: ROBOTY BUDOWLANE
Zadanie nr 2: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ROKU 2008 W SPECJALNOŚCI : ROBOTY DROGOWE
Numer ogłoszenia: 254518 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica, ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, fax 074 8521226w.400.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W 2008 ROKU W SPECJALNOŚCI: ROBOTY BUDOWLANE Zadanie nr 2: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ROKU 2008 W SPECJALNOŚCI : ROBOTY DROGOWE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności ogólnobudowlanej oraz drogowej. W ramach powierzonych obowiązków planowane są następujące zadania inwestycyjne zgodnie z planem budżetu na rok 2008 . W branży drogowej: - budowa drogi gminnej Krzyżowa, - budowa dróg w gminie, - odbudowa zniszczonego mostu w Lutomii, - modernizacja dróg gminnych. W branży budowlanej: - budowa remizy OSP w Grodziszczu, - budowa hali sportowej przy budynku Gimnazjum w Witoszowie Dolnym. Zadania remontowe planowane na rok 2008 : - remonty dróg gminnych, - remonty budynków czynszowych. Szczegółowy zakres obowiązków inspektora nadzoru określa załącznik nr 1 do Umowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w postępowaniu.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia budowlane w branży budowlanej dla zadania nr 1 oraz drogowe dla zadania nr 2) lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie ( Wykonawcy muszą wykazać iż posiadają doświadczenie w nadzorowaniu: min.1 nadzór budowlany nad obiektem o funkcji sportowej o wartości min.2 mln zł dla zadania nr 1, oraz min.2 nadzory nad robotami w branży drogowej o wartości min.500 tyś. każdy dla zadania nr 2) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.9 niniejszej SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca dostarczy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo składania ofert. 2. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie wykonawca dostarczy: 1. uprawnienia budowlane w branży budowlanej dla zadania nr 1 i drogowe dla zadania nr 2. 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wykaz musi zawierać min.1 nadzór budowlany nad obiektem o funkcji sportowej o wartości min.2 mln zł dla zadania nr 1, oraz min.2 nadzory nad robotami w branży drogowej o wartości min.500 tyś. każdy dla zadania nr 2) 3. Oprócz w/w dokumentów do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2) parafowany projekt umowy (zgodnie z załącznikiem nr 2a,2b do SIWZ) 3) parafowane oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ) 4) Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1: 4.1. ust.1 pkt. 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 4.2. Dokumenty, o których mowa w pkt.4.1. lit. a i c , powinny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.4.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Procentowy udział przy nadzorowaniu robót o wartości powyżej 3000,- zł - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swidnica.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, Urząd Gminy Świdnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, Urząd Gminy Świdnica, parter punkt informacyjny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W 2008 ROKU W SPECJALNOŚCI: ROBOTY BUDOWLANE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności ogólnobudowlanej . W ramach powierzonych obowiązków planowane są następujące zadania inwestycyjne zgodnie z planem budżetu na rok 2008. W branży budowlanej: - budowa remizy OSP w Grodziszczu, - budowa hali sportowej przy budynku Gimnazjum w Witoszowie Dolnym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Procentowy udział przy nadzorowaniu robót o wartości powyżej 3000,- zł - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO W ROKU 2008 W SPECJALNOŚCI : ROBOTY DROGOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcę do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej. W ramach powierzonych obowiązków planowane są następujące zadania inwestycyjne zgodnie z planem budżetu na rok 2008 . W branży drogowej: - budowa drogi gminnej Krzyżowa, - budowa dróg w gminie, - odbudowa zniszczonego mostu w Lutomii, - modernizacja dróg gminnych Zadania remontowe planowane na rok 2008 : - remonty dróg gminnych, - remonty budynków czynszowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Procentowy udział przy nadzorowaniu robót o wartości powyżej 3000,- zł - 30
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
- Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego przeznaczonego do kompleksowej obsługi Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Świdnicy.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja dwóch budynków użyteczności publicznej Gminy Miasto Świdnica (...)"
- Budowa kolumbarium na nowym cmentarzu w Świdnicy
- Dostawy odczynników mikrobiologicznych wraz z dzierżawą analizatorów
- Budowa kompleksu sportowego ORLIK 2024 w Grodziszczu
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- pełnienie roli inżyniera zgodnie z "Warunkami kontraktowymi dla urządzeń oraz projektowania i budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę" opublikowanymi przez FIDIC w ramach rea
- pełnienie obowiązków inżyniera kontraktu zgodnie z wymogami procedur FIDIC dla realizacji projektu pn. " Budowa trasy tramwajowej Franowo od osiedla Lecha do pętli tramwajowej Franowo wraz z zajezdnią tramwajową Franowo".
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Inżynier Kontraktu dla projektu- Gospodarka wodno-ściekowa na terenie aglomeracji wadowickiej 2004/PL/16/C/PE/026.
- Inżynier Kontraktu "w ramach projektu współfinansowanego przez Fundusz Spójności pt. "Sieć kanalizacji sanitarnej dla Miasta i Gminy Sieradz oraz modernizacja stacji wodociągowej w Sieradzu".
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.