Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-31
Gdynia: Dostawa sprzętu i szkła laboratoryjnego, odczynników i certyfikowanych materiałów odniesienia
Numer ogłoszenia: 25475 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, faks 58 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i szkła laboratoryjnego, odczynników i certyfikowanych materiałów odniesienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu i szkła laboratoryjnego, odczynników i certyfikowanych materiałów odniesienia w podziale na następujące zadania: Zadanie nr 1- Filtry do ekstraktora ASE 350 Dionex Zadanie nr 2- Akcesoria chromatograficzne Zadanie nr 3- Fiolki i nakrętki Zadanie nr 4- kolumny do GC Zadanie nr 5- kolumny do HPLC Zadanie nr 6- materiały i drobny sprzęt laboratoryjny Zadanie nr 7- Wytrząsarka typu Vortex Zadania nr 8- lampa rtęciowa Zadanie nr 9- Wzorce I Zadanie nr 10- Membrany Zadanie nr 11- Odczynniki I Zadanie nr 12- Rozpuszczalniki Zadanie nr 13- środki myjące do zmywarki laboratoryjnej Miele Zadanie nr 14- Filtry do uzdatniania wody Millipore Zadanie nr 15- Odczynniki II Zadanie nr 16- Odczynniki III Zadanie nr 17- Szkło laboratoryjne Zadanie nr 18- Wzorce II Zadanie nr 19- Filtry do uzdatniania wody HLP10p firmy Hydrolab Zadanie nr 20- Pipeta elekroniczna Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.79.30.00-5, 44.53.16.00-7, 39.24.11.30-3, 33.19.25.00-7, 18.93.00.00-7, 42.93.11.00-2, 31.51.85.00-5, 33.69.65.00-0, 42.91.23.30-4, 39.83.12.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.02.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminów realizacji zamówień cząstkowych w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą lub nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego, 2) zmiany towaru na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji pod warunkiem nieprzekroczenia łącznej wartości umowy brutto.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy
ul. Kołłątaja 1
81-332 Gdynia
Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów
pokój nr 725.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów pokój nr 725.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Filtry do ekstraktora ASE 350 Dionex.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do ekstraktora ASE 350 Dionex.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria chromatograficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów chromatograficznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 44.53.16.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fiolki i nakrętki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fiolek i nakrętek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 44.53.16.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kolumny do GC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolumn do GC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kolumny do HPLC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolumn do HPLC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Materiały i drobny sprzęt laboratoryjny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i drobnego sprzętu laboratoryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 39.24.11.30-3, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 18.93.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wytrząsarka typu Vortex.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wytrząsarki typu Vortex.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lampa rtęciowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampy rtęciowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.85.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wzorce I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Membrany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa membran.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odczynniki I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rozpuszczalniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rozpuszczalników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Środki myjące do zmywarki laboratoryjnej Miele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków myjących do zmywarki laboratoryjnej Miele.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Filtry do uzdatniania wody Millipore.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do uzdatniania wody Millipore.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Odczynniki II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Odczynniki III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Szkło laboratoryjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła laboratoryjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wzorce II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wzorców.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.35.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Filtry do uzdatniania wody HLP10p firmy Hydrolab.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do uzdatniania wody HLP10p firmy Hydrolab.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pipeta elektroniczna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pipety elektronicznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup mebli na potrzeby Studenckiego Domu Marynarza
- Dostawa medali dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu w roku 2025
- Zakup gadżetów promocyjnych ze znakowaniem na Morski Festiwal Nauki
- Wykonanie izolacji pionowej i poziomej wraz z robotami towarzyszącymi w budynku J przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
- "Taktyka straży przybrzeżnej" - "Taktyka działania grupy kontrolnej straży przybrzeżnej podczas inspekcji statku "Praktyka oficerska"- szkolenia praktyczne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników oraz akcesoriów do analizatora parametrów krytycznych ABL 837 (ZP-44/2025)
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych III
- Dostawa profesjonalnych środków do systemu sprzątania, dozowników i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania oraz środków myjących i środków do płukania w zmywarkach gastronomicznych przemysłowych
- Dostawa odczynników farmeceutyczno-serologicznych
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.