Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-27
Łódź: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego do Centrum Kliniczno-Dydaktycznego
Numer ogłoszenia: 254955 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego do Centrum Kliniczno-Dydaktycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego do Centrum Kliniczno-Dydaktycznego - 11 pakietów.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 7) Prawa zamówień publicznych
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.00-4, 33.19.00.00-8, 33.11.10.00-1, 33.11.22.00-0, 38.00.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 900,00 złotych, słownie: piętnaście tysięcy dziewięćset złotych, w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia. W przypadku składania oferty na kilka pakietów należy wnieść wadium w kwocie równej sumie kwot właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Pakiet nr 1: 900,00 PLN Pakiet nr 2: 600,00 PLN Pakiet nr 3: 2 400,00 PLN Pakiet nr 4: 300,00 PLN Pakiet nr 5: 700,00 PLN Pakiet nr 6: 1 500,00 PLN Pakiet nr 7: 1 400,00 PLN Pakiet nr 8: 1 700,00 PLN Pakiet nr 9: 800,00 PLN Pakiet nr 10: 2 800 PLN Pakiet nr 11: 2 800 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I.5 SIWZ z zaznaczeniem wadium - PN/750/ZP/D/2013 - Sprzęt medyczny i laboratoryjny do CKD. -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, -gwarancjach bankowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, -gwarancjach ubezpieczeniowych - gwarantowane na okres minimum 30 dni licząc od ostatecznego terminu składania ofert, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, j.t. ze zm.). W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych gwarancje muszą być nieodwołalne oraz zawierać zapis o bezwarunkowej wypłacie kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji wadialnej, gdy wystąpią przesłanki określone art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 Ustawy. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie I.5 SIWZ. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie z postępowania wykluczony, a jego oferta uznana za odrzuconą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: -Odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną dostawę: -Pakiet 1 - Dostawa cieplarek: cieplarki o wartości brutto nie mniejszej niż 3 200 zł; -Pakiet 2 - Dostawa zamrażarki: zamrażarki o wartości brutto nie mniejszej niż 16 000,00 zł; -Pakiet 3 - Dostawa podnośników do przemieszczania chorych: podnośnika do przemieszczania chorych o wartości brutto nie mniejszej niż 13 600,00 zł; -Pakiet 4 - Dostawa stołu do pionizacji: stołu do pionizacji o wartości brutto nie mniejszej niż 8 000,00 zł -Pakiet 5 - Dostawa stołów zabiegowych: stołu zabiegowego o wartości brutto nie mniejszej niż 9 600,00 zł; -Pakiet 6 - Dostawa wanien wózków do mycia pacjentów leżących: wanny wózka szpitalnego o wartości brutto nie mniejszej niż 14 400,00 zł; -Pakiet 7 - Dostawa wózków do przewozu pacjentów leżących: wózka do przewozu pacjentów leżących o wartości brutto nie mniejszej niż 4 800 zł; -Pakiet 8 - Dostawa wózków do przewożenia zwłok: wózka do przewożenia zwłok o wartości brutto nie mniejszej niż 12 000,00 zł; -Pakiet 9 - Dostawa wózków na czystą bieliznę do pracy przy chorym: wózka na czystą bieliznę o wartości brutto nie mniejszej niż 3 200,00 zł; -Pakiet 10 - Dostawa aparatu RTG przyłóżkowego: przyłóżkowego aparatu RTG o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł; -Pakiet 11 - Dostawa aparatu USG: aparatu USG o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000,00 zł. Uwaga! W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, w wykazie należy podać wartość zrealizowanej części zamówienia do dnia złożenia oferty (nie wartość całej umowy). 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt.1 SIWZ. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 4. Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa w pkt. 1.2 powyżej, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Wykonawca będzie zobowiązany złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale V pkt. 2 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) Oświadczenie (wg załącznika nr 10 do SIWZ), potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego towaru na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 107 poz. 679, z późn. zm.) - NaleSy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr 3 do SIWZ Parametry techniczne. Załącznik nr 3 naleSy wypełnić w części (-ach), na którą (-e) Wykonawca składa ofertę. - naleSy przedstawić w formie oryginału. c) Wypełniony (lub sporządzony wg niego) załącznik nr 4 do SIWZ - Warunki gwarancji i serwisu - przygotowany oddzielnie dla kaSdego pakietu (jeśli jest taka potrzeba w kilku egzemplarzach, oddzielnie dla każdego pakietu/towaru wchodzącego w skład zestawu / pakietu) - należy przedstawić w formie oryginału. d) Szczegółowe informacje na temat oferowanego towaru (np. katalogi, prospekty, instrukcja obsługi) zawierające: nazwę sprzętu, nazwę producenta, opis parametrów technicznych oraz zdjęcia oferowanego towaru, potwierdzające spełnienie warunków granicznych określonych w załączniku nr 3 do SIWZ ze wskazaniem, którego pakietu/pozycji dotyczą. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie wykazania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP (oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.4.1) należy złożyć: pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu
Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, Łódź ul. śeromskiego 113, 90-549
Łódź, Dział Zam. Pub.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, Łódź ul. Żeromskiego 113 90-549 Łódź kancelaria ogólna..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa cieplarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa cieplarek - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zamrażarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zamrażarki - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.80.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa podnośników do przemieszczania chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa podnośników do przemieszczania chorych - 5 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa stołu do pionizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołu do pionizacji - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa stołów zabiegowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów zabiegowych - 2 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa wanien wózków do mycia pacjentów leżących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wanien wózków do mycia pacjentów leżących - 3 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wózków do przewozu pacjentów leżących.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wózków do przewozu pacjentów leżących - 8 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wózków do przewożenia zwłok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wózków do przewożenia zwłok - 4 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wózków na czystą bieliznę do pracy przy chorym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wózków na czystą bieliznę do pracy przy chorym - 7 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa aparatu RTG przyłóżkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu RTG przyłóżkowego - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa aparatu USG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatu USG - 1 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.11.22.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne świadczenie usługi druku wraz z dostawą dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- "Remont dachu na łączniku oraz wyższym dachu budynku C1 - Międzyresortowy Instytut Techniki Radiacyjnej Politechniki Łódzkiej w systemie "zaprojektuj i wybuduj"".
- Przygotowanie i dostarczenie dwóch szkoleń e-learningowych z zakresu cyberbezpieczeństwa.
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji Zespołu Szkół nr 1 i Zespołu Szkół nr 2 w Koluszkach
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Obsługa transportowa na terenie miasta Łodzi podczas przygotowania i przeprowadzenia na terenie miasta Łodzi wyborów Prezydenta RP
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz chromatograficznych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ - DE-dzp.272-207/25
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do pracowni kształcenia zawodowego w ZJEWM w Krakowie w ramach projektu pn. "Zawodowa Małopolska"
- Dostawa wózków dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy materiałów do sterylizacji: opakowań, testów, naboi i innych
- "Uzupełnienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.