eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-28

Tarnowskie Góry: Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 255219 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Program multimedialny, edukacyjny stanowiący poradnik dla osób zamierzających podjąć własną działalność gospodarczą - licencja na 10 stanowisk. Program powinien zawierać co najmniej zagadnienia związane z zakładaniem i uruchomieniem działalności przez absolwentów szkoły, formy działalności gospodarczej, tworzenie biznesplanów. 2) Pendrive 16 GB - 10 sztuk. 3) Pendrive 32 GB - 5 sztuk. 4) Tablet z wyświetlaczem dotykowym minimum 7 cali - 10 zestawów. Tablet z wyświetlaczem dotykowym minimum 7 cali powinien posiadać co najmniej: wbudowaną pamięć minimum 4 GB, pamięć RAM minimum 512 MB, wbudowaną kamerę, ekran pojemnościowy, 1 sztukę złącza Micro USB, 1 sztukę złącza HDMI lub mini HDMI, jedno wyjście słuchawkowe/głośnikowe, 1 czytnik kart pamięci micro SD, rozdzielczość minimum 800 x 480. Tablet powinien umożliwiać połączenia sieciowe i WI-FI, obsługę plików video i fotograficznych. W zestawie z tabletem powinny się znaleźć następujące akcesoria: kabel USB, ładowarka, klawiatura, etui. 5) Miniwieża - powinna posiadać w zestawie co najmniej: a) pilota, b) dwa głośniki pełnozakresowe o łącznej mocy minimum 10 W, c) odtwarzacz płyt CD, CD-R, CD-RW, d) radio z zakresem FM, e) tuner cyfrowy, f) wejście audio, wyjście słuchawkowe, g) timer i zegar, h) złącza: USB. Miniwieża powinna również umożliwiać korzystanie co najmniej z następujących funkcji: nagrywanie muzyki na USB, obsługa formatów MP3. 6) Dyktafon cyfrowy z wyświetlaczem LCD - 2 sztuki. Dyktafon cyfrowy z wyświetlaczem LCD powinien umożliwiać co najmniej: a) obsługę w języku polskim, b) odtwarzanie formatów plików: MP3, WMA, c) pracę w trybie cichego nagrywania oraz nagrywania z wyprzedzeniem, d) regulowaną prędkość odtwarzania, e) prędkość przepływu danych MP3 w zakresie 8 - 320 kb/s, f) pasmo przenoszenia w zakresie 50 - 20000 Hz, g) pracę w trybie zastępowania i dołączania, h) ładowanie akumulatorów przez port USB. Dyktafon dodatkowo powinien być wyposażony co najmniej w: pamięć minimum 2 GB, wbudowany głośnik i mikrofon, gniazda: słuchawkowe, mikrofonowe oraz USB, futerał, kabel USB, słuchawki douszne. 7) Przenośny odtwarzacz plików MP4 - 2 sztuki. Przenośny odtwarzacz plików MP4 powinien co najmniej posiadać: wbudowaną pamięć minimum 8 GB, czytnik kart pamięci, ekran LCD, wbudowane radio, głośnik i mikrofon, złącza: USB 2.0, wejścia-wyjścia 0/1audio, 0/1wideo, wbudowaną baterię/akumulator. 8) System głośników kina domowego 5.1 - 1 komplet. System głośników kina domowego powinien zawierać co najmniej: a) jednostkę centralną o mocy minimum 14 W oraz 5 głośników o mocy minimalnej 5W każdy, b) wejścia/wyjścia: 1 x wejście stereo RCA audio, 1 x zestaw wejść RCA surround 5.1, 5 x wyjście RCA do podłączenia głośników, c) ściąganą osłonę głośników, d) okablowanie i pilot zdalnego sterowania. System głośników kina domowego powinien również spełniać co najmniej parametry techniczne: a) pasmo przenoszenia w zakresie 40Hz ~ 20 kHz, b) stosunek sygnału do szumu: > 70dB, c) opcja wyciszenia. 9) 5-kanałowy wzmacniacz do kina domowego surround - 1 sztuka. Wzmacniacz powinien spełniać co najmniej parametry techniczne: a) Maksymalna moc - 400 W, b) 3 x wejście cinch, 1 x wejście jack, tuner, video, tv c) dwa wyjścia mikrofonowe, d) pięć wyjść głośnikowych, e) regulacja głośności i echa mikrofonów, f) pilot w komplecie. 10) Papier kserograficzny formatu A4, biały do urządzeń biurowych, tj. drukarek (atramentowych i laserowych), kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania) oraz faxów o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 80g/m2 (+/- 2), białość minimum 146 CIE, klasa C, ryza minimum 500 arkuszy - 20 ryz. 11) Papier fotograficzny formatu A4, matowy o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 190g/m2 (+/- 2), ryza minimum 50 sztuk - 2 ryzy. 12) Tusz czarny do drukarki HP DESKJET INK ADVANTAGE K209G - 2 sztuki. 13) Tusz kolorowy do drukarki HP DESKJET INK ADVANTAGE K209G - 2 sztuki. 14) Segregatory formatu A4,szerokość grzbietu - minimum 8cm, wysokość 32cm (+/- 2 cm), głębokość 28cm (+/-2 cm), wzmocniony otwór na palec oklejany obustronnie, mechanizm dźwigniowy z kompresorem - 15 sztuk. 15) Koszulki na dokumenty - format A4, otwierane z góry, do wszystkich rodzajów segregatorów, opakowanie zawiera minimum 100 sztuk - 3 opakowania. 16) Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora - format A4, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wyposażony w wysuwany pasek do opisu oraz w boczną perforację, co umożliwia wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem, opakowanie zawiera minimum 10 sztuk - 2 opakowania. 17) Długopisy- metalowe, wkład wymienny koloru niebieskiego i czarnego - 20 sztuk z każdego koloru. 18) Teczka na dokumenty z gumką - wykonana z tektury, jednostronnie barwiona kolorem, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem, format A4 - 30 sztuk. 19) Zeszyt w kratkę - miękka okładka, minimum 64 strony, format A5 - 10 sztuk. 20) Kołozeszyt w kratkę - miękka okładka, minimum 120 strony, format A4 - 10 sztuk. 21) Kołozeszyt w kratkę - miękka okładka, minimum 120 strony, format A5 - 10 sztuk. 22) Ołówek automatyczny - 1 sztuka. 23) Pakiet filmów edukacyjnych ukazujący przemoc, narkotyki, alkoholizm, sekty, uzależnienia od multimediów ujęte w formule fabularyzowanych lekcji przestrogi. Pakiet powinien zawierać co najmniej 5 filmów DVD poruszających najistotniejsze problemy wobec których staje współczesna młodzież - 1 pakiet. 24) Pakiet filmów edukacyjnych poruszający kwestie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, bezpiecznej szkoły, bezpiecznej ulicy, bezpiecznego domu i zabiegów premedycznych ratujących życie - pakiet powinien zawierać co najmniej 4 filmy DVD - 1 pakiet. 25) Film edukacyjny DVD poruszający kwestie planowania kariery i ścieżki wyboru zawodu.- 1 film. 3. Zaoferowana cena obejmuje koszty zakupu materiałów dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 4. Wyżej wymienione materiały dydaktyczne winny posiadać wszelkie dokumenty uprawniające Zamawiającego do ich stosowania oraz niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia, za wyjątkiem materiałów biurowych wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 14. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 15. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 16. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.21.32.00-7, 39.30.00.00-5, 30.19.00.00-7, 32.34.23.00-5, 32.34.24.10-9, 32.34.42.40-0, 32.34.30.00-9, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.21.10-9, 30.19.76.44-2, 48.00.00.00-8, 48.19.00.00-6, 30.19.70.00-6, 30.23.31.80-6, 30.23.46.00-4, 32.35.45.00-4, 32.33.16.00-8, 32.33.21.00-0, 30.12.51.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. III.4.3.1 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem, zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w pkt. III.4.2 niniejszego Rozdziału. 2. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia mogą być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26, ust. 3 ustawy. 5. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 6. Kompletna oferta powinna zawierać: 1) Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 8) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 9) Oświadczenie o podwykonawstwie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Brak oświadczenia będzie równoznaczne z wykonaniem przedmiotu zamówienia bez udziału podwykonawców. 10) Parafowaną lub podpisaną treść istotnych postanowień umowy wraz z załącznikiem, stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ. 11) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2007, nr 50, poz. 331 z późn. zm.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144, ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na skutek okoliczności, które powodują, że zmiany będą konieczne z punktu widzenia interesów Wykonawcy lub Zamawiającego w szczególności w zakresie: 1) Zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanych przyczynami leżącymi poza Wykonawcą i Zamawiającym w szczególności wystąpieniem siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. 2) Zmiany danych zarówno po stronie Zamawiającego jak i Wykonawcy w sytuacji gdy w trakcie obowiązywania umowy zaistnieją takie zmiany. 3) Zmiany terminu wykonania zamówienia spowodowanych chwilowymi brakami magazynowymi powyżej 14 dni. 4) Innym niż wymienione wyżej z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą sporządzone w formie aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 114 lub pocztą, po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie. SIWZ jest bezpłatna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2013 godzina 09:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Niniejsze zamówienie jest częścią zadania pn. Zakup materiałów dydaktycznych dla szkół biorących udział w projekcie, którego wartość wynosi 170.000,00 zł. Szacunkowa wartość niniejszego zamówienia wynosi: 8.130,08 zł netto. 2. Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę 3. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednak oferowany przedmiot zamówienia musi być o parametrach i standardzie nie gorszym niż podane w SIWZ. Udowodnienie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia warunki równoważności leży po stronie Wykonawcy. 7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone są w walucie PLN. 8. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem regulacji art. 93 ust.4 ustawy. 10. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy. 11. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. 12. W ofercie Wykonawca winien wskazać części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Brak powyższej informacji oznaczać będzie, że całość zamówienia zostanie zrealizowana przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców. 13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy Ci przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego będą zobowiązani do przedstawienia umowy określającej ich współpracę. 14. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 15. Wszystkie załączniki są integralną częścią SIWZ. 16. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 17. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej w języku polskim. Dokumenty, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona pismem przesłanym za pośrednictwem poczty lub złożonym w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 18. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0 19. Wyjaśnienia udzielają: w kwestiach formalnych - Agata Mateja - inspektor w Wydziale Organizacyjnym - tel. (+48 32) 381-37-86, w kwestiach merytorycznych - Anna Kubica - główny specjalista w Wydziale Strategii, Promocji i Sportu, tel. (+48 32) 381-87-50. 20. Otwarcie ofert nastąpi w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 w dniu 6 grudnia 2013 r. o godz. 11.00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.