eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-09

Tarnowskie Góry: Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie
Numer ogłoszenia: 5021 - 2014; data zamieszczenia: 09.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255219 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, w ramach projektu Mam zawód-mam pracę w regionie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych, pochodzących z legalnego źródła, zmontowanych oraz sprawnych materiałów dydaktycznych dla Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia następujących materiałów dydaktycznych: 1) Program multimedialny, edukacyjny stanowiący poradnik dla osób zamierzających podjąć własną działalność gospodarczą - licencja na 10 stanowisk. Program powinien zawierać co najmniej zagadnienia związane z zakładaniem i uruchomieniem działalności przez absolwentów szkoły, formy działalności gospodarczej, tworzenie biznesplanów. 2) Pendrive 16 GB - 10 sztuk. 3) Pendrive 32 GB - 5 sztuk. 4) Tablet z wyświetlaczem dotykowym minimum 7 cali - 10 zestawów. Tablet z wyświetlaczem dotykowym minimum 7 cali powinien posiadać co najmniej: wbudowaną pamięć minimum 4 GB, pamięć RAM minimum 512 MB, wbudowaną kamerę, ekran pojemnościowy, 1 sztukę złącza Micro USB, 1 sztukę złącza HDMI lub mini HDMI, jedno wyjście słuchawkowe/głośnikowe, 1 czytnik kart pamięci micro SD, rozdzielczość minimum 800 x 480. Tablet powinien umożliwiać połączenia sieciowe i WI-FI, obsługę plików video i fotograficznych. W zestawie z tabletem powinny się znaleźć następujące akcesoria: kabel USB, ładowarka, klawiatura, etui. 5) Miniwieża - powinna posiadać w zestawie co najmniej: a) pilota, b) dwa głośniki pełnozakresowe o łącznej mocy minimum 10 W, c) odtwarzacz płyt CD, CD-R, CD-RW, d) radio z zakresem FM, e) tuner cyfrowy, f) wejście audio, wyjście słuchawkowe, g) timer i zegar, h) złącza: USB. Miniwieża powinna również umożliwiać korzystanie co najmniej z następujących funkcji: nagrywanie muzyki na USB, obsługa formatów MP3. 6) Dyktafon cyfrowy z wyświetlaczem LCD - 2 sztuki. Dyktafon cyfrowy z wyświetlaczem LCD powinien umożliwiać co najmniej: a) obsługę w języku polskim, b) odtwarzanie formatów plików: MP3, WMA, c) pracę w trybie cichego nagrywania oraz nagrywania z wyprzedzeniem, d) regulowaną prędkość odtwarzania, e) prędkość przepływu danych MP3 w zakresie 8 - 320 kb/s, f) pasmo przenoszenia w zakresie 50 - 20000 Hz, g) pracę w trybie zastępowania i dołączania, h) ładowanie akumulatorów przez port USB. Dyktafon dodatkowo powinien być wyposażony co najmniej w: pamięć minimum 2 GB, wbudowany głośnik i mikrofon, gniazda: słuchawkowe, mikrofonowe oraz USB, futerał, kabel USB, słuchawki douszne. 7) Przenośny odtwarzacz plików MP4 - 2 sztuki. Przenośny odtwarzacz plików MP4 powinien co najmniej posiadać: wbudowaną pamięć minimum 8 GB, czytnik kart pamięci, ekran LCD, wbudowane radio, głośnik i mikrofon, złącza: USB 2.0, wejścia-wyjścia 0/1audio, 0/1wideo, wbudowaną baterię/akumulator. 8) System głośników kina domowego 5.1 - 1 komplet. System głośników kina domowego powinien zawierać co najmniej: a) jednostkę centralną o mocy minimum 14 W oraz 5 głośników o mocy minimalnej 5W każdy, b) wejścia/wyjścia: 1 x wejście stereo RCA audio, 1 x zestaw wejść RCA surround 5.1, 5 x wyjście RCA do podłączenia głośników, c) ściąganą osłonę głośników, d) okablowanie i pilot zdalnego sterowania. System głośników kina domowego powinien również spełniać co najmniej parametry techniczne: a) pasmo przenoszenia w zakresie 40Hz ~ 20 kHz, b) stosunek sygnału do szumu: > 70dB, c) opcja wyciszenia. 9) 5-kanałowy wzmacniacz do kina domowego surround - 1 sztuka. Wzmacniacz powinien spełniać co najmniej parametry techniczne: a) Maksymalna moc - 400 W, b) 3 x wejście cinch, 1 x wejście jack, tuner, video, tv c) dwa wyjścia mikrofonowe, d) pięć wyjść głośnikowych, e) regulacja głośności i echa mikrofonów, f) pilot w komplecie. 10) Papier kserograficzny formatu A4, biały do urządzeń biurowych, tj. drukarek (atramentowych i laserowych), kserokopiarek (do jednostronnego i dwustronnego kopiowania) oraz faxów o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 80g/m2 (+/- 2), białość minimum 146 CIE, klasa C, ryza minimum 500 arkuszy - 20 ryz. 11) Papier fotograficzny formatu A4, matowy o następujących parametrach i wymaganiach technicznych: wymiary 210x297, gramatura 190g/m2 (+/- 2), ryza minimum 50 sztuk - 2 ryzy. 12) Tusz czarny do drukarki HP DESKJET INK ADVANTAGE K209G - 2 sztuki. 13) Tusz kolorowy do drukarki HP DESKJET INK ADVANTAGE K209G - 2 sztuki. 14) Segregatory formatu A4,szerokość grzbietu - minimum 8cm, wysokość 32cm (+/- 2 cm), głębokość 28cm (+/-2 cm), wzmocniony otwór na palec oklejany obustronnie, mechanizm dźwigniowy z kompresorem - 15 sztuk. 15) Koszulki na dokumenty - format A4, otwierane z góry, do wszystkich rodzajów segregatorów, opakowanie zawiera minimum 100 sztuk - 3 opakowania. 16) Skoroszyt twardy zawieszany do segregatora - format A4, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa, wyposażony w wysuwany pasek do opisu oraz w boczną perforację, co umożliwia wpięcie do segregatora z dowolnym ringiem, opakowanie zawiera minimum 10 sztuk - 2 opakowania. 17) Długopisy- metalowe, wkład wymienny koloru niebieskiego i czarnego - 20 sztuk z każdego koloru. 18) Teczka na dokumenty z gumką - wykonana z tektury, jednostronnie barwiona kolorem, wyposażona w gumkę wzdłuż długiego boku, posiada trzy wewnętrzne klapki zabezpieczające dokumenty przed wypadnięciem, format A4 - 30 sztuk. 19) Zeszyt w kratkę - miękka okładka, minimum 64 strony, format A5 - 10 sztuk. 20) Kołozeszyt w kratkę - miękka okładka, minimum 120 strony, format A4 - 10 sztuk. 21) Kołozeszyt w kratkę - miękka okładka, minimum 120 strony, format A5 - 10 sztuk. 22) Ołówek automatyczny - 1 sztuka. 23) Pakiet filmów edukacyjnych ukazujący przemoc, narkotyki, alkoholizm, sekty, uzależnienia od multimediów ujęte w formule fabularyzowanych lekcji przestrogi. Pakiet powinien zawierać co najmniej 5 filmów DVD poruszających najistotniejsze problemy wobec których staje współczesna młodzież - 1 pakiet. 24) Pakiet filmów edukacyjnych poruszający kwestie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, bezpiecznej szkoły, bezpiecznej ulicy, bezpiecznego domu i zabiegów premedycznych ratujących życie - pakiet powinien zawierać co najmniej 4 filmy DVD - 1 pakiet. 25) Film edukacyjny DVD poruszający kwestie planowania kariery i ścieżki wyboru zawodu.- 1 film. 3. Zaoferowana cena obejmuje koszty zakupu materiałów dydaktycznych oraz ich transport wraz z wniesieniem do Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 4. Wyżej wymienione materiały dydaktyczne winny posiadać wszelkie dokumenty uprawniające Zamawiającego do ich stosowania oraz niezbędne dokumenty dopuszczające do użytku w szkole. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być sprawny oraz pierwszej jakości. 5. Wykonawca oświadcza, iż przedmiot zamówienia będzie posiadał instrukcję w języku polskim (dotyczy tych elementów przedmiotu zamówienia, dla których istnieje instrukcja). 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy przez Zamawiającego i Wykonawcę, do Zespołu Szkół Specjalnych w Radzionkowie, ul. Zofii Nałkowskiej 2. 7. Wraz z dostawą Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie prawa do używania, będącego elementem przedmiotu zamówienia. 8. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. Odbiór nastąpi w miejscu dostarczenia materiałów dydaktycznych, w obecności przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 9. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni roboczych od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 11. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia, za wyjątkiem materiałów biurowych wynosi 24 miesiące od dnia podpisania przez obie strony bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu umowy. 12. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę, Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 13. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany w fakturze/rachunku w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty wpływu do kancelarii ogólnej Zamawiającego, prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. 14. Wynagrodzenie VAT nie podlega waloryzacji do końca realizacji umowy, także w razie zmiany stawki podatku. 15. Niedoszacowanie, pominięcie, lub nienależyte rozpoznanie zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia. 16. Z wybranym w drodze postępowania Wykonawcą Zamawiający zawrze umowę zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ z uwzględnieniem jego formy organizacyjno - prawnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.21.32.00 - Komputer tablet 39.30.00.00 - Różny sprzęt 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 32.34.24.10 - Sprzęt dźwiękowy 32.34.42.40 - Wieże radiowe 32.34.30.00 - Wzmacniacze 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.31.80 - Urządzenia z pamięcią flash 30.23.46.00 - Pamięć flash 32.35.45.00 - Filmy wideo 32.33.16.00 - Odtwarzacze plików MP3 32.33.21.00 - Dyktafony 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie, który jest współfinansowany przez Powiat Tarnogórski, Budżet Państwa oraz Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SILVERCO Arkadiusz Kwiatkowski, ul. Czarnieckiego 16/7, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9400,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.