eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiDostawa wyposażenia przeznaczonego na realizację projektu Wodzisławskie Maluchy 2011. Utworzenie i wyposażenie 30-osobowego oddziału żłobka poprzez zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń PP 18 w Wodzisławiu Śląskim wraz z montażem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-23

Wodzisław Śląski: Dostawa wyposażenia przeznaczonego na realizację projektu Wodzisławskie Maluchy 2011. Utworzenie i wyposażenie 30-osobowego oddziału żłobka poprzez zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń PP 18 w Wodzisławiu Śląskim wraz z montażem.
Numer ogłoszenia: 255300 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Wodzisław Śląski , ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 32 4590431, faks 32 72 187 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia przeznaczonego na realizację projektu Wodzisławskie Maluchy 2011. Utworzenie i wyposażenie 30-osobowego oddziału żłobka poprzez zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń PP 18 w Wodzisławiu Śląskim wraz z montażem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia przeznaczonego na realizację projektu Wodzisławskie Maluchy 2011. Utworzenie i wyposażenie 30-osobowego oddziału żłobka poprzez zmianę sposobu użytkowania części pomieszczeń PP 18 w Wodzisławiu Śląskim wraz z montażem. Wyposażenie sali, ogródka, zabawki, wyposażenie łazienki, materiały do zajęć plastycznych, Sprzęt RTV i AGD Wyposażenie pomieszczeń socjalnych. Wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami polskimi i międzynarodowymi: zgodność z normami potwierdzona certyfikatami wydanymi przez akredytowaną jednostkę certyfikującą i dopuszczone do użytku w żłobku, kuchni, biurze. Certyfikaty, o których mowa Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w dniu wykonania dostawy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nazwy katalogu i numeru strony obrazującej oferowany sprzęt lub dołączenia zdjęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-5, 37.53.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodzislaw-slaski.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Wodziławia Śl. Biuro Zamówień Publicznych ul. Bogumińska 4 44-300 Wodzisław śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Wodzisławia Śląskiego ul. Bogumińska 4 44-300 Wodzisław Śl. Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część środków pochodzi z dotacji celowej płatnej ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki społecznej w ramach Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku od lat 3 - MALUCH..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wyposażenie sali ogródka, zabawki, wyposażenie łazienki, materiały do zajęć plastycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyposażenie sali ogródka, zabawki, wyposażenie łazienki, materiały do zajęć plastycznych. Wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami polskimi i międzynarodowymi: zgodność z normami potwierdzona certyfikatami wydanymi przez akredytowaną jednostkę certyfikującą i dopuszczone do użytku w żłobku, kuchni, biurze. Certyfikaty, o których mowa Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w dniu wykonania dostawy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nazwy katalogu i numeru strony obrazującej oferowany sprzęt lub dołączenia zdjęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 37.53.52.00-9, 37.82.35.00-8, 44.41.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt RTV i AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt RTV i AGD. Wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami polskimi i międzynarodowymi: zgodność z normami potwierdzona certyfikatami wydanymi przez akredytowaną jednostkę certyfikującą i dopuszczone do użytku w żłobku, kuchni, biurze. Certyfikaty, o których mowa Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w dniu wykonania dostawy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nazwy katalogu i numeru strony obrazującej oferowany sprzęt lub dołączenia zdjęć. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.11.30-9, 42.71.61.20-5, 39.22.12.10-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń socjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt RTV i AGD. Wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami polskimi i międzynarodowymi: zgodność z normami potwierdzona certyfikatami wydanymi przez akredytowaną jednostkę certyfikującą i dopuszczone do użytku w żłobku, kuchni, biurze. Certyfikaty, o których mowa Wykonawca ma obowiązek przedłożyć w dniu wykonania dostawy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt usunąć opakowania po dostarczeniu i montażu przedmiotu zamówienia. Wyposażenie pomieszczeń socjalnych. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia nazwy katalogu i numeru strony obrazującej oferowany sprzęt lub dołączenia zdjęć.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.11.00.00-6, 39.15.30.00-9, 39.22.43.30-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.