eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieŚwiadczenie usług ochrony mienia i obiektów oraz konwoju



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Siemianowice Śląskie: Świadczenie usług ochrony mienia i obiektów oraz konwoju
Numer ogłoszenia: 25549 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Szkolna 17, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 765 62 00, faks 032 765 62 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony mienia i obiektów oraz konwoju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje świadczenie usług ochrony mienia i obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śl. przy ul. Szkolnej 17 oraz obiektu przy ul. Śniadeckiego 13. Część 1 Przedmiotem zamówienia jest: 1) bezpośrednia i stała ochrona fizyczna obiektu przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śl. tj. budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Wsparcia Dziennego wraz z przyległym ogródkiem w godzinach od 16.00 do 7.30 i całodobowo w dni wolne od pracy w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. co daje maksymalnie 6.642 godzin. 2) utrzymanie w czystości i ładzie placu przed budynkiem Placówki opiekuńczo-wychowawczej wsparcia dziennego tzn. zamiatanie, posypywanie piaskiem ciągów pieszych w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony obiektu w szczególności do podjęcia niezwłocznej interwencji w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia a także wobec zaistnienia innych okoliczności wymagających reakcji. W przypadkach określonych powyżej zobowiązany jest do powiadomienia Policji lub innych służb oraz Zamawiającego co odnotowuje w książce służbowej. Pracownicy ochrony będą wyposażeni w odzież roboczą co zapewnia im wykonawca. Część 2 Przedmiotem zamówienia jest: 1) całodobowa bezpośrednia i stała ochrona fizyczna obiektu przy ul. Szkolnej 17 w Siemianowicach Śl. tj. budynku MOPS wraz z przyległym parkingiem i zabudowaniami w okresie od 01.01.2012r. do 31.12.2012r. co daje maksymalnie 8 784 godzin. 2) utrzymanie w czystości i ładzie placu przed budynkami MOPS tzn. zamiatanie, uprzątanie liści, odśnieżanie terenu utwardzonego, wjazdów i wyjazdów, posypywanie piaskiem ciągów pieszych w okresie zimowym. Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony obiektu w szczególności do podjęcia niezwłocznej interwencji w razie zagrożenia życia, zdrowia lub mienia a także wobec zaistnienia innych okoliczności wymagających reakcji. W przypadkach określonych powyżej zobowiązany jest do powiadomienia Policji lub innych służb oraz Zamawiającego co odnotowuje w książce służbowej. Pracownicy ochrony będą wyposażeni w odzież roboczą co zapewnia im wykonawca oraz alkomat, który zapewnia zamawiający w celu użycia w przypadku uzasadnionego podejrzenia, iż na terenie Ośrodka znajduje się osoba wskazująca na spożycie alkoholu. Część 3 Przedmiotem zamówienia jest: 1)Konwój - ochrona środków pieniężnych na potrzeby MOPS podejmowanych i przewożonych z i do wskazanego banku znajdującego się w granicach administracyjnych miasta Siemianowice Śląskie maksymalnie 4x razy w tygodniu od poniedziałku do piątku bez dni świątecznych co daje łącznie maksymalnie 208 konwojów. Wartość konwojowanych środków pieniężnych nie przekroczy jednorazowo kwoty 50.000zł. Wykonawca zobowiązany będzie delegować do zamawiającego uzbrojonego w broń palną 1 konwojenta, wraz z samochodem przystosowanym do przewozu wartości pieniężnych. Każdorazowo pracownik ten zobowiązany będzie do wylegitymowania się wydaną w tym celu legitymacją ze zdjęciem i datą ważności stałym zleceniem, upoważnieniem na wykonywanie usługi konwojowej wraz z określeniem nazwy Zamawiającego. Nie dopuszcza się korzystania z usług konwojowych innych osób niż upoważnionych i bez każdorazowego sprawdzania dokumentów o których mowa wyżej. W czasie konwojowania pieniądze pobiera oraz posiada w swojej pieczy kasjer lub inny pracownik Zamawiającego a zadaniem konwojenta jest zapewnienie bezpieczeństwa osobistego wychodzącemu w skład konwoju pracownikowi Zamawiającego i niedopuszczenie do zamachu na przewożone wartości pieniężne. Wszelkie formalności związane z odbiorem/przekazem przedmiotów konwojowanych należą do przedstawiciela Zamawiającego. Przedstawiciel ten jest odpowiedzialny także za ilość i jakość przedmiotów konwojowanych. Należy jednak nadmienić, że liczba konwojów może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego ze względu na specyfikę zamówienia. Zamawiający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności, jeżeli tylko część wyliczonych w SIWZ i umowie konwojów będzie zrealizowana..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Świadczenie usług ochrony mienia i obiektów tj. obiektu przy ul. Śniadeckiego 13 w Siemianowicach Śląskich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. INPULS Janusz Dudek, ul. Barlickiego 12, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37915,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47955,90

  • Oferta z najniższą ceną: 47955,90 / Oferta z najwyższą ceną: 62906,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Świadczenie usług ochrony mienia i obiektów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Siemianowicach Śl. przy ul. Szkolnej 17

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H. INPULS Janusz Dudek, ul. Barlickiego 12, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48704,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61368,54

  • Oferta z najniższą ceną: 61368,54 / Oferta z najwyższą ceną: 83193,26

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Konwój - ochrona środków pieniężnych na potrzeby MOPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERA Sp. z o.o., ul. Katowicka 16B, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8954,40

  • Oferta z najniższą ceną: 8954,40 / Oferta z najwyższą ceną: 16885,44

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Uzasadnienie faktyczne: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia polegająca na bezpośredniej i stałej ochronie fizycznej obiektów oraz ochronie środków pieniężnych polegających na ich konwojowaniu, będącą usługą powszechnie dostępną o ustalonych parametrach jakościowych a szacunkowa wartość zamówienia wynosi 91.939,00 zł tj. 23.948,68 euro czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.