To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Sanok: Dostawa sprzętu nagłaśniającego, dostawa podestów scenicznych, dostawa sprzętu oświetleniowego - scenicznego, dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego, dostawa mebli
Numer ogłoszenia: 255619 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396844 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Lenartowicza 2, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4645750, faks 013 4645748.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu nagłaśniającego, dostawa podestów scenicznych, dostawa sprzętu oświetleniowego - scenicznego, dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego, dostawa mebli.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzęt nagłośnieniowy, sprzęt multimedialny, sprzęt sceniczny, podesty sceniczne, sprzęt komputerowy, służyć będzie organizacji imprez i wydarzeń kulturalnych w bieżącej działalności zarówno w plenerze jak i w pomieszczeniach wewnętrznych Miejskiej Biblioteki Publicznej w Sanoku. Meble wykorzystywane będą w sali wystaw, jako meble do przeprowadzania różnego rodzaju szkoleń i spotkań oraz w oddziale dla dzieci. Ławki składane wykorzystywane będą w organizacji imprez plenerowych. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1. Dostawa sprzętu nagłaśniającego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artykuły wyposażenia scenicznego i estradowego FHU Elwolight Piotr Wojtas, os. 2 Pułku Lotniczego 28A, 31-869 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62267,40
Oferta z najniższą ceną: 62267,40 / Oferta z najwyższą ceną: 87252,51
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2: Dostawa podestów scenicznych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alspaw sp. z o.o., Ul. Batorego 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27235,77 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16088,40
Oferta z najniższą ceną: 16088,40 / Oferta z najwyższą ceną: 27442,28
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu oświetleniowego - scenicznego,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- artukuły wyposażenia scenicznego i estradowego FHU Elwolight Piotr Wojtas, os. 2 Pułku Lotniczego 28 A/2, 31-869 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11788,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11788,62
Oferta z najniższą ceną: 13587,81 / Oferta z najwyższą ceną: 13587,81
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4: Dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ProAudio-AVT sp. z o.o., Graniczna 89A, 54-530 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65291,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59205,65
Oferta z najniższą ceną: 59205,65 / Oferta z najwyższą ceną: 72004,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Meriwa sp. j., al. Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8756,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8721,93
Oferta z najniższą ceną: 8721,93 / Oferta z najwyższą ceną: 15197,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Obsługa Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Pisarowcach
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
- Dostawa paliw różnych do samochodów SPZOZ w Sanoku
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Maluch - Pierwszy dzienny opiekun w gminie 2024
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa i montaż sprzętu multimedialnego do przedszkola gminnego "Kasztanowe Ludki" w Kowalach Pańskich w ramach zadania "Rozbudowa i przebudowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
- Zakup wyposażenia do prowadzenia zajęć edukacyjnych z przedmiotów przyrodniczych: chemii, fizyki oraz programowania i robotyki oraz zakup wyposażenia pracowni wirtualnej wieloprzedmiotowej
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
więcej: Żarówki elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.