To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-10
Łodź: ZP/63/2014
NA
Remont lokali socjalnych w Łodzi w podziale na 2 części:
Część 1: ul. Franciszkańska 34 m. 27/28
Część 2: ul. Powstańców Wielkopolskich 6 m. 11/12
zgodnie z przedmiarem robót
Numer ogłoszenia: 255627 - 2014; data zamieszczenia: 10.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240467 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty, Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/63/2014 NA Remont lokali socjalnych w Łodzi w podziale na 2 części: Część 1: ul. Franciszkańska 34 m. 27/28 Część 2: ul. Powstańców Wielkopolskich 6 m. 11/12 zgodnie z przedmiarem robót.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu lokali socjalnych w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej i elektrycznej w podziale na 2 części: Część 1: ul. Franciszkańska 34 m. 27/28 Część 2: ul. Powstańców Wielkopolskich 6 m. 11/12 Zamawiający dopuszcza składanie ofert na dowolnie wybrane części zamówienia. Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do (SIWZ) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia - min. 36 miesiące, stolarka okienna - min.60 mies. d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.25.20 - Roboty murowe 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1: ul. Franciszkańska 34 m. 27/28
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF MICHALSKI wspólnik spółki cywilnej P.H.U MESTER-SERWIS
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF MICHALSKI wspólnik spółki cywilnej P.H.U MESTER-SERWIS
- P.H.U. Mester Serwis s.c. Jadwiga Szrejner, Krzysztof Michalski, ul. Służbowa 29 m. 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16552,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14080,38
Oferta z najniższą ceną: 12551,49 / Oferta z najwyższą ceną: 21950,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ul. Powstańców Wielkopolskich 6 m. 11/12
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
jakie przetargi wygrała firma
"MESTER-SERWIS" P.H.U. KRZYSZTOF MICHALSKI, JADWIGA SZREJNER
- P.H.U. Mester Serwis s.c. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner, ul. Służbowa 29 m. 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14244,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12676,54
Oferta z najniższą ceną: 11219,32 / Oferta z najwyższą ceną: 18751,61
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI ŁODŹ
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi ŁODŹ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.