eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Gliwice: Wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 255641 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, faks 032 2310395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów stałych i płynnych pochodzących z gospodarstw domowych i lokali użytkowych w budynkach Gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług wymienionych w tytule zamówienia zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: wykazami nieruchomości oraz wykazem ilości osób i lokali użytkowych. Zakres obejmuje między innymi: Nieodpłatne wyposażenie nieruchomości w odpowiednią liczbę i rodzaj sprawnych pojemników i kontenerów, systematyczny odbiór i wywóz odpadów stałych, mechaniczne wypompowanie nieczystości płynnych przy pomocy samochodu asenizacyjnego i transport ze zrzutem do oczyszczalni ścieków. Łączna ilość osób: 5 874, łączna ilość nieczystości płynnych: 80 m3/miesiąc. Zakres wywozu odpadów stałych obejmuje: a ) systematyczny wywóz odpadów stałych, co najmniej dwa razy w tygodniu przy pomocy trzech śmieciarek bezpyłowych i jednego samochodu ciężarowego skrzyniowego, b ) wywóz odpadów wielkogabarytowych w zależności od potrzeb przy pomocy jednego samochodu ciężarowego skrzyniowego, c ) nieodpłatne wyposażenie nieruchomości w odpowiednią liczbę i rodzaj sprawnych pojemników i kontenerów, Pojemniki i kontenery powinny być wykonane ze stali / blachy i zabezpieczone przed korozją. Pojemniki i kontenery winny być oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację ( logo firmy, nazwa firmy, itp. ) Operacja wymiany pojemnika i kontenerów musi się odbyć w ciągu jednej doby od daty wejścia w życie umowy, d ) posprzątanie wokół pojemników i kontenerów po każdorazowym opróżnieniu, e ) utrzymanie w czystości pojemników i kontenerów oraz przynajmniej jednokrotne w miesiącu ich dezynfekowanie, f ) bieżące remontowanie pojemników i kontenerów oraz ich okresowa wymiana w zależności od potrzeb, g ) nieodpłatne ustawienie pojemników segregacyjnych ( szkło, papier, plastik ) wraz z ich opróżnianiem minimum jeden raz w miesiącu. Zamawiający wskaże miejsca ustawienia pojemników. Przewidywana ilość pojemników:30 szt., h ) pokrycie wszelkich kosztów związanych z wywozem i przyjęciem odpadów na składowisko, i ) wykonawca obowiązany jest do dołączania do faktury potwierdzeń odbioru odpadów stałych ze składowiska, Zakres wywozu odpadów płynnych obejmuje: a ) mechaniczne wypompowanie nieczystości płynnych przy pomocy samochodu asenizacyjnego. b ) transport nieczystości płynnych i ich zrzut do oczyszczalni ścieków wraz z pokryciem wszelkich kosztów z tym związanych, c ) zgłoszenia konieczności wywozu nieczystości płynnych dokonywane będą telefonicznie przez służby techniczne Rejonów Obsługi Mieszkańców ( ROM ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.35.00 - Usługi uzdatniania oraz wywozu cieczy ściekowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania zezwolenia - decyzji Prezydenta Miasta Gliwice na wykonywanie działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych stałych i płynnych od właścicieli nieruchomości z terenu Miasta Gliwice z jednoczesnym ich transportem,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień o charakterze i złożoności podobnym do przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi udowodnić wykonanie lub wykonywanie minimum jednego podobnego zamówienia. Przez zamówienie o podobnym charakterze rozumie się wywóz odpadów komunalnych stałych z pojemników i kontenerów z terenu miejskiego dla minimum 4000 mieszkańców przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy. Zamówienie wykonywane do chwili obecnej musi być wykonywane przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania co najmniej następującym sprzętem technicznym: - śmieciarki bezpyłowe - min. 3 szt. - samochód asenizacyjny - min. 1 szt. - samochód ciężarowy skrzyniowy - min. 1 szt., Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca spełniał warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł, na okres przynajmniej 6 miesięcy ( polisa musi obejmować ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe )

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczyć może: a)zmiany wynagrodzenia miesięcznego za wywóz nieczystości stałych - w przypadku zmian ilości osób zamieszkałych w nieruchomościach, b )zmiany wynagrodzenia miesięcznego za wywóz nieczystości płynnych - w przypadku zmian ilości budynków objętych usługą. Wynikać to może z poniższych okoliczności: - zamawiający przejmie budynki od innego zarządcy lub wybuduje nowe, - zamawiający przekaże zarząd innemu zarządcy, - zostanie wyburzony obiekt 2.W przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wynagrodzenie brutto będzie obliczone w oparciu o nową stawkę VAT obowiązującą w dniu wystawienia faktury.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b Dział Przetargów, pok. nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.