Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Toszek: 15/PN/DEG/AS/2015 - Wykonanie montażu instalacji odgromowej, oświetleniowej i ogrzewania spacerniaka oraz modernizacja systemu monitoringu przy Oddziale XVIItym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu w ramach realizacji zadania: Nadbudowa i przebudowa spacerniaka przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu - III Etap oraz modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz modernizacja i dostosowanie schodów do wymogów p.pożarowych
Numer ogłoszenia: 255668 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 15/PN/DEG/AS/2015 - Wykonanie montażu instalacji odgromowej, oświetleniowej i ogrzewania spacerniaka oraz modernizacja systemu monitoringu przy Oddziale XVIItym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu w ramach realizacji zadania: Nadbudowa i przebudowa spacerniaka przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu - III Etap oraz modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz modernizacja i dostosowanie schodów do wymogów p.pożarowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie montażu instalacji odgromowej, oświetleniowej i ogrzewania spacerniaka oraz modernizacja systemu monitoringu przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz modernizacja i dostosowanie schodów do wymogów p.pożarowych. Postępowanie zostanie przeprowadzone z podziałem na dwa pakiety..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający (zgodnie z treścią art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.43.10-7, 45.33.11.00-7, 45.43.21.30-4, 30.23.30.00-1, 31.71.13.10-9, 32.32.35.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:4 300,00 zł (słownie: cztery tysiące trzysta złotych 00/100) - łącznie dla wszystkich pakietów, tj. szczegółowo w rozbiciu na poszczególne pakiety: pakiet I - 3 610,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset dziesięć złotych 00/100) pakiet II - 690,00 zł (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Termin, sposób i miejsce złożenia wadium zostaną określone zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) zestawienie kosztów robót - zał. nr 1/I do Oferty; - dotyczy pakietu I 2) Formularz cenowy - zał. nr 1/II do Oferty; - dotyczy pakietu II 3) kosztorys ofertowy; - dotyczy pakietu I 4) oświadczenie o realizacji zadania siłami własnymi - zał. nr 5 do Oferty;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty wymagane w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji zamówienia (max. 30 dni od daty zawarcia umowy) - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, za wyjątkiem:1) zmiany stawki podatku VAT - wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana wynagrodzenia brutto,2) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku /dotyczy pakietu I/:- gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,- wystąpienia robót dodatkowych, jeżeli będzie potrzebny dodatkowy czas na ich wykonanie i spowoduje to konieczność zmiany terminu pierwotnego,- wystąpienia warunków pogodowych i temperatur otoczenia nie pozwalających na zachowanie parametrów technologicznych i jakościowych realizowanych robót,3) zmiany danych Wykonawcy (np. wynikających z przekształceń, przejęć, zmiany adresu siedziby itp.),4) zmiany osób powołanych na stanowisko Inspektora Nadzoru /dotyczy pakietu I/
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpital Psychiatrycznego ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 15,00 zł lub- za zaliczeniem pocztowym za opłatą 15,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie montażu instalacji odgromowej, oświetleniowej i ogrzewania spacerniaka przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz modernizacja i dostosowanie schodów do wymogów p.pożarowych-oddział VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu instalacji odgromowej, oświetleniowej i ogrzewania spacerniaka oraz modernizacja systemu monitoringu przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu w ramach realizacji zadania Nadbudowa i przebudowa spacerniaka przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu-III Etap oraz modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz modernizacja i dostosowanie schodów do wymogów p.pożarowych w ramach realizacji zadania Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego Sądowego VII Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu I-Wykonanie montażu instalacji odgromowej, oświetleniowej i ogrzewania spacerniaka przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu oraz modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz modernizacja i dostosowanie schodów do wymogów p.pożarowych-oddział VII.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.43.10-7, 45.33.11.00-7, 45.43.21.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia (max. 30 dni od daty zawarcia umowy) - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja systemu monitoringu przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie montażu instalacji odgromowej, oświetleniowej i ogrzewania spacerniaka oraz modernizacja systemu monitoringu przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu w ramach realizacji zadania Nadbudowa i przebudowa spacerniaka przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu-III Etap oraz modernizacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego oraz modernizacja i dostosowanie schodów do wymogów p.pożarowych w ramach realizacji zadania Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego Sądowego VII Szpitala Psychiatrycznego w Toszku w zakresie pakietu II-Modernizacja systemu monitoringu przy Oddziale XVII-tym Psychiatrycznym Sądowym dla nieletnich o Wzmocnionym Zabezpieczeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 31.71.13.10-9, 32.32.35.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji zamówienia (max. 30 dni od daty zawarcia umowy) - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Budowa sieci wodociągowej i przydomowych oczyszczalni ścieków oraz wyposażenie stacji uzdatniania wody w Gminie Rossosz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.