eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Obsada figur kwiatowych oraz ich bieżące utrzymanie na terenie Miasta i Gminy Szczawnica w roku 2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Szczawnica: Obsada figur kwiatowych oraz ich bieżące utrzymanie na terenie Miasta i Gminy Szczawnica w roku 2010
Numer ogłoszenia: 25578 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica , ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530, faks 018 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsada figur kwiatowych oraz ich bieżące utrzymanie na terenie Miasta i Gminy Szczawnica w roku 2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje obsadę figur kwiatowych oraz ich bieżące utrzymanie na terenie Miasta i Gminy Szczawnica w roku 2010. I. Obsada obejmuje następujące figury kwiatowe znajdujące się na terenie MiG Szczawnicy: 1. Wiewiórka Wykaz roślin potrzebnych do obsady: Eszeweria w odmianach: 1000 szt. Rojnik w odmianach: 3000 szt. Begonia Semperflorens w odmianach: 2000 szt. Rozchodnik w odmianach: 1200 szt. 2. Paw Wykaz roślin potrzebnych do obsady (konstrukcja): Eszeweria w odmianach: 1000 szt. Rojnik w odmianach: 800 szt. Begonia Semperflorens w odmianach: 1200 szt. Rozchodnik w odmianach: 1000 szt. Wykaz roślin potrzebnych do obsady (ogon): Aksamitka: 400 szt. Żeniszek: 200 szt. Begonia: 300 szt. Koleus: 100 szt. Szałwia: 100 szt. Maritima: 150 szt. 3. Herb Miasta i Gminy Szczawnica Wykaz roślin potrzebnych do obsady (ściana główna): Rozchodnik: - Alantoides: 800 szt. - Reflexum Angelina: 100 szt. Rojnik : - Rubin: 500 szt. - Pajęczynowaty: 800 szt. Wykaz roślin potrzebnych do obsady (ściany boczne oraz tył): Rozchodnik 2500 szt. Kwietnik: Eszeweria 80 szt. Rozchodnik brunatny 2800 szt. 4. Dzban Wykaz roślin potrzebnych do obsady: Eszeweria w odmianach: 500 szt. Rojnik w odmianach: 500 szt. Begonia Semperflorens w odmianach: 500 szt. Rozchodnik w odmianach: 1200 szt. Begonia koralowa: 30 szt. 5. Dzięcioł Wykaz roślin potrzebnych do obsady: Rozchodnik w odmianach: 1600 szt. Begonia semperflorens: 1500 szt. Eszeweria w odmianach: 500 szt. Rojnik w odmianach: 1700 szt. Plektantus: 500 szt. 6. Sowa Wykaz roślin potrzebnych do obsady: Eszeweria w odmianach: 1100 szt. Rojnik Rubin: 200 szt. Begonia Semperflorens w odmianach: 1300 szt. Rozchodnik w odmianach 1400 szt. 7. Kosz (1) Wykaz roślin potrzebnych do obsady: Eszeweria w odmianach: 200 szt. Rojnik w odmianach: 500 szt. Begonia Semperflorens w odmianach: 200 szt. Rozchodnik w odmianach 1000 szt. Begonia Bulwiasta 20 szt. 8. Kosz (2) Wykaz roślin potrzebnych do obsady: Eszeweria w odmianach: 300 szt. Rojnik w odmianach: 800 szt. Begonia Semperflorens w odmianach: 300 szt. Rozchodnik w odmianach 800 szt. Dalia Karłowa 30 szt. 9. Zegar Wykaz roślin potrzebnych do uzupełnienia: Eszeweria: 240 szt. Begonia Semperflorens w odmianach: 500 szt. 10. Słonik Wykaz roślin potrzebnych do obsadzenia: Eszeweria zielona : 500 szt. Begonia seperflorens: 1200 szt. Rozchodnik: 1000 szt. Rojnik: 1900 szt. Plektrantus 1000 szt. Hedera 10 szt. Thymus 10 szt. 11. Słoń Wykaz roślin potrzebnych do obsadzenia: Eszeweria zielona: 1000 szt. Begonia seperflorens: 1300 szt. Rozchodnik: 1000 szt. Rojnik: 2000 szt. Plektrantus 2000 szt. Hedera 100 szt. Thymus 100 szt. 12. Herb Papieski Wykaz roślin potrzebnych do obsadzenia: Rojnik rubin 350 szt. Rojnik pajęczynowaty 250 szt. Rozchodnik żółty 500 szt. Eszeweria 200 szt. Ołownik 300 szt. Wymiary poszczególnych figur kwiatowych: - Wiewiórka - wys. 3m, szer. 1,5m, dł. 1,5m - Paw- wys. 2,5m, szer. 1,8m, dł. 3m - Herb miasta- wys. 1,7m, szer. 1,7m, gr. 24cm + podstawa o pow. około 7 m2 - Dzban - wys. 3m, szer. 1,5m, dł. 1,5m - Dzięcioł - wys. 3m, szer. 1,5m, dł. 1,5m - Sowa- wys. 3m, szer. 1,5m, dł. 2,5m - Kosz - wys. 1,4m, szer. 0,9m, dł. 1,4m - Kosz- wys. 2m, szer. 0,65m, dł. 1,4m - Zegar - pow. 28,26 m2 - Słoń - wys. 3,3m, szer. 1,6m, dł. do trąby 3,3m - Słonik - wys. 2,3m, szer. 1,2m, dł. 2,4m - Herb Papieski - wys. 1,8m, szer. 1,3m II. Bieżące utrzymanie figur kwiatowych na terenie MiG Szczawnica w roku 2010 obejmuje: podlewanie, plewienie, nawożenie, uzupełnienie ubytków, usunięcie jesienią zeschłych roślin itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: I) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1. koncesję, zezwolenie lub licencję. II) posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania powyższego warunku, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca winien wykazać, że wykonywał lub wykonuje co najmniej dwie usługi związane z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł netto każda. (Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). III) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). IV) sytuacji ekonomicznej i finansowej. V) W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: 1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dla każdego z nich z osobna dokumenty wskazane w ppkt I) 1. oraz V) 1., 2 i 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt V) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mające siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica sekretariat pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.