Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Warszawa: Dostawa artykułów papierniczych dla Uniwersytetu Warszawskiego
Numer ogłoszenia: 255976 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych dla Uniwersytetu Warszawskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczych dla Uniwersytetu Warszawskiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowi Wykaz artykułów papierniczych. 3.Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zamawiającego. 3.Wykonawca powinien posiadać ważne certyfikaty jakości oferowanego papieru. 4.Realizacja w/w zamówienia będzie realizowana przez Uniwersytet Warszawski sukcesywnie każdorazowo po telefonicznym zgłoszeniu. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert przewidujących odmienny sposób wykonania zamówienia (oferta wariantowa). 8.Ewentualne zapytania dotyczące przedmiotu zamówienia prosimy kierować bezpośrednio do Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.74.44 - 30.19.74.44 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 15.000 złotych ( piętnaście tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 3.1.posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia i nie podlegają wykluczeniu z postępowania. 3.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.2.1.Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonuje) - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia. Każda z wykonanych dostaw na kwotę brutto nie niższą niż 100.000, 00 zł. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wymaganego wadium. 5.Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców i oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia / nie spełnia). 6.Wykonawca potwierdzi spełnienie warunków wymaganych oświadczeniami i dokumentami. 7.Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zostaną wykluczeni wykonawcy, z przyczyn określonych w art. 24 Ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdyz wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1.W celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do Oświadczenia wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że obejmuje niniejsze postępowanie, 1.2.W celu potwierdzenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Wykonawca przedstawi: 1.2.1. Oświadczenie - wykaz dostaw wraz z załącznikami. 1.2.2. Wykaz wykonanych dostaw (a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych) - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie -wymagane są dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia na kwotę brutto nie niższą niż 100.000, 00 zł. Należy załączyć dokumenty (np. opinie, referencje itp) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane z należytą starannością. 2. Ponadto Wykonawca złoży: 3) Oświadczenie, że rodzaj i jakość dostarczonego papieru nie ulegnie zmianie, a ceny nie ulegną zwiększeniu do końca realizacji umowy. Do Powyższego oświadczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć certyfikaty jakości oferowanego papieru. Najpóźniej do dnia składania oferty Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych, Krakowskie Przedmieście 26/28 Warszawa, pokój nr 33, wzorniki proponowanych przez siebie w ofercie artykułów (opisanych i ponumerowanych zgodnie z Wykazem artykułów papierniczych). Wzorniki papieru muszą być zgodne z załączonymi do oferty certyfikatami jakości. Wzorniki podlegają zwrotowi po rozstrzygnięciu postępowania na wniosek Wykonawcy (dot. Wykonawców których oferta nie została wybrana). Wzorniki dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana pozostają jako depozyt u Zamawiającego na czas trwania umowy. 2) dowód wniesienia wadium (wadium wnoszone w gwarancjach lub/i poręczeniach należy składać w formie oryginału. Zaleca się dołączenie zaopiniowanego wzoru). Oryginały (wraz z zaopiniowanym wzorem), można dołączyć do oferty lub złożyć przed upływem terminu składania ofert do Działu Zamówień Publicznych - pok. 33, lub dołączyć np. w koszulce do wierzchniej strony koperty zawierającej ofertę. 3)Formularz cenowy - należy wypełnić wszystkie pozycje formularza - wpisując cenę netto za jednostkę miary oraz wartość netto. 4)Informacja o zakresie zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty niniejszego formularza). Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia - nazw ewentualnych podwykonawców nie trzeba wykazywać. 3.Zaleca się dołączenie do ofert nw. dokumentów i oświadczeń: 1)zaakceptowany (podpisany) wstępnie (podpisanej) przez osoby/osobę uprawnione do reprezentowania wykonawcy wzór umowy. 2)sporządzone przez Wykonawcę szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich oświadczeń i dokumentów itp. 4.Dokumenty, których aktualność (dzień wystawienia) nie została określona szczegółowo muszą być ważne (aktualne) na dzień składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET WARSZAWSKI
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 33
Krakowskie Przedmieście 26/28,
00-927 Warszawa
Cena brutto: 20 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: UNIWERSYTET WARSZAWSKI Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 33 Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą odpowiedzialną za kontakt z Wykonawcami jest Paulina Chudzicka - Dział Zamówień Publicznych, tel. 0-22-55-20-831, fax: 0-22-55-22-507.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim.
- Sukcesywna dostawa art. biurowych oraz papieru ksero na rok 2025 dla PK
- Sukcesywna dostawa artykułów papierniczych oraz artykułów biurowych dla GIG - PIB z podziałem na części: część 1 - artykuły papiernicze - papier ksero, część 2 - materiały biurowe
- sprzęt komputerowy i oprogramowanie.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.