eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, drukarek, urządzeń kserograficznych UPS, oprogramowania i urządzeń audio, RTV, tablic interaktywnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-31

Poznań: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, drukarek, urządzeń kserograficznych UPS, oprogramowania i urządzeń audio, RTV, tablic interaktywnych
Numer ogłoszenia: 256138 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198750 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, drukarek, urządzeń kserograficznych UPS, oprogramowania i urządzeń audio, RTV, tablic interaktywnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa akcesoriów komputerowych, akcesoriów teleinformatycznych, drukarek, urządzeń kserograficznych UPS, oprogramowania i urządzeń audio, RTV, tablic interaktywnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3; 5/4-zadanie 4; 5/5-zadanie 5; 5/6-zadanie 6; 5/7-zadanie 7; 5/8-zadanie 8; 5/9-zadanie 9 do SIWZ), wymagania techniczne dla zadania nr 1, 2 i 3 (załącznik nr 6.1 - dla zadania nr 1; 6.2 - dla zadania nr 2; 6.3 - dla zadania nr 3) do SIWZ oraz w projekt umowy -część III SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) zadanie nr 1 o kwotę: 5 700,00 zł brutto, b) zadanie nr 2 o kwotę: 10 000,00 zł brutto, c) zadanie nr 3 o kwotę: 38 000,00 zł brutto, d) zadanie nr 4 o kwotę: 11 300,00 zł brutto, e) zadanie nr 5 o kwotę:6 000,00 zł brutto, f) zadanie nr 6 o kwotę: 20 000,00 zł brutto, g) zadanie nr 7 o kwotę: 2 000,00 zł brutto, h) zadanie nr 9 o kwotę:10 000,00 zł brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 34.42.20.00 - Rowery z silnikiem 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe 30.21.32.00 - Komputer tablet 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 32.34.42.80 - Radia przenośne 38.65.31.00 - Lampy błyskowe 32.33.00.00 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo 31.15.80.00 - Ładowarki 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 30.12.11.00 - Fotokopiarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - Zakup drukarek laserowych, skanerów, zasilaczy UPS

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QMC s.c. Artur Mandrak Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15471,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14833,80

  • Oferta z najniższą ceną: 12094,96 / Oferta z najwyższą ceną: 14833,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Zakup akcesoriów komputerowych: dysków zewnętrznych, pamięci przenośnych, nośników optycznych, środków do czyszczenia i konserwacji sprzętu, myszy, klawiatur, kabli informatycznych, baterii itp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT OPTIMA Michał Dmyterko, Os. Wichrowe Wzgórze 15/130, 60-676 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30860,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24310,05

  • Oferta z najniższą ceną: 24310,05 / Oferta z najwyższą ceną: 35085,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Zakup akcesoriów teleinformatycznych: zakup przełączników (switchy), routerów, modemów VDSL oraz urządzeń pasywnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT OPTIMA Michał Dmyterko, Os. Wichrowe Wzgórze 15/130, 60-676 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103549,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 116044,21

  • Oferta z najniższą ceną: 116044,21 / Oferta z najwyższą ceną: 151259,71

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego do kosztorysowania, BHP, zakup oprogramowania do kosztorysowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUPOL Paweł Owczarzak, ul. Palinkiewicza 3, 63-000 Środa Wielkopolska, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30805,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25842,29

  • Oferta z najniższą ceną: 25842,29 / Oferta z najwyższą ceną: 33825,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Zadanie nr 6 - Zakup sprzętu RTV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40943,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33715,53

  • Oferta z najniższą ceną: 33715,53 / Oferta z najwyższą ceną: 39667,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie nr 7 - Zakup urządzeń audio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXICO sp. z o.o., ul. Łopuszańska 32, 02-220 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4635,87

  • Oferta z najniższą ceną: 4635,87 / Oferta z najwyższą ceną: 6660,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Zadanie nr 8 - zakup tablic interaktywnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • NORDWECO sp. z o.o., Ul. Wieniawskiego 21, 71-130 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4953,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4646,47

  • Oferta z najniższą ceną: 4646,47 / Oferta z najwyższą ceną: 8044,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.