Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-11
Białystok: ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW IZBY CELNEJ W BIAŁYMSTOKU ORAZ PODLEGŁYCH URZĘDÓW.
Numer ogłoszenia: 25617 - 2016; data zamieszczenia: 11.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białymstoku , ul. Octowa 2, 15-399 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7458555, 7458501, faks 085 7458599.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.scelna.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKÓW IZBY CELNEJ W BIAŁYMSTOKU ORAZ PODLEGŁYCH URZĘDÓW..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń: a) Usługa nr 1 - Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans), b) Usługa nr 2 - Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156) c) Usługa nr 3 - Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183) d) Usługa nr 4 - Referat Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku), e) Usługa nr 5 - Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach, ul. Szosa Baranowicka 35. przez okres 12 miesięcy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie wybranemu Wykonawcy, zamówień uzupełniających do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt.6 ustawy p.z.p. Poprzez zamówienie uzupełniające Zamawiający będzie rozumiał następującą sytuację: - rozszerzenie zakresu sprzątania o nowe pomieszczenia z zachowaniem proporcjonalnie co najmniej takich samych cen i stawek jak złożona oferta.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości dla ofert całkowitych 2.360,00zł, dla ofert częściowych w wysokości: a) Usługa nr 1 - 1.000,00zł b) Usługa nr 2 - 450,00zł c) Usługa nr 3 - 400,00zł d) Usługa nr 4 - 350,00zł e) Usługa nr 5 - 160,00zł. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wadium wnosi pełnomocnik lub jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego tj. nr 84 10101049 0004881391200000 NBP Oddział Białystok. W tytule przelewu należy umieścić informację: Wadium - Sprzątanie Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które znalazło się na koncie zamawiającego najpóźniej do terminu składania ofert. b) lub oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych; d) lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych, e) lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie w ramach głównych usług: usługi sprzątania pomieszczeń biurowych (co najmniej 1 usługa zbliżona zakresem i charakterem do przedmiotowej z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Za zamówienie zbliżone zakresem i charakterem do przedmiotowego, Zamawiający uzna zamówienie spełniające następujące kryterium: kompleksowe usługi utrzymania czystości w biurach lub urzędach na łączną wartość co najmniej odpowiednio: - w zakresie Usługi nr 1 - 70.000,00zł - w zakresie Usługi nr 2 - 30.000,00zł - w zakresie Usługi nr 3 - 28.000,00zł. - w zakresie Usługi nr 4 - 22.000,00zł - w zakresie Usługi nr 5 - 10.000,00zł. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę np. na dwie Usługi wystarczy, że przedstawi dowody na jedną najwyższą wartość zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o innych oświadczeniach i dokumentach, jakie winni dostarczyć Wykonawcy: a) wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (zaleca się wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ lub przedstawienie wszelkich informacji wymaganych we wzorze). b) dokument reprezentujący Wykonawcę, z którego będzie wynikać, kto jest upoważniony do podpisania oferty (może to wynikać z wyżej wymaganego aktualnego odpisu z właściwego rejestru) wraz z upoważnieniem (pełnomocnictwem) do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z odpisu lub innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje podwykonawstwo wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ. d) dokument poświadczający wniesienie wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - LICZBA OSÓB ZATRUDNIONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w przypadkach, które nie miały wpływu na wybór Wykonawcy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń nr 310000-ILGW.271.8.2016 tj. zmiana siedziby, adresu stron umowy, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, zmiany pomieszczeń, nieskutkujących zwiększeniem metrażu, zmiany załącznika nr 4 pod warunkiem wskazania osoby zastępczej zatrudnionej na umowę o pracę o ile taka występowała*.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. na pisemną prośbę pod nr 85-745-86-19, Izba Celna w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2016 godzina 11:00, miejsce: pok. 5 Izba Celna w Białymstoku, ul. Octowa 2, 15-399 Białystok.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Białymstoku (budynki znajdujące się w Białymstoku przy ul. Octowej 10 i ul. Octowej 2A - bud. Milatrans)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. LICZBA OSÓB ZATRUDNIONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Łomży (budynki znajdujące się w Łomży przy ul. Poznańskiej 156).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. LICZBA OSÓB ZATRUDNIONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Urzędu Celnego w Suwałkach (budynki znajdujące się w Suwałkach przy ul. Buczka 183).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. LICZBA OSÓB ZATRUDNIONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Referatu Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku),.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Referatu Grupa Mobilna w Budzisku (budynki znajdujące się na byłym przejściu granicznym w Budzisku),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. LICZBA OSÓB ZATRUDNIONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach, ul. Szosa Baranowicka 35..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług z zakresu bieżącego utrzymania czystości pomieszczeń Izby/Urzędu Celnego w Białymstoku w Zaściankach, ul. Szosa Baranowicka 35..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. LICZBA OSÓB ZATRUDNIONYCH DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ - 10
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie badań laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Białegostoku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Białymstoku wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i remont dwóch budynków wraz ze zmianą sposobu użytkowania na pracownie artystyczne, zagospodarowaniem terenu przy ul. Ks. Stanisława Suchowolca 25 i 25A w Białymstoku.
- Dostawę produktów spożywczych (4 pakiety)
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pomocniczej usługi utrzymania czystości i prawidłowego stanu sanitarnego w szpitalu oraz wykonywanie czynności pomocniczych przy pacjencie
- Świadczenie usług sprzątania, utrzymania czystości i porządku w budynkach przy ul. Kopernika 19 i "Króliczarnia" przy obiekcie na ul. Kopernika 19a, budki parkingowej i toalety wolnostojącej
- Utrzymanie parków i skwerów na terenie miasta Krosna w 2025 roku
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości w Hali Sportowo-Widowiskowa przy ul. Bema 73-89 w Toruniu.
- Zapewnienie usługi utrzymania czystości i porządku na terenie obiektów Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Warszawie.
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.