Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Warszawa: Ochrona osób i mienia w obiekcie przy ul. Jezuickiej 1/3 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 256182 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych , ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5568322, faks 022 5568373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ztp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiekcie przy ul. Jezuickiej 1/3 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona osób i mienia we wszystkie dni miesiąca instytucji mających siedzibę w budynku znajdującym się w Warszawie pry ul. Jezuickiej ? tj. parter i cztery piętra. Całodobowa ochrona budynku realizowana będzie w systemie zmianowym przez jednego pracownika ochrony fizycznej z licencją I-go stopnia. Ochrona kasy ZTP wraz z wartościami pieniężnymi realizowana będzie przez jednego pracownika ochrony z licencją I-go stopnia we wszystkie dni robocze w godz: od 7.30 do 15.00. Konwój wartości pieniężnych z kasy ZTP do banku, który usytuowany jest w odległości nie większej niż 1 km od siedziby Zamawiającego, nie częściej niż 4 razy w miesiącu. Szczegółowy zakres ochrony i obowiązki Wykonawcy określone są we wzorze umowy (Zał. Nr 7 do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 60.12.21.60 - 60.12.21.60 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.500,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, 1.2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz spełniają warunki dodatkowe, 1.2.1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.1.1. posiadają uprawnienie do występowania jako podmiot gospodarczy w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 1.2.1.2. posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 1.2.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 9.2.2.1. udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówień o wartości min. 100.000,00 zł każde dotyczących usług ochrony obiektów biurowych, świadczonych nieprzerwanie przez min. 12 miesięcy. Zrealizowane zamówienia należy wykazać wg załączonego wzoru, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ, 9.2.2.2. udokumentują dysponowanie: - telefonem komórkowym - 2 szt - pałką obronną wielofunkcyjną krótką - 2 szt - kajdankami - 2 kmpl - patrolem interwencyjnym. wg załączonego wzoru Nr 5 do SIWZ, 1.2.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.2.3.1. udokumentują osiągnięcie w okresie ostatniego roku obrotowego (2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychodu ze sprzedaży produktów (dla wykonawców prowadzących pełną księgowość) lub przychodu z działalności (dla wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu) min 300.000,00 zł., wg załączonego wzoru Nr 6a i 6b do SIWZ, 1.2.3.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty min. 500.000,00 zł, 1.2.4. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Uwaga: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń niżej wymienionych będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie wyżej wymienione warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy -wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 4. Koncesja MSWiA na prowadzenie usług w zakresie ochrony osób i mienia (przedstawiona w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 9. Potwierdzenie wniesienia wadium, 10. Wykaz zamówień dotyczących usług ochrony obiektów - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie. 11. Wykaz środków technicznych niezbędnych do realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć, o ile zachodzi taka okoliczność, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków technicznych wymienionych w wykazie. 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). 13. Informacja finansowa wraz z dokumentami wymienionymi w załączniku (w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) potwierdzającymi dane finansowe wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6a i 6b do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztp.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jezuicka 1/3, Warszawa. Cena formularza SIWZ wynosi 5 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Siedziba ZTP, ul. Jezuicka 1/3, 00-281 Warszawa, III p., pok. 304 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.