eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiPrzedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawę materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma (WND-POKL.08.01.01-20-171/11).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Suwałki: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawę materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma (WND-POKL.08.01.01-20-171/11).
Numer ogłoszenia: 256234 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń zawodowych oraz dostawę materiałów biurowych, papieru oraz tonerów do drukarek w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma (WND-POKL.08.01.01-20-171/11)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje siedem zadań (siedem części): Zadanie 1: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia uprawniającego do kierowania pojazdami silnikowymi dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma, tj. kursu prawa jazdy kat. D. Zadanie 2: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia metodą tradycyjną - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do przewozu osób w transporcie zbiorowym w zakresie kategorii D1, D1+E, D, D+E - dla 10 osób /uczestników kursu zawodowego w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. Zadanie 3: usługa organizacji i przeprowadzenie dwóch szkoleń uprawniających do kierowania pojazdami silnikowymi dla 2 grup 10-cio osobowych/uczestników kursów zawodowych w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma, (tj. 2 kursów prawa jazdy kat. C, C+E dla łącznej ilości 20 uczestników kursu). Zadanie 4: usługa organizacji i przeprowadzenie dwóch szkoleń metodą tradycyjną - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do przewozu rzeczy w zakresie kategorii C1, C1+E, C, C+E, - dla 10 osób/1 grupa - tj. łącznie 2 szkoleń dla łącznie 20 osób - uczestników dwóch kursów zawodowych w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. Zadanie 5: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek, (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego - Operator koparko-ładowarki - w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. Zadanie 6: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania dokumentacji rekrutacyjnej oraz materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. Zadanie 7: Usługa wykonania wzorników oraz wykonania i dostawy 15 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 30.12.51.10-5, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1, 2, 3, 4: jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców w rozumieniu ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2005, Nr 108, poz. 908 z późn .zm.) - w zakresie zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. Dotyczy zadania 5: posiada uprawnienia do prowadzenia szkoleń Operator koparko-ładowarki kl. III, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 20 września 2001 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263) wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. Dotyczy zadania 6, 7: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1, 2, 3, 4, 5: wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń dla łącznej liczby osób określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia - o wartości nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty na poszczególną część zamówienia z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 7 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Dotyczy zadania 6 i 7: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1, 3: wykaże, że będzie dysponował pomieszczeniem adekwatnym do ilości uczestników kursu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, dla potrzeb realizacji zajęć teoretycznych oraz wykaże, że będzie dysponował co najmniej dwoma pojazdami dopuszczonymi do ruchu, przystosowanymi do nauki jazdy, spełniającymi wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia, placem manewrowym (załącznik nr 6.1. do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik 6.1. do SIWZ. Dotyczy zadania 2, 4: wykaże, że będzie dysponował pomieszczeniem adekwatnym do ilości uczestników kursu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, dla potrzeb realizacji zajęć teoretycznych oraz wykaże, że będzie dysponował co najmniej jednym pojazdem dopuszczonym do ruchu, przystosowanym do nauki jazdy, spełniającym wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia w zakresie kategorii prawa jazdy stanowiącej przedmiot zamówienia, placem manewrowym (załącznik nr 6.1. do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik 6.1. do SIWZ. Dotyczy zadania 5: wykaże, że będzie dysponował pomieszczeniem adekwatnym do ilości uczestników kursu, spełniającym wymagania obowiązujących przepisów prawa w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, dla potrzeb realizacji zajęć teoretycznych oraz wykaże, że będzie dysponował co najmniej jedną koparko-ładowarką, przystosowaną do nauki, spełniającą wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych w zakresie kursu stanowiącego przedmiot zamówienia (załącznik nr 6.2. do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - załącznik 6.2. do SIWZ. Dotyczy zadania 6 i 7: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1, 2, 3, 4: wykaże, że będzie dysponował co najmniej 2 osobami posiadającymi wymagane przepisami prawa uprawnienia niezbędne dla realizacji danego rodzaju usługi szkoleniowej od minimum 2 lat i posiadającymi doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznej liczby osób określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dla danej usługi szkoleniowej), w zakresie odpowiadającym rodzajem przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ. Dotyczy zadania 5: wykaże, że będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia instruktora od minimum 2 lat i posiadającą doświadczenie w postaci przeszkolenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert łącznie - minimum 10 osób w zakresie szkolenia Operatora koparko-ładowarki (załącznik nr 8 do SIWZ). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do SIWZ. Dotyczy zadania 6 i 7: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: Dotyczy zadania 1, 2, 3, 4, 5: złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedłożył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena brutto złożonej oferty. Dotyczy zadania 6, 7: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku: weryfikacja nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 2 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na: a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy, b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, c)zmianie liczebności uczestników na mniejszą (w przypadku nie podjęcia szkolenia przez osobę skierowaną na szkolenie, rezygnacji kandydata/tki ze szkolenia mimo wcześniejszych deklaracji uczestnictwa w szkoleniu lub niestawienia się kandydata/tki na szkolenie pomimo wezwania Zamawiającego) d)zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy, w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00 od poniedziałku do piątku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma (WND-POKL.08.01.01-20-171/11). Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu VIII. Regionalne kadry gospodarki, Działania 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałania 8.1.1. Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia uprawniającego do kierowania pojazdami silnikowymi dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma, tj. kursu prawa jazdy kat. D..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia uprawniającego do kierowania pojazdami silnikowymi dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma, tj. kursu prawa jazdy kat. D 1. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób 2. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 15 grudnia 2012 r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005,nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). 4. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika: a) 30 godz. teorii -10 osób/ 1 grupa b) zajęcia praktyczne dla grupy 10 osób zgodnie z poniższym: 40 godz. zajęć praktycznych - 8 osób (uczestnicy projektu posiadający prawo jazdy kat. C) 60 godz. zajęć praktycznych - 2 osób (uczestnicy projektu posiadający prawo jazdy kat. B) Zajęcia teoretyczne odbywać się powinny w godzinach popołudniowych (po godz. 16.00, nie częściej niż 3 razy w tygodniu) lub w weekendy. Zajęcia praktyczne odbywać się będą wg grafiku ustalonego z uczestnikami kursu. 5. Wykonawca zapewni: - Badania lekarskie dla uczestników kursu zawodowego, - Koszt jednokrotnego egzaminu przeprowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - warunki lokalowe zgodne z w/w rozporządzeniem, - Zaplecze techniczne (tj. przede wszystkim: autobusy, plac manewrowy) - dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), - oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 6. Miejsce szkolenia: a) zajęcia teoretyczne: na terenie powiatu Miasta Suwałki lub powiatu suwalskiego lub powiatu augustowskiego b) zajęcia praktyczne musza być przeprowadzone w powiecie: augustowskim, i/lub suwalskim i/lub Miasta Suwałki). 7. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie danej kategorii prawa jazdy 8. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. 9. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 3. 10. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich 11. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia metodą tradycyjną - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do przewozu osób w transporcie zbiorowym w zakresie kategorii D1, D1+E, D, D+E - dla 10 osób - uczestników kursu zawodowego w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia metodą tradycyjną - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do przewozu osób w transporcie zbiorowym w zakresie kategorii D1, D1+E, D, D+E - dla 10 osób - uczestników kursu zawodowego w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. 1. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób 2. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 21 grudnia 2012 r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o przepisy: ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314 ze zm.). 4. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika: a) 130 godz. teorii -10 osób/ 1 grupa b) zajęcia praktyczne dla grupy 10 osób - 10 godzin/1 osoba x 10 osób Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w godzinach popołudniowych (po godz. 16.00, nie częściej niż 3 razy w tygodniu) lub w weekendy. Zajęcia praktyczne odbywać się będą wg. grafiku ustalonego z uczestnikami kursu. 5. Wykonawca zapewni: - serwis kawowy podczas zajęć teoretycznych (kawa, herbata, cukier, naczynia jednorazowe, śmietanka) - Badania lekarskie dla uczestników kursu zawodowego, - Koszt jednokrotnego egzaminu zewnętrznego potwierdzającego nabycie uprawnień w zakresie przedmiotu szkolenia, wymaganego przepisami prawa - warunki lokalowe zgodne z w/w rozporządzeniem, - Zaplecze techniczne (tj. przede wszystkim: autobus, plac manewrowy) - dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), - oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 6. Miejsce szkolenia: a) zajęcia teoretyczne: na terenie powiatu Miasta Suwałki lub powiatu suwalskiego lub powiatu augustowskiego b) zajęcia praktyczne musza być przeprowadzone w powiecie: augustowskim, i/lub suwalskim i/lub Miasta Suwałki) 7. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie danej kategorii kursu 8. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. 9. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 3. 10. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich 11. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl 13. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia metodą e-learningową ani metodą blended learningową. W przypadku zaoferowania przeprowadzenia szkolenia metodą e-learningową lub metodą blended learningową Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: usługa organizacji i przeprowadzenie dwóch szkoleń uprawniających do kierowania pojazdami silnikowymi dla 2 grup 10-cio osobowych-uczestników kursów zawodowych w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma, (tj. 2 kursów prawa jazdy kat. C, C+E dla łącznej ilości 20 uczestników kursu)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: usługa organizacji i przeprowadzenie dwóch szkoleń uprawniających do kierowania pojazdami silnikowymi dla 2 grup 10-cio osobowych-uczestników kursów zawodowych w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma, (tj. 2 kursów prawa jazdy kat. C, C+E dla łącznej ilości 20 uczestników kursu). 1.Liczba osób do przeszkolenia: 2 grupy x 10 osób/1 grupa 2.Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 10 stycznia 2013 r. 3.Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o przepisy Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005,nr 217, poz. 1834 z późn. zm.). 4.Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika: 4.1. Kurs prawa jazdy kat. C: a) 20 godz. teorii -10 osób/ 1 grupa x 2 grupy b) zajęcia praktyczne dla 2 grup po 10 osób/grupa - 30 godzin/1 osoba x 10os./grupa x 2 grupy 4.2. Kurs prawa jazdy kat. C+E: a) 20 godz. teorii -10 osób/ 1 grupa x 2 grupy b) zajęcia praktyczne dla 2 grup po 10 osób/grupa - 25 godzin/ 1 osoba x 10os./grupa x 2 grupy Zajęcia teoretyczne odbywać się powinny w godzinach popołudniowych (po godz. 16.00, nie częściej niż 3 razy w tygodniu) lub w weekendy. Zajęcia praktyczne odbywać się będą wg. grafiku ustalonego z uczestnikami kursu. 5. Wykonawca zapewni: -Badania lekarskie dla uczestników kursu zawodowego, -Koszt jednokrotnego egzaminu przeprowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego -warunki lokalowe zgodne z w/w rozporządzeniem, -Zaplecze techniczne (tj. przede wszystkim: właściwe pojazdy silnikowe, plac manewrowy) -dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), -oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 6. Miejsce szkolenia: a) zajęcia teoretyczne: na terenie powiatu Miasta Suwałki lub powiatu suwalskiego lub powiatu augustowskiego b) zajęcia praktyczne musza być przeprowadzone w powiecie: augustowskim, i/lub suwalskim i/lub Miasta Suwałki). 7. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie danej kategorii prawa jazdy 8. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. 9. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 3. 10. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich 11.Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 12.Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl 13.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie dwóch szkoleń w równoległych terminach i godzinach. Jednakże nie dopuszcza łączenia dwóch grup szkoleniowych w jedną grupę. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje łączenie dwóch grup szkoleniowych w jedną grupę Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: usługa organizacji i przeprowadzenie dwóch szkoleń metodą tradycyjną - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do przewozu rzeczy w zakresie kategorii C1, C1+E, C, C+E, - dla 10 osób/1 grupa - tj. łącznie 2 szkoleń dla łącznie 20 osób - uczestników dwóch kursów zawodowych w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: usługa organizacji i przeprowadzenie dwóch szkoleń metodą tradycyjną - Kwalifikacja wstępna przyśpieszona do przewozu rzeczy w zakresie kategorii C1, C1+E, C, C+E, - dla 10 osób/1 grupa - tj. łącznie 2 szkoleń dla łącznie 20 osób - uczestników dwóch kursów zawodowych w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. 1. Liczba osób do przeszkolenia: 2 grupy x 10 osób 2. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 25 stycznia 2013 r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o przepisy: ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zmianami) oraz Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2010 r. Nr 53, poz. 314 ze zm.). 4. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika: a) 97 godz. teorii -10 osób/ 1 grupa x 2 grupy b) zajęcia praktyczne dla 2 grup po 10 osób/grupa - 43 godzin/1 osoba x 2 grupy x 10 osób/1 grupa Zajęcia teoretyczne odbywać się będą w godzinach popołudniowych (po godz. 16.00, nie częściej niż 3 razy w tygodniu) lub w weekendy. Zajęcia praktyczne odbywać się będą wg. grafiku ustalonego z uczestnikami kursu. 5. Wykonawca zapewni: -serwis kawowy podczas zajęć teoretycznych (kawa, herbata, cukier, naczynia jednorazowe, śmietanka) -Badania lekarskie dla uczestników kursu zawodowego, -Koszt jednokrotnego egzaminu zewnętrznego potwierdzającego nabycie uprawnień w zakresie przedmiotu szkolenia, wymaganego przepisami prawa -warunki lokalowe zgodne z w/w rozporządzeniem, -Zaplecze techniczne (tj. przede wszystkim: samochód ciężarowy, plac manewrowy) -dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), -oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. 6. Miejsce szkolenia: a) zajęcia teoretyczne: na terenie powiatu Miasta Suwałki lub powiatu suwalskiego lub powiatu augustowskiego b) zajęcia praktyczne musza być przeprowadzone w powiecie: augustowskim, i/lub suwalskim i/lub Miasta Suwałki) 7. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie danej kategorii kursu 8. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. 9. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 3. 10. Wykonawca jest zobowiązany do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich 11. Wykonawca jest zobowiązany do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl 13. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia metodą e-learningową ani metodą blended learningową. W przypadku zaoferowania przeprowadzenia szkolenia metodą e-learningową lub metodą blended learningową Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek, (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego Operator koparko-ładowarki w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: usługa organizacji i przeprowadzenie jednego szkolenia operatorów w zakresie uzyskania uprawnień do obsługi koparko - ładowarek, (klasa III) dla 10 osób-uczestników kursu zawodowego Operator koparko-ładowarki w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. 1. Liczba osób do przeszkolenia: 10 osób 2. Pożądany termin szkolenia: w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 października 2012 r. 3. Szkolenie musi być przeprowadzone w oparciu o program Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263), a także odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31, poz. 216). 4. Ilość godzin szkolenia przypadająca na 1 uczestnika: 116 godz. teorii 60 godz. zajęć praktycznych na 1 uczestnika Zajęcia odbywać się będą w godzinach popołudniowych (po godz. 16.00) lub w weekendy. Zajęcia praktyczne odbywać się będą wg grafiku ustalonego z uczestnikami kursu. 5. Wykonawca zapewni: -warunki lokalowe niezbędne do przeprowadzenia zajęć teoretycznych (tj. salę wyposażoną w niezbędne pomoce dydaktyczne, a także gwarantującą miejsce siedzące dla każdego uczestnika szkolenia) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zajęć praktycznych zgodne z w/w rozporządzeniem, oraz dostęp do poligonu ziemnego, -dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, gdzie odbywają się zajęcia teoretyczne (WC, umywalka, niezbędne środki czystości), -oznaczenia pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia logotypami POKL i UE. -nadzór wykładowcy lub instruktora na każdym etapie prowadzonego szkolenia. -serwis kawowy podczas zajęć teoretycznych (kawa, herbata, kubeczki jednorazowe, cukier, śmietanka lub mleko) 6. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się powinny na terenie powiatu: Miasta Suwałki i/lub powiatu suwalskiego i/lub powiatu augustowskiego 7. Uczestnicy szkolenia powinni otrzymać na własność: aktualny podręcznik (lub skrypt) w zakresie przedmiotu zamówienia, ćwiczenia z testami egzaminacyjnymi w zakresie szkolenia objętego zamówieniem 8. Sposób sprawdzania efektów szkolenia: egzamin wewnętrzny teoretyczny i praktyczny zgodnie z rozporządzeniem, o którym mowa w pkt. 3. Wykonawca zamówienia sporządzi protokół z przebiegu egzaminu wewnętrznego. 9. Po ukończeniu szkolenia osoby otrzymują zaświadczenie zgodnie z rozporządzeniem o którym mowa w pkt. 3. 10. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji i poniesienia kosztów wymaganych badań lekarskich 11. Wykonawca zobowiązany jest do opłacenia pierwszego egzaminu państwowego (egzamin pod nadzorem IMBiGS) dla osób, które ukończyły szkolenie i zdały egzamin wewnętrzny. 12. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji instytucji i przedmiotu zamówienia na portalu www.inwestycjawkadry.info.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania dokumentacji rekrutacyjnej oraz materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6: Dostawa tonerów do drukarek oraz papieru ksero dla potrzeb powielania dokumentacji rekrutacyjnej oraz materiałów szkoleniowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. LP. Wyszczególnienie j.m. ilość 1.Papier ksero A4, 80g/m2, ryza = 500 kartek ryza 14 2.Toner czarny do drukarki HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP. Okres gwarancji: co najmniej 12 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego, Komplet tonerów równoważnych opisanemu musi być kompatybilny z drukarkami HP Color Laser Jet CM 1312 nfi MFP i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia Szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7: Usługa wykonania wzorników oraz wykonania i dostawy 15 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu pn. Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7: Usługa wykonania wzorników oraz wykonania i dostawy 15 kompletów materiałów biurowych dla uczestniczek i uczestników kursów zawodowych w ramach projektu Pracownik profesjonalista - profesjonalna firma. LP. Wyszczególnienie j.m. ilość 1.Długopis metalowy, z grawerowanymi logotypami POKL oraz UE (zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS), wkład czarny lub niebieski -15 szt. 2.Kalkulator prosty (funkcje: dodawanie, odejmowanie, dzielenie, mnożenie, procent), z grawerowanymi logotypami POKL oraz UE (zgodnie z księgą wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE - EFS ) -15 szt. 3.Blok notatkowy z nadrukiem indywidualnym, format A5, kratka, min. 50 str. Okładka twarda -15 szt. 4.Teczka z gumką: papierowa laminowana lub z polipropylenu z nadrukiem indywidualnym -15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.