Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Rzeszów: Zakup karnetów na basen
Numer ogłoszenia: 25635 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4784 , ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 715 56 59, faks 17 715 63 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.army.mil.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup karnetów na basen.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup karnetów na basen. zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr 1; Zadanie częściowe nr 2; Zadanie częściowe nr 3; Zadanie częściowe nr 4; Zadanie częściowe nr 5; Zadanie częściowe nr 6; Zadanie częściowe nr 7; Zadanie częściowe nr 8 (wynajęcie całego basenu)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7, 92.61.00.00-0, 92.62.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 11:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 1 Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 4784 w Rzeszowie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 1 (RZESZÓW).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych z jednostek: 34 WOG Rzeszów - 20 karnetów (1 osoba/karnet); 21 bdow Rzeszów - 30 karnetów (20 osób/karnet); 21 blog Rzeszów - 8 karnetów (20 osób/karnet); 1 bsp Rzeszów - 10 karnetów (20 osób/karnet); 21 BSP Rzeszów - 7 karnetów (20 osób/karnet); WSzW Rzeszów - 15 karnetów (1 osoba/karnet) WKT d/Rzeszów - 2 karnety (1 osoba/karnet) Termin i czas korzystania z basenu: 34 WOG Rzeszów - dwa razy w miesiącu po jednej godzinie - dostępność codziennie między godzinami 08:00 - 21:00, ilość wejść na jeden karnet - 20. 21 bdow Rzeszów - dwie środy w miesiącu po dwie godziny - dostępność codziennie między godzinami 08:00 - 21:00; 21 blog Rzeszów - raz w miesiącu (piątek) w godzinach od 12:30 do 13:15; 1 bsp Rzeszów - dwa razy w miesiącu (poniedziałek lub środa) w godzinach od 07:00 do 07:45; 21 BSP Rzeszów - ostatni czwartek miesiąca w godzinach od 07:30 do 09:00; WSzW Rzeszów - dwa razy w miesiącu po jednej godzinie - dostępność codziennie między godzinami 16:00 - 20:00, ilość wejść na 1 karnet 17; WKT deleg. Rzeszów - pierwsza i ostatnia środa miesiąca w godzinach od 14:00 do 14:45 oraz każdy piątek w godzinach 08:00 do 08:45, ilość wejść na 1 karnet - 50. Lokalizacja basenu: Rzeszów lub okolice (w odległości 15 km od centrum miasta). Termin realizacji: od podpisania umowy do 30.12.2013 roku. Jedna godzina basenowa to 60 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 2 (Nisko, Stalowa Wola).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych z jednostek: 3 binż Nisko - 2 karnety typu VIP (30/osób/karnet) - jeden karnet doładowanie, drugi zakup; - 4 karnety typu AQUAMAX (zakup) 6 RPW Stalowa Wola - 4 karnety (1 osoba /karnet) typu AQUAMAX Termin i czas korzystania z basenu: 3 binż Nisko: dwa razy w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki); 6 RPW Stalowa Wola: raz w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki). Lokalizacja basenu: Stalowa Wola Termin realizacji: od podpisania umowy do 30.12.2013 r, Jedna godzina basenowa to 45 minut - czas liczony od momentu wejścia do wody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 3 (ŻURAWICA I PRZEMYŚL).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych z jednostek: 1 bcz Żurawica - 246 karnetów (12 osób/karnet); - 2 karnety (1 osoba/karnet - ilość wejść na karnet - 20; 5 bsp Przemyśl - 44 karnety (12 osób/karnet) Termin i czas korzystania z basenu: 1 bcz Żurawica: cztery razy w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki); 5 bsp Przemyśl: dwa razy w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki). Lokalizacja basenu: Przemyśl Termin realizacji: od podpisania umowy do 30.12.2013 rok. Jedna godzina basenowa to 45 minut - czas liczony od momentu wejścia do wody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.60.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 4 (Jasło).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych z jednostek: WKU Jasło - 6 karnetów (1 osoba/karnet) - 20 wejść na jednym karnecie Termin i czas korzystania z basenu: WKU Jasło: raz w tygodniu (poniedziałek lub czwartek) po jednej godzinie - dostepność między godzinami 13:20 - 15:00 Terminy: 4, 14, 21, 28 marca 8,18, 29 kwietnia 28 października 7, 18, 25 listopada 2, 9, 12, 16, 19, 30 grudnia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.61.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 5 (Sanok).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WKU Sanok - 3 karnety (1 osoba/karnet) - 15 wejśc na jednym karnecie Termin i czas korzystania z basenu: WKU Sanok: w każdy czwartek miesiąca po jednej godzinie 14:40 - 15:25 Lokalizacja basenu: Sanok, Termin: od podpisania umowy do 30.12.2013 r. Karnety/bilety: dostosowanie do danej jednostki Jedna godzina basenowa to 45 minut - czas liczony od momentu wejscia do wody..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 6 (Jarosław).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych z jednostek: WKU Jaroslaw - 6 karnetów małych; 14 das Jarosław - 19 karnetów dużych; 21 daplot Jarosław - 3 karnety średnie. Termin i czas korzystania z basenu: WKU Jarosław: dwa razy w tygodniu po jednej godzinie (dni oraz godziny do uzgodnienia z przedstawicielem jednostki); 14 das Jarosław: jeden raz w miesiącu po jednej godzinie - dostepność codziennie między godzinami 13:00 - 15:00 21 daplot Jarosław: wtorek w godzinach od 14:00 do 15:00 Lokalizacja basenu: Miejsce: - Jarosław Termin: od podpisania umowy do 30.12.2013 r. Karnety/bilety: dostosowane do danej jednostki Jedna godzina basenowa to 60 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 7 (Wysoka Głogowska).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych z jednostek: Jednostka Wojskowa Wysoka Głogowska - 20 karnetów (15 osób/karnet) 4 karnety duże, 16 karnetów średnich. Termin i czas korzystania z basenu: JW Wysoka Głogowska : w każdy wtorek 13:30 do 15:30 (za wyjątkiem czerwca i października). Lokalizacja basenu: Miejsce: Głogów Małopolski; Termin: od podpisania umowy do 30.12.2013 r. Karnety/bilety: dostosowane do danej jednostki Jedna godzina basenowa to 60 minut ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE CZĘŚCIOWE NR 8 (Rzeszów).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup karnetów dla żołnierzy zawodowych z jednostek: kompania rozpoznawcza z 21 bdow Rzeszów (cały basen 15 poniedziałków i 15 piątków - do 72 osób). Głębokość - min. 3,70 m. urzadzenia umożliwiające skoki do wody z wysokości minimum 4 m., mozliwość używania pontonów 6-osobowych, pływania w umundurowaniu i wykorzystania sprzętu alipinistycznego do treningów zjazdu do wody z wysokości minimum 5 m. , szatnia z zamykanymi szafkami oraz natryski, czas wykorzystania basenu liczony od momentu wejścia do wody, dyslokacja obiektu - rejon miasta Rzeszów. Termin i czas korzystania z basenu: kompania rozpoznawcza: każdy poniedziałek i piatek od 10:30 do 12:00 Lokalizacja basenu; Miejsce: rejon m. Rzeszowa , Karnety / bilety: dostosowane do danej jednostki..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.62.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH BIUROWYCH BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE w 2025r. - RDW Stalowa Wola"
- Dostawa pomocy naukowych i wyposażenia pracowni rozrodu i inseminacji zwierząt.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Sprzedaż i dostarczenie sprzętu AGD: lodówki, kuchenki mikrofalowej i czajnika.
- Świadczenie usługi organizacji zimowego obozu sportowo-szkoleniowego dla studentów z niepełnosprawnościami i wolontariatu Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa weterynaryjnego sprzętu laboratoryjnego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa instruktorska do prowadzenia zajęć nauki i doskonalenia pływania
- 4WOG-1200.2712.111.2024 Usługa wynajmu strzelnicy celem realizacji zadań programowych ze szkolenia ogniowego na rzecz jednostek woj. będących na zaopatrzeniu 4 WOG w Gliwicach w podziale na 9 zadań.
- Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP
- Wykonanie usługi zorganizowania obozu szkoleniowo-sprawnościowego zimowego z możliwością doskonalenia umiejętności w zakresie ratownictwa górskiego na potrzeby WLNZ ANS w terminie 03.02-07.02.2025 r.
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.