eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP



Ogłoszenie z dnia 2024-12-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Kancelaria Prezydenta RP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 10

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@prezydent.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Administracja publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Administracja publiczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2b361a4-03ef-4822-82b8-e15df5c39d2d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671767

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219151/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma Zakupowa”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ. 2. W celu zapoznania się z dokumentacją postępowania: A) przed upływem terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę „Aktualne”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania; B) po upływie terminu składania ofert Wykonawca w menu po lewej stronie wybiera zakładkę „Lista postępowań Pzp”, następnie zakładkę „W toku”, wyszukuje przedmiotowe postępowanie i klika w wybrany link, przechodząc do obszaru postępowania. 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej. 4. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 5. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 7. W zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” znajduje się „Instrukcja dla Wykonawcy” opisująca korzystanie z Platformy Zakupowej, do której Wykonawca powinien się stosować. 8. Zamawiający - zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) (dalej jako „Rozporządzenie w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej”) - określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: 1) dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać wyłącznie formatem PAdES, 2) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf”, wtedy należy użyć formatu XAdES. Wykonawca załącza plik z podpisem oraz plik, który został podpisany. SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BA.12/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w formie abonamentów dla pracowników Kancelarii Prezydenta RP, Biura Bezpieczeństwa Narodowego oraz Centrum Obsługi KPRP (dalej: „Usługi”).
Zamawiający nie przewiduje dofinansowania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Usługi będą opłacane przez pracowników z ich środków prywatnych.

2. Zakres usługi z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie, wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów jakościowych określa szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ”).
Zamawiający w trakcie trwania Umowy zastrzega sobie prawo do korzystania z obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych przez mniejszą lub większą liczbę Pracowników niż podana w OPZ, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z roszczeniami wobec Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje zrealizowanie Usługi w co najmniej 50% zakresu zamówienia, o którym mowa w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2 do SWZ. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu nie wykorzystania pełnej wartości umowy.
Wykonawca, wraz z oferta, jest zobowiązany złożyć wykaz obiektów, w których będą odbywały się zajęcia sportowo-rekreacyjne z podziałem na obiekty zlokalizowane w Warszawie i obiekty zlokalizowane w Polsce.

4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

92600000-7 - Usługi sportowe

92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji, na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, polegającej na zwiększeniu wartości maksymalnie wynagrodzenia Wykonawcy o 23 760,00 zł lub wydłużenia okresu realizacji umowy do 2 miesięcy od daty jej zakończenia lub wygaśnięcia.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa brutto za Program II (C2)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa brutto za Program III (C3)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena ofertowa brutto za Program IV (C4)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dostępnych obiektów w Warszawie (OW)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dostępnych obiektów w Polsce (OP)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Warunki udziału w postępowaniu (kryterium kwalifikacyjne)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
1.2. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie .
1.3. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca winien udokumentować wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie i obejmuje swoim zakresem usługę dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych o minimalnej wartości 200 000,00 zł brutto z czego każda usługa o minimalnej wartości 100 000,00 zł brutto.
Zamawiający za jedną usługę uzna wykonanie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na podstawie zawartej jednej umowy w okresie nie dłuższym niż jeden rok, tj. Wykonawcy powinni się wykazać wykonaniem dwóch dostępów do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych na podstawie zawartych dwóch odrębnych umów, na podstawie, których - w okresie nie dłuższym niż jeden rok - zostały wykonane dwie usługi, każda o minimalnej wartości 100 000,00 zł brutto.
Ponadto, Wykonawcy załączą dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz polegających na zasobach innych podmiotów Zamawiający za spełnienie warunku uzna sytuację, gdy jeden z nich, który będzie wykonywał przedmiot zamówienia spełnia ww. warunek.
W przypadku, o którym mowa powyżej w pkt 7.3.3. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (por. art. 117 ust. 4 ustawy Pzp) – załącznik nr 12 do SWZ.
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.3. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania:
12.3.1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1), 2) i 4) ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
12.3.2. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp (chyba że Wykonawca wskaże, że Zamawiający posiada te dokumenty – odpisy lub informacje itp. dotyczące tego Wykonawcy lub Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnie dostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych);
12.3.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (o ile są wymagane):
1) art. 108 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
2) art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,

3) art. 108 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,
4) art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, dotyczących naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 70, z późn. zm.);
5) art. 109 ust. 1 pkt 5)-10) dotyczących:
 naruszenia obowiązków zawodowych, co podważa jego uczciwość,
 konfliktu interesów w rozumieniu art. 56 ust. 2 ustawy Pzp,
 niewykonania lub nienależytego wykonania albo długotrwałego nienależytego wykonywania istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego,
 wprowadzenia, w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa, Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, co mogło mieć istotny wpływ na podejmowane decyzje przez Zamawiającego,
 bezprawnego wpływania lub próby wpływania na czynności Zamawiającego lub próby pozyskania lub pozyskania informacji poufnych, mogących dać Wykonawcy przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
 przedstawienia, w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa, informacji wprowadzających w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postepowaniu o udzielenie zamówienia;
zakres oświadczenia dotyczy przesłanek wykluczenia (art. 108 i art. 109) w punktach wskazanych przez Zamawiającego w Sekcji 7.1.1 SWZ.
12.3.4. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SWZ), o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp; wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca, który złożył odrębną ofertę w stosunku do Wykonawcy, z którym należy do tej samej grupy kapitałowej, powinien, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, wykazać, że ww. Wykonawcy przygotowali oferty niezależnie od siebie;
12.3.5. oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji (załącznik nr 11 SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 7 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 złotych
Wadium należy wnieść w terminie, o którym mowa sekcji XVII pkt 17.1 SWZ.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZNAJDUJĄ SIĘ W SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, w sytuacji, gdy dotyczy ona zmiany:
a) dopuszczalnych w świetle ustawy Pzp (w szczególności zmian nieistotnych, przewidzianych w przepisie art. 455 ust. 1 ustawy Pzp lub de minimis, przewidzianych w przepisie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp);
a) zmiany stawki podatku VAT odnoszącej się do przedmiotu Umowy – w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT; wówczas wynagrodzenie umowne brutto ulegnie modyfikacji stosownie do tej zmiany;
b) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalanych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;
- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę;
e) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją Umowy (zgodnie z art. 439 ustawy Pzp);
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy również w zakresie:
a) konieczności przedłużenia (zmiany) terminu realizacji przedmiotu umowy – gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem, że w trakcie realizacji zamówienia wystąpiły okoliczności niezależne od stron umowy, które uniemożliwiły wykonywanie zamówienia. W takim przypadku termin realizacji może zostać przedłużony o czas nie dłuższy niż okres w jakim realizacja zamówienia była niemożliwa.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-kprp.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-03 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-31

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.