Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa agregatów do śmigłowców policyjnych Mi-8. Nr sprawy 57/Cmt/07/BG Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Główna Policji, do kontaktów: Beata Grabalska, ul. Puławska 148/150, 02-642 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012472, fax 022 6011857, e-mail: b.grabalska@policja.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Biura Finansów Komendy Głównej Policji, Beata Grabalska, ul. Domaniewska 36/38, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6012472, fax 022 6011857. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Biura Finansów Komendy Głównej Policji, Piotr Antosik, ul. Domaniewska 36/38 pokój nr 218, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6011643, fax 022 6011857. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Zamówień Publicznych Biura Finansów Komendy Głównej Policji, ul. Domaniewska 36/38, kancelaria pokój 531A, 02-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6013204. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Komenda Główna Policji; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa agregatów do śmigłowców policyjnych Mi-8. Nr sprawy 57/Cmt/07/BG. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : SSM BLP KGP, ul. Taborowa 33 C, 02-699 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa agregatów do śmigłowców policyjnych Mi-8. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części (zadania): Zadanie Nr 1 - przekładnia tylna 1 szt. (typ 8AT-1730-000 lub 24-1517-000 lub 246-1517-000); Zadanie Nr 2 - wał tylny 1 szt. (typ 8A-1516-000); Zadanie Nr 3 - wentylator 1 szt. (typ 8A-6311-00); Zadanie Nr 4 - wał wentylatora 1 szt. (typ 8A-6314-00). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony "Formularz ofertowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 35.34.20.00 - Części śmigłowców Kod CPV wg słownika 2008: 34.73.17.00 - Części śmigłowców 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa agregatów do śmigłowców policyjnych Mi-8. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części (zadania): Zadanie Nr 1 - przekładnia tylna 1 szt. (typ 8AT-1730-000 lub 24-1517-000 lub 246-1517-000); Zadanie Nr 2 - wał tylny 1 szt. (typ 8A-1516-000); Zadanie Nr 3 - wentylator 1 szt. (typ 8A-6311-00); Zadanie Nr 4 - wał wentylatora 1 szt. (typ 8A-6314-00). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą" zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenie zawierające informacje określone w art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp.- wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty odpowiadające wymienionym w ust. 1 na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kgp.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ można odebrać (bezpłatnie) w siedzibie prowadzącego postępowanie przetargowe - w Wydziale Zamówień Publicznych Biura Finansów KGP w Warszawie przy ul. Domaniewskiej 36/38 w pokoju nr 218 (tel. 022 60 116 43) w dni robocze w godzinach 9.00 - 15.30 lub przesyłką pocztową za potwierdzeniem odbioru. Wnioski o wydanie SIWZ przesyłać należy pisemnie na adres prowadzącego postępowanie, faksem na nr 601 18 57 lub odebrać osobiście. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 11:00, w siedzibie Zamawiającego - ul. Domaniewska 36/38 sala 213.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie Nr 1 - przekładnia tylna 1 szt. (typ 8AT-1730-000 lub 24-1517-000 lub 246-1517-000). 1) Krótki opis: przekładnia tylna 1 szt. (typ 8AT-1730-000 lub 24-1517-000 lub 246-1517-000). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.34.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. - przekładnia tylna (typ 8AT-1730-000 lub 24-1517-000 lub 246-1517-000). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie Nr 2 - wał tylny 1 szt. (typ 8A-1516-000). 1) Krótki opis: wał tylny 1 szt. (typ 8A-1516-000). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.34.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. - wał tylny (typ 8A-1516-000). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie Nr 3 - wentylator 1 szt. (typ 8A-6311-00). 1) Krótki opis: wentylator 1 szt. (typ 8A-6311-00). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.34.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. - wentylator (typ 8A-6311-00). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Zadanie Nr 4 - wał wentylatora 1 szt. (typ 8A-6314-00). 1) Krótki opis: wał wentylatora 1 szt. (typ 8A-6314-00). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.34.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 szt. - wał wentylatora (typ 8A-6314-00). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 60 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.