Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Chrzanów: Wymiana pokrycia dachu z papy na blachę powlekaną dachówkową na budynku Świętokrzyska 9a
Numer ogłoszenia: 256447 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, fax. 032 6230058.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu z papy na blachę powlekaną dachówkową na budynku Świętokrzyska 9a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachu z papy na blachę powlekaną dachówkową, na budynku Świętokrzyska 9a w Chrzanowie /budynek niemieszkalny/. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr A do SIWZ b) Przedmiar robót - załącznik nr B do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1. Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac, potwierdzonego referencją lub odpowiednim dokumentem uprzedniego odbiorcy, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia dachu z blachy o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto, i wykonał je z należytą starannością, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Dysponowanie osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikację. Wykonawca musi wskazać: osobę posiadającą stosowne uprawnienia konstrukcyjno - budowlane wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jego uprawnienia właściwego dla funkcji, którą ma pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie jego przynależności do właściwej Izby Zawodowej; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt IV SIWZ terminie. 5. Informacja o podwykonawstwie. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. A. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę na zapis, że aktualnym dokumentem jest dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 2 SIWZ Wykonawca przedłoży: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców (załącznik nr 2 do formularza ofertowego) Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6. W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 3 SIWZ Wykonawca przedłoży w ofercie aktualne dokumenty osoby, która będzie wykonywać zamówienie lub przewidzianej do jego realizacji, wraz z potwierdzoną za zgodność kopią jej uprawnienia właściwą dla funkcji, którą mają pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie jej przynależności do właściwej Izby Zawodowej. 7. Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do SIWZ materiałów 8. Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do formularza ofertowego) fakultatywnie 9. Projekt umowy - (załącznik nr 4 do formularza ofertowego) fakultatywnie 10. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM Z DN. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiajacego lub można odebrać w siedzibie Zamawiającego pod adresem 32-500 Chrzanów, ul. Garncarska 4, pok. 32, IIp..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopii Szpitala Powiatowego - powtórka i nowe pozycje
- DOSTAWA URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH , SKANUJĄCYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE
- "Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej nr 108851L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Łada"
- Budowa parkingu dla pracowników przy WOZ w Balinie ul. Wyzwolenia 65
- Konserwacja bieżąca - Remont mostów w ciągu dróg gminnych wg protokołów okresowej kontroli z 2023 r.
- Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- remont sufitów w budynku Szkoły Podstawowej w Lusowie
- Remont elewacji i balkonów w budynku hotelowym A w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie Centralnego Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
- Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. T. Makowskiego 12, T. Makowskiego 16, W. Roździeńskiego 81 w Piekarach Śląskich - etap II. Wykonanie termomodernizacji - II części
- "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Jędrzejowskiego"
- Remont i zabezpieczenie budynku Sądu Okręgowego w Kaliszu przy ul. Wał Staromiejski 8a
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.