Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431379/01 - Wynik z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585122-123
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-001110e5-2952-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033049/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Plan ogólny Gminy Chrzanów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywać będzie się w języku polskim przy użyciu Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow.
2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem ww. Platformy poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Do przygotowania oferty oraz dokumentów i oświadczeń składanych wraz z ofertą konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem zaufanym możliwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany. Aby opatrzyć oświadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym należy posiadać profil zaufany ePUAP. Szczegóły dotyczące zakładania profilu zaufanego znajdują się na stronie serwisu gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany Opatrzenie oświadczeń lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegóły dotyczące podpisu osobistego oraz e-dowodu znajdują się w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/e-dowod/podpis-osobisty. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
2. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
3. Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Sposób dokonywania wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy zakupowej udziela jej dostawca, tj. Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, nr tel. 22 101-02-02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 –17:00.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Chrzanowie reprezentowany przez Burmistrza Miasta Chrzanowa, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Józefem Kocjanem możliwy jest pod adresem email: iodo@chrzanow.pl lub pod nr tel. 32 75 85 115;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021, str. 35), dalej zwane „RODO” w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Gminie jako jednostce sektora finansów publicznych;
4) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych dalej zwaną „ustawy Pzp”, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp; oraz Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z siedzibą w Warszawie (02-676) przy ul. Postępu 17a jako Administrator Danych Osobowych użytkowników Platformy e-Zamówienia, oraz platforma zakupowa Open Nexus Sp. z o.o., ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-144 Poznań, na której Gmina Chrzanów – Urząd Miejski w Chrzanowie prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działając pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia z Panią/Panem umowy w sprawie zamówienia publicznego przez okres 10 lat zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
7) Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) Wykonawca jest zobowiązany wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów wraz z innymi niezbędnymi opracowaniami wymaganymi przepisami szczególnymi - w wykonaniu Uchwały Nr II/12/2024 Rady Miejskiej w Chrzanowie z dnia 28 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Chrzanów, w ramach zadania pn. „Plan ogólny Gminy Chrzanów”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów w formie danych przestrzennych, o których mowa w art. 67a ust. 3 i 3a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.), tworzonych zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 67b ww. ustawy;
2) przygotowanie uzasadnienia planu ogólnego, o którym mowa w art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.);
3) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko planu ogólnego, o której mowa w art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.) oraz wszelkich pozostałych opracowań i dokumentów niezbędnych do uchwalenia planu ogólnego gminy;
4) udział w czynnościach związanych ze sporządzaniem dokumentów.
3. Podstawą do wykonania przedmiotu umowy są obowiązujące przepisy i normy w zakresie planowania i zagospodarowania przestrzennego, zasady współczesnej wiedzy technicznej oraz niniejsze zamówienie, a w szczególności
1) ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 977 z późn. zm.);
2) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758);
3) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r., poz. 1916);
4) rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczenia obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. z 2024 r., poz. 729);
5) ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 z późn. zm.);
6) inne przepisy szczegółowe, mające odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczące ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, prawa geologicznego i górniczego, itp.
4. Obszar opracowania obejmuje Gminę Chrzanów, w jej granicach administracyjnych, o powierzchni 79,44 km², w skład której wchodzą: miasto Chrzanów (38,32 km2) oraz sołectwa (41,12 km2): Balin, Luszowice, Pogorzyce, Płaza, Źrebce i Okradziejówka.
5. W ramach przygotowania projektu planu ogólnego Gminy Chrzanów przewiduje się realizację następujących czynności
1) dokonanie analizy materiału wyjściowego obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, wnioski o sporządzenie/ zmianę aktów planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itp.) wraz z określeniem zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie;
2) dokonanie analizy w terenie istniejącego zagospodarowania gminy wraz z zapoznaniem się ze strukturą przestrzenną miasta i sołectw;
3) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism wraz z rozdzielnikami, zawiadomień, ogłoszeń, obwieszczeń oraz innych komunikatów wynikających z procedury sporządzania projektu planu ogólnego oraz pełną współpracę przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych (przedmiot umowy nie obejmuje wysyłki pism i publikacji ogłoszeń);
4) przygotowanie wykazu wniosków złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie/ zawiadomienie o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego oraz przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko wraz z propozycją ich rozpatrzenia oraz merytorycznym uzasadnieniem;
5) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem oraz prognozą oddziaływania na środowisko na każdym etapie procedury planistycznej;
6) przygotowanie wykazów opinii i uzgodnień oraz pisemne ustosunkowanie się do stanowiska organów właściwych do opiniowania i uzgadniania projektu planu ogólnego oraz prognozy oddziaływania na środowisko;
7) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień oraz opinii, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, a w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia odmawiające uzgodnienia projektu planu ogólnego. Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za pozytywne uzgodnienie projektu planu ogólnego przez właściwe organy i instytucje w zakresie wynikającym z rzetelności realizacji przedmiotu zamówienia;
8) udzielenie zamawiającemu wszechstronnej pomocy w trakcie etapu konsultacji społecznych projektu planu ogólnego, w szczególności:
a) przygotowanie wszystkich niezbędnych materiałów koniecznych do przeprowadzenia konsultacji społecznych,
b) udział oraz merytoryczne prowadzenie konsultacji społecznych we wszystkich formach wyszczególnionych w ogłoszeniu o rozpoczęciu konsultacji społecznych przy współudziale i w siedzibie zamawiającego,
c) obecność w Urzędzie Miejskim w Chrzanowie 1 raz w tygodniu w okresie konsultacji społecznych, w ustalonych z zamawiającym godzinach i udzielanie informacji zainteresowanym na temat przyjętych rozwiązań planistycznych,
d) sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych, wykazu zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz przygotowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji;
9) wprowadzenie zmian do projektu planu ogólnego wynikających z przeprowadzonych konsultacji społecznych oraz w razie potrzeby powtórzenie procedury konsultacji społecznych;
10) przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu ogólnego wraz z załącznikami w programie Edytor Aktów Prawnych Legislator;
11) skompletowanie dokumentacji prac planistycznych do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi (w formie papierowej i elektronicznej);
12) uczestniczenie w posiedzeniach Gminnej Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej, podczas komisji i sesji Rady Miejskiej w Chrzanowie, na której podejmowana będzie uchwała dotycząca planu ogólnego oraz w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury sporządzania projektu planu ogólnego;
13) w przypadku stwierdzenia przez Radę konieczności dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu ogólnego, w tym także w wyniku uwzględnienia uwag lub wniosków do projektu planu ogólnego wymagających ponowienia uzgodnień – ponowienie czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian;
14) w przypadku zmiany prawa w trakcie wykonywania zamówienia, uzupełnienie bądź korekta opracowań stanowiących przedmiot umowy o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie sporządzanych dokumentów do przepisów obowiązujących na dzień wykonania zamówienia, na warunkach uzgodnionych przez Strony.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami Rozdziału 27 specyfikacji warunków zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Głównego Projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 18 SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
- jedną osobą pełniącą funkcję Głównego Projektanta planu ogólnego, która:
* spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm.),
* posiada doświadczenie w sporządzeniu przynajmniej 1 (jednego) miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni nie mniejszej niż 500 ha (lub jego zmiany), opublikowanego w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz 1 (jednego) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy miejskiej lub miejsko-wiejskiej (lub jego zmiany) – jako autor lub współautor tych opracowań, niezaskarżonych przez Organ Nadzoru;
- jedną osobą, która spełnia przynajmniej jeden z warunków określonych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 977 z późn.zm.) i posiadającą minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian);
- co najmniej jedną osobą posiadającą wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w opracowaniu przynajmniej 2 prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gmin (lub ich zmian).
Zamawiający dopuszcza aby ww. doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia zostało nabyte w ramach jednego zadania.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Oferta składana przez wykonawcę winna być sporządzona w języku polskim i zawierać informacje wymagane we wzorze formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.2. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
1) wypełniony zał.nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 oraz art.7 ust.1 pkt 1-3 ustawy z 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dot.odpowiednio:
a) wykonawcy;
b) każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników sp.cywilnej;
c) podmiotów „trzecich”, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2) oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust.4 Pzp (jeżeli dotyczy)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust.4 Pzp (konsorcja, spółki cywilne). Propozycja treści oświadczenia stanowi zał.nr 3 do SWZ.
3)zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy)
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W tym celu wykonawca może skorzystać ze wzoru stanowiącego zał.nr 4 do SWZ.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym wyżej mowa, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
4)pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, jest umocowana do ich reprezentowania, w/w podmioty składają odpowiednio – odpis lub informację z KRS,CEiDG lub innego właściwego rejestru. Ww. podmioty nie są zobowiązane do złożenia dokumentów, o których wyżej mowa, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile w formularzu ofertowym wskazano dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy, wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jak również w imieniu podmiotów udostępniających zasoby, działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powyżej – ww. podmioty zobowiązane są przedłożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do ich reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wykonawca, żaden ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej), żaden ze wspólników spółki cywilnej ani żaden podmiot, na którego zasoby powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie żadnej z przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu dot. dysponowania osobami musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub przez wykonawców łącznie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i warunki zmian zawartej umowy oraz pozostałe kwestie związane z umową zostały określone we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-06-28 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/chrzanow w myśl Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-06-28 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-07-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zadanie zostanie wykonane w następujących etapach:Etap I – prace wstępne.
Etap II – prace projektowe.
Etap III – opiniowanie i uzgadnianie.
Etap IV – konsultacje społeczne.
Etap V – uchwalenie planu ogólnego .
Etap VI – zakończenie procedury planistycznej.
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa fortepianu koncertowego wraz z ławą i pokrowcem
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Zabiegi pielęgnacyjne i wycinka drzew i krzewów na terenach Gminy Chrzanów - 2025 r.
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Dostawa materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie.
- CKZ II/TP/272/4/2024 Organizacja i przeprowadzenie kursu podstawowego spawania metodą MAG-135 dla 1 grupy (6 osób) wraz z ewentualnym egzaminem poprawkowym dla 50% uczestników kursu
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie planu ogólnego miasta Bełchatowa
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Pilchowice
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sierpc
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Rybno.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Babimost
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Stryków dla fragmentów obrębów, zgodnie z Uchwałą Nr IX/74/2024 Rady Miejskiej w Strykowie z dnia 29.10.2024 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.