Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Suchy Las: Budowa wodociągu we wsi Zielątkowo, ul. Moraczewskich, ul. Szkolna,
gmina Suchy Las.
Numer ogłoszenia: 256475 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, woj. wielkopolskie, tel. 061 8125161, fax 061 8125212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchylas.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wodociągu we wsi Zielątkowo, ul. Moraczewskich, ul. Szkolna, gmina Suchy Las..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową wodociągu we wsi Zielątkowo - ulica Moraczewskich, Szkolna, gmina Suchy Las, wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez Danuta Kosicka Firma Projektowa,62-002 Suchy Las, ul. Bukowa 6. Szczegółowy zakres prac obejmuje m.in.: - roboty ziemne - układanie rur ciśnieniowych PE Ø 125 w wykopie umocnionym; - układanie rur ciśnieniowych PE Ø 180 w wykopie umocnionym; - połączenie rur PE metodą zgrzewania czołowego; - montaż i zgrzewanie HD-PE, HD-PE - hydranty pożarowe Ø 80; - roboty inne - koszty uzgodnień, badań i prób niezbędnych do realizacji i odbioru robót - dokonanie wszelkich uzgodnień związanych z realizacją inwestycji (w tym m.in. zajęcie pasa drogowego, opłaty na wysypisku odpadów itp.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W zamówieniu jest wymagane wadium w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania od Wykonawców 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2007 r. Nr 82, poz.560). 5. Udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty 6. Jako wykonawcy zrealizowali minimum 2 roboty o podobnym zakresie i stopniu komplikacji w ostatnich 5 latach (2003 - 2007) za kwotę łącznie minimum: 500.000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) Ocena ofert 1) Oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz do badania i oceny ofert dokona komisja przetargowa. 2) Komisja przetargowa dokona otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego, jak w pkt. XI ppkt.1 niniejszej SIWZ. 3) Bezpośrednio przed otwarciem ofert zostanie podana kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W trakcie otwarcia ofert odczytane zostaną: nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana oraz informacje dotyczące ceny oferty. 4) W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili postawione warunki komisja dokona oceny ofert. Kryterium będzie cena - 100 % 5) Cena obliczona będzie w sposób następujący: C = (Cmin/Cx) x100 pkt gdzie: C = liczba punktów za kryterium Cena Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert Cx = cena badanej oferty
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu Oferty stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji zawierającym: 1) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że może ubiegać się o powyższe zamówienie zgodne z wymogami art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.1 2) Podpisane oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodne z wymogami art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - druk Nr 2.2. 3) Aktualny wypis odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy. 4) Aktualne zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia - druk Nr 2.3. 7) Wykaz robót o podobnym charakterze wraz z referencjami - druk Nr 2.4. 8) Potwierdzenie wniesienia wadium, w przypadku wpłaty wadium gotówką (akceptowany będzie tylko przelew z konta Wykonawcy)- informację na jakie konto należy dokonać jego zwrotu. 9) Cenę za wykonanie prac objętych przetargiem wyrażoną cyfrowo i słownie z uwzględnieniem wszelkich kosztów i opłat związanych z ich realizacją. Cena uwzględnia należny VAT . Cena musi być wyrażona w PLN - oświadczenie Wykonawcy. 10) Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą specyfikacją i nie wniesieniu do niej zastrzeżeń - druk Nr 2.5. 11) Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem rzeczowym zamówienia i sporządzoną na jego podstawie kalkulacją będącą podstawą obliczenia ceny ofertowej oraz o braku zastrzeżeń co do ich spójności - druk Nr 2.6. 12) Oświadczenie o podwykonawcach - druk Nr 2.7. 13) Projekt umowy parafowany przez Wykonawcę. 14) Kosztorys zgodny z załączonymi kosztorysami ślepymi wraz z zestawieniem cen materiałów i cen pracy sprzętu oraz narzutów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suchylas.pl//przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pod wskazanym adresem internetowym lub w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, pok. 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - tj. Urząd Gminy w Suchym Lesie, ul. Szkolna 13, 62-002 Suchy Las, Biuro Obsługi Interesantów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHY LAS
- Konserwacja zbiornika wodnego BALATON w miejscowości Chludowo, gmina Suchy Las w formule zaprojektuj- wybuduj
- Wsparcie rozwoju e-usług publicznych w samorządzie lokalnym Metropolii Poznań - Gmina Suchy Las
więcej: przetargi SUCHY LAS »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4901E Annopole Stare - Zborowskie na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 4914E do granicy powiatu - Etap I
- "Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Bojanowie, Golinie Wielkiej i Gołaszynie"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Kurów - ul. Wiśniowa
- Wykonanie przewiertu sterowanego wraz ze zgrzewaniem doczołowym rurociągu wodnego o średnicy Dn125 mm o długości do 2100 m, w miejscowości Dobroszów- Goliszów gm. Chojnów".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.