Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Dąbrowa Górnicza: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej
ZADANIE A - do drukarek i kserokopiarek nie objętych gwarancją
ZADANIE B - do drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją
Numer ogłoszenia: 256574 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, fax 032 2642767.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej ZADANIE A - do drukarek i kserokopiarek nie objętych gwarancją ZADANIE B - do drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość oraz zakres zamówienia obejmuje załącznik nr 2a do siwz dla ZADANIA A oraz załącznik nr 2b do siwz dla ZADANIA B.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Oryginalny kod CPV: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp, 2. nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. w okresie ostatnich trzech lat (licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali lub realizują należycie co najmniej 1 dostawę dla ZADANIA A o wartości nie mniej niż 40 000,00 PLN brutto oraz 1 dostawę dla ZADANIA B o wartości nie mniej niż 4 000,00 PLN brutto odpowiadającej swoim rodzajem (obejmujące dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek) przedmiotowi niniejszego zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdziale III SIWZ, do oferty wykonawca załączy następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełnione oświadczenie stwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 uPzp (załącznik nr 3). 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali lub realizują należycie co najmniej po 1-ym zamówieniu (dla ZADANIA A i ZADANIA B) odpowiadające swoim rodzajem (obejmujące dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek) i wartością ( minimum 1 dostawa dla ZADANIA A o wartości nie mniej niż 40 000 PLN brutto oraz 1 dostawa dla ZADANIA B o wartości nie mniej niż 4 000 PLN brutto) przedmiotowi niniejszego zamówienia. Wykaz należy sporządzić wg wzoru - załącznik nr 4 6. Dokumenty (minimum 1, np. referencja) potwierdzająca, że wykazane zamówienie o których mowa w punkcie 5 zostało wykonane należycie. 7. Kalkulacja ofertowa sporządzona wg załącznika nr 2a oraz załącznika nr 2b z uwzględnieniem postanowień zawartych w rozdz. XI SIWZ. Uwagi: a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 uPzp), dokumenty o których mowa w rodz. IV pkt 1,2,3,4 SIWZ, zostaną złożone przez każdy podmiot. b)Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. c)Nie ujawnia sie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp. d)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IV SIWZ pkt 1,2,3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie(dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); e)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (lit. d), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie dat wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio okresy wymienione powyżej (lit. d).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Tysiąclecia 20,41-303 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Tysiąclecia 20,41-303 Dąbrowa Górnicza, pok. nr 1a (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.02.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej ZADANIE A - do drukarek i kserokopiarek nie objętych gwarancją.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia obejmuje załącznik nr 2a do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej ZADANIE B - do drukarek i kserokopiarek objętych gwarancją.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia obejmuje załącznik nr 2b do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.40.00-4, 30.19.21.12-9, 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Przebudowa, rozbudowa obiektów oświatowych, w tym : Budowa windy w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Mieszka I w Dąbrowie Górniczej
- Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji na trzech strefach w Nemo Wodny Świat Dąbrowa Górnicza
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wstrzykiwacza TK
- Wykonanie naprawy nawierzchni drogowej na ul. Strzemieszyckiej w Dąbrowie Górniczej
- "Sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Dąbrowa Górnicza dla obszaru osiedla Błędów"
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i druków
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla INiG-PIB
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących.
- Dostawa etykiet i taśm barwiących do drukarek dla potrzeb Pracowni Patomorfologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.