Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-08
Powidz: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NA TERENIE
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3293
Numer ogłoszenia: 256670 - 2008; data zamieszczenia: 08.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3293 , ul. Witkowska 8, 62-430 Powidz, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 44 71, faks 063 277 41 00, 2774111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.33blot.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I UTYLIZACJI ODPADÓW NA TERENIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3293.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: odbiór, transport i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne powstających na terenie Jednostki Wojskowej 3293 w Powidzu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez Wykonawców w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń określonych w części VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), w przypadku jeżeli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki oraz zaświadczenie o wpisach oddzielnie dla każdego ze wspólników. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpiecznych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz nazw i adresów odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie minimum jednej usługi o charakterze przedmiotu zamówienia. Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę upoważnioną oraz opatrzone pieczęcią. - wykazu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia - zezwolenia wydanego przez właściwy organ na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów oraz prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z art. 28 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 roku z późn. zm. - decyzję Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającej środek transportu do przewożenia materiałów kategorii 3 (odpady pokonsumpcyjne)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.33blot.sp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - p. Marlena Staszak-Migoń, p. Natalia Krysztofiak tel. 063 277-44-71,
faks 063 277-43-32;
- w zakresie przedmiotu zamówienia p. Paweł Skudzawski, tel. 063 277-41-38,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2008 godzina 09:30, miejsce: Pokój nr 225 w sztabie JW. 3293..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI POWIDZ
- Wynajem i serwis kabin sanitarnych z umywalkami oraz umywalek wolnostojących przez 33. Bazę Lotnictwa Transportowego w roku 2025.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Powidz
- Usługa polegająca na działaniach ograniczających występowanie ptaków i innych zwierząt wraz z realizacją odstrzału redukcyjnego na terenie lotniska w Powidzu.
więcej: przetargi POWIDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2025
- Obsługa w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów z terenów zielonych miasta Gniezna oraz z siedziby Zakładu Zieleni Miejskiej w Gnieźnie
- Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Frombork w 2025 roku
- "Transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości niezamieszkałych w Gminie Miejskiej Hel w roku 2025"
- Odbiór odpadów z Gminy Olszanica w roku 2025
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.