eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Remont pustostanów w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Chrzanów: Remont pustostanów w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym
Numer ogłoszenia: 256839 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych , ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 6233191, fax. 032 6230058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pustostanów w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy /wykonawców/ w zakresie realizacji robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych polegających na wykonaniu remontu w lokalach mieszkalnych znajdujących się odpowiednio w Chrzanowie przy: Część 1: Alei Henryka 12a/5 Część 2: Koloni Stella 19/5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują odpowiednio dla każdej części zamówienia: a)przedmiary robót - załącznik nr A do SIWZ b)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr B do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1.Spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2.Posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu prac, potwierdzonego referencją lub odpowiednim dokumentem uprzedniego odbiorcy, że w ciągu ostatnich 5 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tzn. roboty polegające remoncie /przebudowie, adaptacji/ lokalu mieszkalnego lub użytkowego o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. W wykazie musi być określony adres wykonywania robót, przedmiot, data wykonania, nazwa, wartość, adres i telefon odbiorców. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Dysponowanie osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikację. Wykonawca musi wskazać: a)osobę posiadającą stosowne uprawnienia w zakres sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b)osobę posiadającą stosowne uprawnienia w zakres sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; c)osobę posiadającą stosowne uprawnienia konstrukcyjno - budowlane; wraz z potwierdzoną za zgodność kopią ich uprawnień właściwych dla funkcji, którą mają pełnić, oraz kopią wpisu w zakresie ich przynależności do właściwej Izby Zawodowej; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wyżej wymieniony warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 4.Informacja o podwykonawstwie. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Niedopuszczalne jest podzielenie prac przez podwykonawców dla kolejnych podwykonawców. 5.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt IV SIWZ terminie. A. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z metodą 0 - 1, tj. nie spełnia lub spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 SIWZ i dołączonych do oferty. B. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania lub ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę Formularz ofertowy, sporządzony według załącznika nr 1 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 1 do formularza ofertowego) 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 1 SIWZ Wykonawca przedłoży: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. Uwaga: Zamawiający zwraca uwagę na zapis, że aktualnym dokumentem jest dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub dokument wystawiony w okresie wcześniejszym potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie, że zapisy są dalej aktualne. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 2 SIWZ Wykonawca przedłoży: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, nazwy, adresu i telefonu odbiorców (załącznik nr 2 do formularza ofertowego) Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunku zawartego w pkt V ppkt 3 SIWZ Wykonawca przedłoży w ofercie aktualne dokumenty osób, które będą wykonywać zamówienie lub przewidzianych do jego realizacji, wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić, oraz kopiami wpisów w zakresie ich przynależności do właściwych Izb Zawodowych. 7.Kosztorys ofertowy opracowany zgodnie z zasadami kosztorysowania robót na podstawie dołączonych do SIWZ materiałów /odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia/ 8.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do formularza ofertowego) fakultatywnie 9.Projekt umowy (załącznik nr 4a, 4b do formularza ofertowego) fakultatywnie 10.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, w miejsce dokumentu, o których mowa w pozycji 4 wykazu, zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia PRM z dn. 19.05.06r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja dostępna jest na stronie internetowej Zamawiajacego lub można odebrać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 32, IIp..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego przy ul. Garncarskiej 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat - pokój nr 34 II p..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont pustostanów w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych polegających na wykonaniu remontu w lokalach mieszkalnych znajdujących się odpowiednio w Chrzanowie przy:Alei Henryka 12a/5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pustostanów w zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót ogólnobudowlanych oraz instalacyjnych polegających na wykonaniu remontu w lokalach mieszkalnych znajdujących się odpowiednio w Chrzanowie przy: Koloni Stella 19/5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.