To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-31
Warszawa: Modyfikacja programu finansowo - księgowego
Numer ogłoszenia: 256872 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196604 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modyfikacja programu finansowo - księgowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modyfikacja programu finansowo - księgowego składającego się z nw. Modułów: - program SFK-MS F-K, - program SFK-MS Kadry, - program SFK-MS Płace, - program SFK-MS KZP, - program SFK-MS Budżet, - program SFK-MS Środki Trwałe, - program SFK-MS Magazyn, - program SFK-MS eIK, - program SFK-MS DOK..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
- QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul. Knurowska 19, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 296998,00
Oferta z najniższą ceną: 296998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296998,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 14 stycznia 2013 r. udzielił zamówienia, którego przedmiotem była usługa polegająca na Utrzymaniu i wsparciu technicznym systemu finansowo - księgowego (środowisko testowe i produkcyjne) oraz na modyfikacji sytemu o łącznej pracochłonności do 3000 osobogodzin w okresie trwania umowy (zamówienie podstawowe). Zamówienie zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i jest w toku realizacji. W pkt. VI.3) ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2012/S 207-340778 z dnia 26 października 2012 r. została przewidziana możliwość udzielania zamówień uzupełniających w następujący sposób: Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które jest przedmiotem obecnego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, opisanego w Rozdziale III, pkt 5, SIWZ, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wykonawca wykona zamówienie, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodność zamówienia uzupełniającego wynika z tożsamości rodzajowej z przedmiotem podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest ściśle związany z zamówieniem podstawowym. Zgodność występuje w kwestii realizacji modyfikacji do systemu finansowo księgowego. Zamówienie podstawowe obejmuje m.in. wykonanie zleconych przez Zamawiającego modyfikacji systemu finansowo - księgowego, zgodnie z zapisami Umowy nr 3 z dnia 14 stycznia 2013 r., §1 ust. 1 pkt. 2) oraz załącznikiem nr 1, pkt. II. Zakres modyfikacji nie jest określony w ww. umowie, stanowi katalog otwarty i jest uzależniony od potrzeb Zamawiającego. W ramach wykonywania modyfikacji Wykonawca ma obowiązek na zlecenie Zamawiającego przygotować Koncepcję modyfikacji, przedstawić ją do akceptacji Zamawiającego, wykonywać modyfikacje, przygotowywać procedury instalacyjne oraz dokumentację modyfikacji oraz do odebranych modyfikacji przenosić prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest ściśle związany z zamówieniem podstawowym, tj. Wykonawca w ramach zakupionej dodatkowej puli 1500 godzin będzie realizował modyfikacje systemu finansowo - księgowego. W ramach wykonania modyfikacji Wykonawca będzie miał obowiązek przygotowywać Koncepcję modyfikacji, przygotowywać procedury instalacyjne oraz dokumentacje modyfikacji oraz do odebranych modyfikacji przenieść prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Modyfikacje będą dotyczyć tego samego eksploatowanego obecnie systemu finansowo - księgowego, Zgodność występuje w kwestii zakresu modyfikacji do systemu finansowo - księgowego oraz procedury ich realizacji. Konieczność skorzystania z trybu zamówienia wolnej ręki zamiast przetargu nieograniczonego wynika z następujących faktów: Potrzeby zlecenia Wykonawcy pilnych do wykonania modyfikacji, w tym m. in. modyfikacji związanej z koniecznością dostosowania systemów informatycznych resortu sprawiedliwości do nowych przepisów prawa w zakresie obsługi opłat za wyszukiwanie ksiąg wieczystych, wnoszonych przez notariuszy i komorników. Prawo to zaczyna obowiązywać 1 lipca br. Modyfikacja będzie polegała na integracji systemu Elektroniczna Księga Wieczysta z systemem finansowo - księgowym. Planowane aktualnie modyfikacje na podstawie wstępnego szacowania nie zmieszczą się w limicie osobogodzin do wykorzystania w ramach umowy nr 3 z dnia 14 stycznia 2013 r. (zamówienie podstawowe). Wykonanie tych modyfikacji, w szczególności w wymaganym terminie, jest możliwe tylko przez Wykonawcę znającego dobrze aktualnie eksploatowany system i realizującego tego typu modyfikacje na podstawie obowiązującej umowy nr 3 z dnia 14 stycznia 2014 r. (zamówienie podstawowe). W związku z powyższym występują wszystkie przesłanki uzasadniające zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 1.382.113,83 zł netto tj. 1.700.000,00 zł brutto. Maksymalna wartość zamówienia uzupełniającego stanowiąca 50% wartości zamówienia podstawowego, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz w ogłoszeniu o zamówieniu zamówienia podstawowego wynosi 691.056,00 zł netto tj. 849.998,88 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- Zakup usług wsparcia technicznego oraz usług rozwoju dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu EZD TiMSI e-Biuro.
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.