To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-31
Warszawa: Modyfikacja programu finansowo - księgowego
Numer ogłoszenia: 256872 - 2014; data zamieszczenia: 31.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196604 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modyfikacja programu finansowo - księgowego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modyfikacja programu finansowo - księgowego składającego się z nw. Modułów: - program SFK-MS F-K, - program SFK-MS Kadry, - program SFK-MS Płace, - program SFK-MS KZP, - program SFK-MS Budżet, - program SFK-MS Środki Trwałe, - program SFK-MS Magazyn, - program SFK-MS eIK, - program SFK-MS DOK..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
QNT SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.
- QNT Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul. Knurowska 19, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 241463,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 296998,00
Oferta z najniższą ceną: 296998,00 / Oferta z najwyższą ceną: 296998,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający w dniu 14 stycznia 2013 r. udzielił zamówienia, którego przedmiotem była usługa polegająca na Utrzymaniu i wsparciu technicznym systemu finansowo - księgowego (środowisko testowe i produkcyjne) oraz na modyfikacji sytemu o łącznej pracochłonności do 3000 osobogodzin w okresie trwania umowy (zamówienie podstawowe). Zamówienie zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i jest w toku realizacji. W pkt. VI.3) ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2012/S 207-340778 z dnia 26 października 2012 r. została przewidziana możliwość udzielania zamówień uzupełniających w następujący sposób: Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które jest przedmiotem obecnego postępowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, opisanego w Rozdziale III, pkt 5, SIWZ, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wykonawca wykona zamówienie, które będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zgodność zamówienia uzupełniającego wynika z tożsamości rodzajowej z przedmiotem podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest ściśle związany z zamówieniem podstawowym. Zgodność występuje w kwestii realizacji modyfikacji do systemu finansowo księgowego. Zamówienie podstawowe obejmuje m.in. wykonanie zleconych przez Zamawiającego modyfikacji systemu finansowo - księgowego, zgodnie z zapisami Umowy nr 3 z dnia 14 stycznia 2013 r., §1 ust. 1 pkt. 2) oraz załącznikiem nr 1, pkt. II. Zakres modyfikacji nie jest określony w ww. umowie, stanowi katalog otwarty i jest uzależniony od potrzeb Zamawiającego. W ramach wykonywania modyfikacji Wykonawca ma obowiązek na zlecenie Zamawiającego przygotować Koncepcję modyfikacji, przedstawić ją do akceptacji Zamawiającego, wykonywać modyfikacje, przygotowywać procedury instalacyjne oraz dokumentację modyfikacji oraz do odebranych modyfikacji przenosić prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego jest ściśle związany z zamówieniem podstawowym, tj. Wykonawca w ramach zakupionej dodatkowej puli 1500 godzin będzie realizował modyfikacje systemu finansowo - księgowego. W ramach wykonania modyfikacji Wykonawca będzie miał obowiązek przygotowywać Koncepcję modyfikacji, przygotowywać procedury instalacyjne oraz dokumentacje modyfikacji oraz do odebranych modyfikacji przenieść prawa autorskie na rzecz Zamawiającego. Modyfikacje będą dotyczyć tego samego eksploatowanego obecnie systemu finansowo - księgowego, Zgodność występuje w kwestii zakresu modyfikacji do systemu finansowo - księgowego oraz procedury ich realizacji. Konieczność skorzystania z trybu zamówienia wolnej ręki zamiast przetargu nieograniczonego wynika z następujących faktów: Potrzeby zlecenia Wykonawcy pilnych do wykonania modyfikacji, w tym m. in. modyfikacji związanej z koniecznością dostosowania systemów informatycznych resortu sprawiedliwości do nowych przepisów prawa w zakresie obsługi opłat za wyszukiwanie ksiąg wieczystych, wnoszonych przez notariuszy i komorników. Prawo to zaczyna obowiązywać 1 lipca br. Modyfikacja będzie polegała na integracji systemu Elektroniczna Księga Wieczysta z systemem finansowo - księgowym. Planowane aktualnie modyfikacje na podstawie wstępnego szacowania nie zmieszczą się w limicie osobogodzin do wykorzystania w ramach umowy nr 3 z dnia 14 stycznia 2013 r. (zamówienie podstawowe). Wykonanie tych modyfikacji, w szczególności w wymaganym terminie, jest możliwe tylko przez Wykonawcę znającego dobrze aktualnie eksploatowany system i realizującego tego typu modyfikacje na podstawie obowiązującej umowy nr 3 z dnia 14 stycznia 2014 r. (zamówienie podstawowe). W związku z powyższym występują wszystkie przesłanki uzasadniające zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Wartość zamówienia podstawowego wynosiła 1.382.113,83 zł netto tj. 1.700.000,00 zł brutto. Maksymalna wartość zamówienia uzupełniającego stanowiąca 50% wartości zamówienia podstawowego, o której mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy oraz w ogłoszeniu o zamówieniu zamówienia podstawowego wynosi 691.056,00 zł netto tj. 849.998,88 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Serwis oprogramowania aplikacyjnego klasy HIS InfoMedica Plus/AMMS Plus
- Świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego infrastruktury teleinformatycznej sieci projektu "e-Świętokrzyskie - budowa sieci światłowodowej wraz z urządzeniami na terenie Miasta Kielce"
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu Teta na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania i sprzętu informatycznego realizowanego w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Miasto Boguszów-Gorce"
- Migracja, modernizacja i rozbudowa szpitalnego systemu informatycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sejnach na macierzy i serwerach dostarczonych przez Wykonawcę.
- Usługa wsparcia i serwisu systemu telekomunikacyjnego i infolinii przez 12 miesięcy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.