Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Kętrzyn: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn.
Numer ogłoszenia: 256897 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kętrzyn , ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7512474 w. 17, faks 089 7512746.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaketrzyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej z przydomowymi i lokalnymi oczyszczalniami ścieków w Gminie Kętrzyn. 2. Zamówienie składa się z następujących 4 części : 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej Stachowizna, Łazdoje, Wilkowo, Pręgowo, Muławki - Etap 1,2,3,4 z przydomowymi oczyszczalniami ścieków; Etap 1 : Pręgowo, Wilkowo, Łazdoje : Przepompownia sieciowa szt. 8 Przepompownia domowa szt. 2 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 740,0m Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 108,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 7 659,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 369,0m Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo) Przejścia przez Rzekę Bystra Etap 2 : Muławki : Przepompownia sieciowa szt. 1 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L= 147,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=1 967,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 148,0m Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo) Etap 3 : Stachowizna : Przepompownia sieciowa szt. 1 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=200,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=241,0m Etap 4 : Przydomowe oczyszczalnie ścieków: Przydomowe oczyszczalnie ścieków 9 kpl Wszystkie wymienione wyżej 4 etapy stanowią jedną część zamówienia. Roboty budowlane muszą być prowadzone równolegle na etapach 1, 2, 3. CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262310-7 Zbrojenie 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 71354000-4 Usługi sporządzania map 2) budowa trzech lokalnych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Łazdoje, Muławki, Stachowizna; CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45252000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45252100-9 Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45252127-4 Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne, niż dachowe 45262300-4 Betonowanie 45262311-4 Betonowanie konstrukcji 45262350-9 Betonowanie bez zbrojenia 45262310-7 Zbrojenie 45262520-2 Roboty murarskie 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45320000-6 Roboty izolacyjne 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 71354000-4 Usługi sporządzania map 3) budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Wajsznory-Jurki-Kruszewiec- - Karolewo; Sieć wodociągowa z przyłączami: Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=786,0m Rurociąg ciśnieniowy PE80 DN40 SDR11 L= 37,0m Sieć kanalizacji sanitarnej: Przepompownia sieciowa szt. 6 Przepompownia domowa szt. 1 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 404,5m Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 238,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN250 SDR41 L = 6,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 3 329,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 48,0m Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Giżycko) Przejście przez tereny kolejowe i Rzekę Guber CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 71354000-4 Usługi sporządzania map 4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sławkowo-Windykajmy-Mała Nowa Wieś- Nowa Wieś Kętrzyńska : PVC - U O 160 mm SN4 - L = 696,0 m PVC - U O 200mm SN4 - L = 791,5 m PVC - U O 250mm SN4 - L = 127,5 m PE 80 O 40x2,3 mm SDR 17 - L = 332,0 m PE 80 O 90x3,5 mm SDR 17 - L = 5219,0 m Przepompownie ścieków - 7 szt. CPV: 45000000-8 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 71354000-4 Usługi sporządzania map 3. Wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w projektach budowlanych. 4. Wykonawca zrealizuje zamówienie z własnych materiałów. Zastosowane materiały muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie, a rury wodociągowe muszą być również dopuszczone do przesyłania wody pitnej. Spełnianie powyższych wymogów wykonawca będzie zobowiązany udokumentować przy odbiorze końcowym. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ - Projekty budowlane Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót 6. Jeżeli dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazują dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tj. z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych nie gorszych niż parametry określone w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Wykazanie, iż zamienione materiały i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od określonych w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, będzie należało do obowiązków wykonawcy. 7. Do obowiązków wykonawcy zamówienia będzie należało również : 1) obsługa geodezyjna robót łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą; 2) powiadomienie właścicieli (użytkowników, administratorów) gruntów i stosownych organów o terminie wejścia na grunt z robotami budowlanymi; 3) przeprowadzenie niezbędnych prób i badań; 4) uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego dróg powiatowych i wojewódzkich oraz pasa kolejowego na czas prowadzenia robót budowlanych; 5) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót i przywrócenie go do stanu pierwotnego, łącznie z odtworzeniem ciągów komunikacyjnych i urządzeń uzbrojenia terenu, zniszczonych w trakcie robót. 8. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzanie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgodą zamawiającego. 1) Na wniosek wykonawcy, za zgodą zamawiającego, w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany dotyczące wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt. W tym przypadku wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 2) W przypadku gdy z punktu widzenia zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych przewidzianych w umowie, zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania. 3) W przypadku gdy określone wyżej zmiany powodują wzrost kosztów inwestycji zamawiający musi złożyć dodatkowe zamówienie na ich wykonanie. 9. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia - 3 lata od odbioru końco - wego. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację pełnego zakresu zamówienia lub uzasadniających jego zmniejszenie. 11. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 ustawy, o łącznej wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia uzupełniającego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : a) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1 - 80 000,- PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych); b) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 2 - 60 000,- PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych); c) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 3 - 30 000,- PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych); d) na część zamówienia wymienioną w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 4 - 40 000,- PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr 15 1020 3541 0000 5502 0145 8546 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Kętrzyn, ul. Kościuszki 2, w kancelarii pok. 16 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 8. Dokument wadialny musi zawierać w swojej treści wzmiankę o nieodwołalności i bezwarunkowości zobowiązania gwaranta. Okres ważności wadium, w przypadku formy innej niż pieniężna, musi obejmować co najmniej okres związania ofertą i dodatkowo 7 dni po jego upływie. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy,nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych polegających na : - budowie sieci kanalizacji sanitarnej, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1, 3, 4 SIWZ; - budowie oczyszczalni ścieków, innej niż przydomowa, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 2 SIWZ; z podaniem wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonania;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla realizacji każdej z części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1, 3, 4 SIWZ wykonawca zobowiązany jest dysponować co najmniej trzema koparkami;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie, w celu wykonania zamówienia, przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, instalacji elektrycznych - w przy - padku, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 1, 4; - konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń , wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, drogowej - w przypadku, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionej w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 2; - instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, sieci wodociągowych, instalacji elektrycznych - w przypadku, gdy oferta dotyczy części zamówienia wymienionych w Rozdziale 1 pkt 2 ppkt 3;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych);
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu podpisanego przez strony umowy, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: - wydłużenie terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) siły wyższej; b) czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ obiektywny niewynikający z opieszałości Wykonawcy, na termin wykonania zamówienia; c) uzasadnionego wniosku zamawiającego; - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy : a) w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - o różnicę w wysokości podatku; b) w przypadku robót zamiennych lub zmniejszenia zakresu zamówienia - zmniejszenie o wartość robót niewykonanych, ustaloną w oparciu o kosztorys, o którym mowa w § 5 pkt 6 wzoru umowy; - zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych, b) polecenia Zamawiającego; c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaketrzyn.pl (załącznik do ogłoszenia)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kętrzyn
ul. Kościuszki 2
11-400 Kętrzyn
pok.17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kętrzyn ul. Kościuszki 2 11-400 Kętrzyn pok. 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja współfinansowana z : PROW na lata 2007-2013, Działanie: Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Stachowizna, Łazdoje, Wilkowo, Pręgowo, Muławki - Etap 1,2,3,4 z przydomowymi oczyszczalniami ścieków..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etap 1 : Pręgowo, Wilkowo, Łazdoje : Przepompownia sieciowa szt. 8 Przepompownia domowa szt. 2 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 740,0m Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 108,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 7 659,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 369,0m Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo) Przejścia przez Rzekę Bystra Etap 2 : Muławki : Przepompownia sieciowa szt. 1 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L= 147,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=1 967,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 148,0m Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Mrągowo) Etap 3 : Stachowizna : Przepompownia sieciowa szt. 1 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN75 SDR17 L=200,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L=241,0m Etap 4 : Przydomowe oczyszczalnie ścieków: Przydomowe oczyszczalnie ścieków 9 kpl Wszystkie wymienione wyżej 4 etapy stanowią jedną część zamówienia. Roboty budowlane muszą być prowadzone równolegle na etapach 1, 2, 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.11.00-6, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 45.25.21.27-4, 45.26.23.11-4, 45.26.23.10-7, 45.31.00.00-3, 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa trzech lokalnych oczyszczalni ścieków w miejscowościach Łazdoje, Muławki,Stachowizna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łazdoje : budowa polegać będzie na budowie budynku technologiczno - socjalnego o wymiarach 6,0x9,0m, budowie podziemnego zbiornika uśredniającego o średnicy fi 3,0m, długości 7,7m i objętości - 55m3, trzech podziemnych komór oczyszczania o średnicy ok. fi 3,04m, długości 8,80m kaSda, trzech podziemnych osadników wtórnych: fi 3,60 m, głębokość 6,00 m, podziemnego zagęszczacza osadów w postaci zbiornika cylindrycznego o średnicy 3,04m i długości 6,9m, podziemnej pompowni osadów o wymiarach 3,0x1,5m, dwóch poletek osadowych (12x2,5x1m kaSdy), silosu osadów o powierzchni 24m2, komory pomiarowej o średnicy fi 1,5m, sieci kanalizacyjnych, przyłącza elektroenergetycznego i instalacji energetycznych wewnętrznych, ogrodzenia terenu o wysokości 1,50m i długości 173,10m oraz dróg wewnętrznych i placu utwardzonego o powierzchni 368,82m2. Muławki: inwestycja polegać będzie na budowie technologicznego budynku kontenerowego o wymiarach 2,44x6,06m i wysokości 2,6m, kraty ręcznej umieszczonej w studni o średnicyfi 1500 mm i głębokości 1,8m, podziemnego piaskownika w postaci studni o średnicy 0,75m i głębokości 3,85m wraz z podziemnym separatorem piasku o wymiarach 1,95x1,16x0,50m, podziemnej biologicznej oczyszczalni zespolonej z osadnikiem wtórnym o wymiarach L=9,40m i fi 2,45m, złoSonej z komory denitryfikacji i nitryfikacji, podziemnego zagęszczacza osadu w postaci cylindrycznego zbiornika o średnicy fi 1,8m i długości L=3,70m, podziemnej komory pomiarowej o średnicy fi 1,5m, stacji dozującej PIX umieszczonej w studni fi 1,5m, wewnątrzobiektowej sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej wraz z wylotem do odbiornika, przyłącza elektroenergetycznego i instalacji energetycznych wewnętrznych, ogrodzenia terenu o wysokości 1,50m i długości 125mb oraz placu utwardzonego i dróg wewnętrznych o powierzchni 215m2. Stachowizna : inwestycja polegać będzie na budowie technologicznego budynku kontenerowego o wymiarach 2,4x6,0m i wysokości 2,6m, kraty ręcznej umieszczonej w studni o średnicy fi 1500 mm i głębokości 1,8m, podziemnego piaskownika w postaci studni o średnicy 0,75m i głębokości 3,85m wraz z podziemnym separatorem piasku o wymiarach 1,95x1,16x0,50m, podziemnej biologicznej oczyszczalni zespolonej z osadnikiem wtórnym o wymiarach L=7,20m i fi 3,0m, złoSonej z komory denitryfikacji i nitryfikacji, podziemnego zagęszczacza osadu w postaci cylindrycznego zbiornika o średnicy fi 1,8m i długości L=4,50m, podziemnej komory pomiarowej o średnicy fi 1,2m, wewnątrzobiektowej sieci kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej, studni kanalizacyjnych, wylotu do odbiornika, przyłącza elektroenergetycznego i instalacji energetycznych wewnętrznych, ogrodzenia terenu o wysokości 1,50m i długości 115mb oraz placu utwardzonego i dróg wewnętrznych o powierzchni 210m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 71.35.40.00-4, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.26.23.10-7, 45.23.10.00-5, 45.26.25.20-2, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.30.00-9, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3, 45.32.00.00-6, 45.25.21.27-4, 45.26.00.00-7, 45.33.00.00-9, 45.26.23.11-4, 45.26.23.50-9, 45.40.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej Wajsznory-Jurki-Kruszewiec-Karolewo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć wodociągowa z przyłączami: Rurociąg PE100 DN90 SDR17 L=786,0m Rurociąg ciśnieniowy PE80 DN40 SDR11 L= 37,0m Sieć kanalizacji sanitarnej: Przepompownia sieciowa szt. 6 Przepompownia domowa szt. 1 Kolektor ciśnieniowy PE100 DN90 SDR17 L=4 404,5m Kolektor ciśnieniowy PE100 DN63 SDR17 L= 238,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN250 SDR41 L = 6,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 L= 3 329,0m Kolektor grawitacyjny PVC DN200 SDR41 (termoizolowany) L= 48,0m Przejścia przez drogę wojewódzką (Kętrzyn - Giżycko) Przejście przez tereny kolejowe i Rzekę Guber.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.23.11.00-6, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Sławkowo-Windykajmy-Mała Nowa Wieś-Nowa Wieś Kętrzyńska..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PVC - U O 160 mm SN4 - L = 696,0 m PVC - U O 200mm SN4 - L = 791,5 m PVC - U O 250mm SN4 - L = 127,5 m PE 80 O 40x2,3 mm SDR 17 - L = 332,0 m PE 80 O 90x3,5 mm SDR 17 - L = 5219,0 m Przepompownie ścieków - 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-8, 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.21.00-6, 45.11.22.10-0, 45.20.00.00-9, 45.23.11.00-6, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 71.35.40.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Przygotowanie i wydawanie dwudaniowych gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kętrzynie w okresie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- "Świadczenie usług w zakresie kompleksowego przygotowania, dostarczania i podawania posiłków pacjentom Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Usługi schronienia dla osób bezdomnych z terenu miasta Kętrzyn na rok 2025"
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.