Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-18
Chełmno: Dostawa instrumentów muzycznych, sprzętu nagłośnieniowego, multimedialnego oraz wyposażenia pracowni plastycznej w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup
wyposażenia służącego edukacji kulturalnej
Numer ogłoszenia: 257176 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chełmiński Dom Kultury , ul. Dworcowa 40a, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 686 48 08, faks 056 686 48 08.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chdk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa instrumentów muzycznych, sprzętu nagłośnieniowego, multimedialnego oraz wyposażenia pracowni plastycznej w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dostawa instrumentów muzycznych, sprzętu nagłośnieniowego, multimedialnego oraz wyposażenia pracowni plastycznej w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej. 2.Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część 1: Dostawa instrumentów muzycznych oraz sprzętu nagłośnieniowego dla Chełmińskiego Domu Kultury. Część 2: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Chełmińskiego Domu Kultury. Część 3: Dostawa wyposażenia pracowni plastycznej dla Chełmińskiego Domu Kultury. Część 4: Dostawa szaf garderobianych dla Chełmińskiego Domu Kultury.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8, 37.31.11.00-2, 37.31.12.00-3, 37.31.40.00-2, 37.31.34.00-9, 37.31.50.00-9, 37.31.60.00-6, 37.31.33.00-8, 37.32.16.00-0, 37.32.17.00-1, 32.34.10.00-5, 32.34.24.00-6, 32.34.24.10-9, 32.34.24.12-3, 32.34.24.20-2, 30.21.31.00-6, 30.23.74.10-6, 38.65.21.00-1, 38.65.16.00-9, 39.14.33.10-2, 30.19.59.13-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 Pzp (Załącznik nr 6).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części 1 - zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na dostawę sprzętu nagłośnieniowego i instrumentów muzycznych o wartości brutto nie mniejszej niż 70.000 zł każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że zamówienia zostały wykonane należycie (Załącznik nr 7a); b) dla części 2 - zrealizowaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień na dostawę sprzętu multimedialnego o wartości brutto nie mniejszej niż 10.000 zł, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie (Załącznik nr 7b); c) dla części 3 - zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na dostawę wyposażenia o wartości brutto nie mniejszej niż 10.000 zł, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających, że zamówienie zostało wykonane należycie (Załącznik nr 7c); d) dla części 4 - nie jest wymagane
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części 1 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); b) dla części 2 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); c) dla części 3 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); d) dla części 4 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części 1 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); b) dla części 2 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); c) dla części 3 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); d) dla części 4 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części 1 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); b) dla części 2 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); c) dla części 3 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6); d) dla części 4 zamówienia - na podstawie oświadczenia (Załącznik nr 6)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta sporządzona na formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 9a dla części 1 zamówienia, Załącznik nr 9b dla części 2 zamówienia, Załącznik nr 9c dla części 3 zamówienia, Załącznik nr 9d dla części 4 zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku złożenia oferty przez pełnomocnika. 3. Jeśli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chelmno.pl (w zakładce Chełmiński Dom Kultury - Ogłoszenia)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Chełmiński Dom Kultury, ul. Dworcowa 40 a, 86-200 Chełmno, pokój nr 10, II pietro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2012 godzina 14:00, miejsce: Chełmiński Dom Kultury, ul. Dworcowa 40 a, 86-200 Chełmno, pokój nr 10, II pietro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dotowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury kultury, priorytet: Infrastruktura domów kultury.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa instrumentów muzycznych oraz sprzętu nagłośnieniowego dla Chełmińskiego Domu Kultury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa instrumentów muzycznych i sprzętu nagłośnieniowego w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.31.33.00-8, 37.31.60.00-6, 37.31.50.00-9, 37.31.11.00-2, 37.31.40.00-2, 37.31.34.00-9, 37.31.12.00-3, 37.32.16.00-0, 37.32.17.00-1, 32.34.24.12-3, 32.34.24.20-2, 32.34.10.00-5, 32.34.24.10-9, 32.34.24.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego dla Chełmińskiego Domu Kultury w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego dla Chełmińskiego Domu Kultury w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.74.10-6, 38.65.21.00-1, 38.65.16.00-9, 30.19.59.13-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni plastycznej dla Chełmińskiego Domu Kultury w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni plastycznej dla Chełmińskiego Domu Kultury w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00-8, 39.14.13.00-5, 30.19.59.12-8, 42.63.60.00-3, 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa szaf garderobianych dla Chełmińskiego Domu Kultury w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa szaf garderobianych dla Chełmińskiego Domu Kultury w ramach projektu pn. Poprawa funkcjonowania Chełmińskiego Domu Kultury poprzez zakup wyposażenia służącego edukacji kulturalnej. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMNA
- Świadczenie usługi wynajmu i prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w Chełmnie
- Szkolenia w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Chełmińskim i jego jednostkach organizacyjnych"
- Przebudowa ul. Konwaliowej w Chełmnie wraz z kanalizacją deszczową
więcej: przetargi w Chełmnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemu łączności bezprzewodowej
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
- Przygotowanie, produkcja i realizacja sceniczna międzynarodowej konferencji "PISM Strategic Ark" odbywającej się w 2025 roku w Warszawie
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Sztalugi do tablic do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.